Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nabíjení - výměna baterky u novejch aut
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17796
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 16:38    Předmět: Citovat

Kámoš, o kterým jsem začal vlákno mi tvrdí, že když jezdí krátký úseky a baterka není moc nabitá, tak se start-stop deaktivuje. To je standard chování a nebo už nějaký "custom" naladění?
A pozor, u něj na mínusu žádnej konektor není, je to tam do plastový krytky natvrdo. Asi u lidovejchvozidel už vědí, jak to lidem znepříjemnit.

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 16:53    Předmět: Citovat

Přesně tak to má kámoš taky. Má něco žabožroutskýho co dobíjí jen při brzdění motorem. A protože se k nám z východu jede z kopce, musí ho prostě dávat na nabíječku. Nebo pomůže odpojit snímač kapoty, auto si myslí že je v servisu a dobíjí normálně. Ale nemůže to tak mít trvale.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Jodr



Založen: Jan 20, 2008
Příspěvky: 1376
Bydliště: na vejminku

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 18:52    Předmět: Citovat

Mám wagen s touto fičurou. Po čtyřech letech mě AGM baterka vyškolila 400 km od baráku. Jednoduše se nedobíjela a nedala nic vědět. Po nastartování přes kabely ze sousedního auta jsem diskákal domů, koupil novou obyč Vartu, nabil do plna mimo auto. Strčil do auta a diagnostikou wagnu řekl, že má novou baterku. Nabíjení hlídám čínskou USB nabíječkou s digiměřením. STRT/STOP mě automaticky vypne udělátko vestavěné přímo do příslušného tlačítka a obyč Varta funguje a startuje už osmý rok. Po nastartování dobíjí 14,7V po nějaké době se napětí ustálí na 12,6V, tudíž spokojenost 😊
_________________
Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31876
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 19:01    Předmět: Citovat

davemh napsal(a):
Patrně bude dobíjet konstantním napětím a po čase vyhodí nějakou chybovou hlášku.

Ekkar > znamená tedy, že při nabíjení externím zdrojem je potřeba mít stále zapnuté řízení?
Netuším, 1) nejsem servisák znalej všech podyebů páchanejch Das Schade Werkem na lidech a ani 2) nevlastním žádnej jejich takhle debilní kchár. Můj Drobeček je ještě předoyebový autíčko, kde se veškerá elektronika poctivě stará jen o to, abych já v něm měl co nejmíň starostí s tím, co si vymyslí ta zkurwená banda ekobuzerantů v Bruseli, Vlkohradě a dalších jejich zamrdanejch doupatech.

Jodr napsal(a):
Mám wagen s touto fičurou. ..... Nabíjení hlídám čínskou USB nabíječkou s digiměřením. STRT/STOP mě automaticky vypne udělátko vestavěné přímo do příslušného tlačítka a obyč Varta funguje a startuje už osmý rok. Po nastartování dobíjí 14,7V po nějaké době se napětí ustálí na 12,6V, tudíž spokojenost 😊
Ano, jediná možnost jak naopak uživatelsky vy-yebat s výrobcovskou oyebávkou v podobě záměrnýho nenabíjení a Stop-Startu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 19:14    Předmět: Citovat

Taky je dobrý mít v autě V-METR. Obzvlášť v těhle zázracích. Ve všech autech jsem ho měl/mám.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 21:07    Předmět: Citovat

Start-stop a řízené dobíjení by měly fungovat nezávisle na sobě. Když vyjdu z vlastní zkušenosti (turecký Fiat), tak s/s lze vypnout tlačítkem, ale dobíjení si řídí dál dle své hlavy. Jediná spoelhlivá cesta je tedy odpojení snímače, pár dní jezdit bez něj, a když si auto začne stěžovat, zaopojit zpátky. Už by mělo napětí držet.
Loni na jaře auto měsíc stálo, baterka se vybila až někam k 5V, po nabití až do podzimu fungovala bez problému, ovšem napětí drželo pořád kolem 14V. Jak začaly mrazy, tak postupně umřela, a po výměně za novou se regulace vrátila. Jestli něco nastavovali jsem se neptal. Teď v zimě ale aspoň nepadá pod 13.5. Uvidíme až se oteplí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jasnap



Založen: Apr 03, 2023
Příspěvky: 35
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: pá leden 05 2024, 21:53    Předmět: Citovat

Pánové na vyřešení těchto problémů stačí malý neodymový magnet na správné místo. Máte li na vývodu z minus pólu (možné i na plusu)baterky plastový prstýnek s vyvedenými vodiči(Hallova sonda nebotakněco), stačí na něj magnet přidělat. To znemožní řídicí jednotce lustrovat dobíjení a začne se chovat mravně=zruší start stop a začne dobíjet na 14,5-7V. Při zapnutých světlech na 13,7V. Takže neodym 15*8*3 mm za pár korun, mám to už rok a jediný problém, že jsem ho ztratil, tak ho aspoň přilepte izolačkou. Jak jsem si oddych, že to pitomý tlačítko nemusím mačkat a nesvítí kontrolka S/S na palubce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 9:31    Předmět: Citovat

čtu si tohle vlákno a nevím jestli mám nevěřit vlastním očím.
Kam se to kur.va vracíme? Rolling Eyes Ve vlastním autě nevolníkem a odbojářem?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
msar



Založen: Apr 22, 2006
Příspěvky: 291
Bydliště: Hradec Králové

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 9:55    Předmět: Citovat

Budujeme světlejší zítřky Very Happy
Ještě by auta mohly nabonzovat řidiče, který vyřadil eko-chujovinu a bolševik na dálku znemožnit provoz vozidla, dokud to majitel nenapraví. Pořád je co zlepšovat Evil or Very Mad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
feliz_navidad



