Kdo se vyznáte v dýzlech, já ne. Synovy nejdřív přestal jet ve výkonu a teď se musí hodně dlouho startovat než chytne. Přívod nafty OK, vstřiky nijak moc nepřepouští. Takže vysokotlaký čerpadlo. Podle schema a logiky hlídá tlak snímač tlaku na liště a pokud je příliš vysoký, odpustí. To čidlo tlaku má zem,+5V a výstup. Kolik tam má asi být napětí? K pěti voltům když je tlak dostatěčný? _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: út leden 09 2024, 17:33 Předmět:
Co je to za rok výroby? Má to OBD2? Pokud ano, kup si čínský bluetooth modul, nainstaluj aplikaci carscanner do mobilu a podívej se, kolik si to myslí, že to má tlak. Bez potřeby měřit napětí na snímači. Tlak se podle zatížení motoru mění. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út leden 09 2024, 17:40 Předmět:
Diagn máme, píše to typicky tlak na liště atd. Jenže ono ji nelze tak moc věřit, obecně. Proto lepší změřit to napětí a pak teprve kupovat drahý snímač. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: út leden 09 2024, 17:45 Předmět:
A když si zobrazíš live data? Nějaké indikaci a identifikaci závad bych taky nevěřil, ovšem live data jsou jen přepočítaná vstupní veličina, to je měření napětí v podstatě rovnocenné. Zkus ten snímač odpojit, mělo by to jet v nouzáku. Na startovatelnost by to mít vliv nejspíš nemělo. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út leden 09 2024, 17:51 Předmět:
Taky může údajně podcházet regulátor tlaku. Že stačí nepatrně špíny. Ty live data nevím jestli kluci dělali.
Jinak máme komplet dílnu vč diagnostik, jenže k nafťákům máme všichni takový přirozený odpor, jen ta dodávka se toleruje _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: út leden 09 2024, 17:59 Předmět:
Regulátor samozřejmě taky propouštět může. Lze ho odpojit, tlak by měl při startování vyletět vysoko. Opět je vidět na live datech. Taky může být problém v jednom relé na BSI, to je známý problém, dělá to pak celkově psí kusy, protože je na opálených kontaktech přechoďák a při proměnném odběru nedefinovaně padá napětí té větve. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: út leden 09 2024, 18:08 Předmět:
Je to pojistková skříňka v motorovém prostoru, kromě pojistek je v ní taky spoustu dalšího a mimo jiné nevyměnitelná relé. Navíc je to zalité. Je to s tím kšeft za všechny drobné. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: út leden 09 2024, 18:19 Předmět:
Ne, nebyl jsem u toho, zítra budou pokračovat. Ono s tím autem to není jednoduché, minulému Expertovi (napsal jsem to blbě, ne partner) spadl do cesty strom, jiná kastle ale už pro RHZ, takže se pinovalo a hledalo. Dobrá pakárna. Stejně ale něco nejde. Inu, frantík..
Jinak díky _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: út leden 09 2024, 20:20 Předmět:
Takže jestli to správně chápu, nejde to od té přestavby? Tzn. před bouračkou auto jelo, při přestavbě něco nedopadlo? _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2571 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út leden 09 2024, 20:48 Předmět:
Zaky napsal(a):
Je to pojistková skříňka v motorovém prostoru...
To sice je skříňka v motorovém prostoru, ale ta se nejmenuje BSI, nýbrž BSM. To je úplně jiná sříňka. BSI znamená Interier, a BSM znamená Motorová jednotka. To jen tak aby se to nepletlo.
Jinak na takový problémy je kolikrát diagnostika krátká. Je potřeba změřit tlak na railu, zajít do hodinářství, a koupit budíka na 1000 bar, a měřit. Při 200bar musí motor chytit a pak běžet na volnoběh při 390bar. Pokud to tak není, je potřeba prověřit další věci. Nejde to sem prostě jen tak napsat, co jak dělat. Je to trochu složitěší. Může blbnout relé 90 v motorovym prostoru, nebo hodně často jsou prodřený kabely v husích krkách! Na to bacha! Silně doporučuju v motorovym prostoru prohlídnout kabeláž. Žhavení po zapnutí klíčku problikne?
Co je tam za ŘJ motoru? EDC15xx? Čerpadlo v nádrži jede? Má souvislost s relé 90. Jak říkám, je toho hodně
_________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Oct 30, 2010 Příspěvky: 6623 Bydliště: Praha
Zaslal: st leden 10 2024, 0:16 Předmět:
Znáš to líp, nechám to na tobě, nejsem automechanik, jen příležitostný řešitel autoproblémů z donucení. Kabeláž Frantíků není bez problémů, jestli má to auto takový velký kulatý konektor na kabelovém svazku vlevo vepředu, tak to taky může být troublemaker, po letech to v něm žije vlastním životem. Měřit tlak v railu budíkem není easy task Ale je to přínosná informace. _________________ Krátce před tím, než se to rozbilo, tak to ještě fungovalo...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: st leden 10 2024, 16:44 Předmět:
Kabeláž je jak nová, relátka, vše se při tom swapu dělalo. Teď zas kluci bádají. Já ne, v dílně je jen 16 stC A nafta smrdí _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2, 3Další
Strana 1 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.