Založen: Oct 15, 2009
Příspěvky: 737

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 10:01    Předmět: Citovat

Dočkej času, všechno bude...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Pikofarad



Založen: Dec 02, 2007
Příspěvky: 1344
Bydliště: 742 58

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 11:38    Předmět: Citovat

S tím magnetem to není 100% řešení, tady je diskuze jak obejít zfušované dobíjení ,konkrétně u Nissanu.Stejný senzor ale bude u více značek.V dubnu mi končí záruka,tak ten dělič ze str.3 vyzkouším
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7589
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 11:43    Předmět: Citovat

Čekám, kdy se zde objeví Valdano a vysvětlí nám, kterak se toto děje vlastně v náš prospěch a jen my zapšklí a zastydlí uživatelé to nevidíme.
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 17:55    Předmět: Citovat

To bonzování už v nových autech musí být, stačí pohledat nařízení brusele.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 18:04    Předmět: Citovat

Vůdcové starých diktatur by se divili, co všechno neuměli nařídit a zakázat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
badoch



Založen: Feb 23, 2005
Příspěvky: 592
Bydliště: SM

PříspěvekZaslal: ne leden 07 2024, 18:33    Předmět: Citovat

Tady kdyby to někoho zajímalo je LOG přes origo VCDS Škoda Rapid. Baterku jsem nedávno kupoval novou, nakodováno, při instalaci nabitá na 12,7 V -tak přišla s obchodu. Na druhý den v autě 12V. Dal jsem voltmetr a chvíli sledoval. Je to na nasrání, dobíjí si to jak chce (podle teploty podle spotřebičů) Klidně jedete na 11,8V Co funguje 100% je brzdění motorem-jak se povolí plyn tak okamžitě vždy vystřelí na 14,6V. Nemá cenu baterku nabíjet externě, ta elektronika si to zase stáhne na těch cca 12V.
-------------------------------------------------------------------------------
Nedìle,21,Kvìten,2023,08:51:51:18187
VCDS verze: SVO 22.10.0
Addresa 19: CAN Gateway
Objednací èíslo øídící jednoky: 6C0 909 901 A
Systém a/nebo verze: GW MQB A0 H10 0101
Kódování: 030100342F0A570000000000000000010001050000000000000000000000
Èíslo dílny: WSC 131071
VCID: 2614F633E8637D8BB1E-8072

History Data

Záznam 1/16: Napìtí pøi klidovém odbìru pod dolní hranicí
2023-05-21-08:25*21.3*01*01543***
2023-05-20-07:48*15.8*01**
2023-05-19-09:08*01.3*01**
2023-04-22-09:49*00.0*01*00090***
2023-02-14-12:11*00.0*01**
2022-11-25-14:18*22.7*01**
-------------:--*--.-*--*-----***
-------------:--*--.-*--**
-------------:--*--.-*--**

Záznam 2/16: Proud pøi klidovém odbìru nad horní hranicí
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--*-----**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**

Záznam 3/16: Historie fáze odpojení
2022-11-20-15:00*1*0*046*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-19-06:27*1*0*041*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-05-12:28*1*0*042*005*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-03-03:26*1*0*044*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-01-07:24*1*0*044*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-01-04:06*1*0*043*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-02-28-04:46*1*0*042*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-01-16-04:47*1*0*045*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2021-12-27-11:50*1*0*043*005*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2021-12-27-11:45*1*0*043*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**

Záznam 4/16: Historie výmìny baterie
2022-04-08-13:51*01*059*JCB*1111111111*09994*02056*0000*0000*0000**
0000000km*01*059*JCB*1111111111*09996*01677*0001*0000*0000**
-------------:--*--*---*---*----------*-----*-----*----*----*----**

Záznam 5/16: Stavy vozidla s kritickým napìtím
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**

Záznam 6/16: Energetická bilance (posledních 10 jízd)
2023-05-20-08:24*031*+12*+000.7*00.10*0.00*000**
2023-05-20-08:16*031*+11*+000.6*00.00*0.00*000**
2023-05-19-10:02*028*+11*+000.4*00.00*0.00*000**
2023-05-19-09:08*026*+09*+000.8*00.10*0.00*000**
2023-05-18-04:06*034*+10*+000.9*00.30*0.00*000**
2023-05-17-04:05*036*+11*+000.5*00.20*0.00*000**
2023-05-16-11:19*035*+21*+000.1*00.00*0.00*000**
2023-05-15-11:39*031*+20*+000.2*00.10*0.00*000**
2023-05-14-16:02*030*+18*+000.2*00.20*0.00*000**
2023-05-13-16:03*034*+19*+000.2*00.20*0.00*000**

Záznam 7/16: Energetická bilance (posledních 10 stání)
2023-05-20-08:21*031*-000.2*000.0*00.0*00.0**
2023-05-19-10:07*029*-000.9*015.8*00.0*00.0**
2023-05-19-09:14*028*-000.1*000.7*00.0*00.0**
2023-05-18-04:26*026*-001.6*001.5*00.0*00.0**
2023-05-18-04:26*030*-000.1*013.0*00.0*00.0**
2023-05-17-04:21*031*-000.6*009.9*00.0*00.0**
2023-05-17-04:21*030*-000.2*013.0*00.0*00.0**
2023-05-16-11:21*035*-000.2*016.6*00.0*00.0**
2023-05-15-11:46*035*-001.3*003.6*00.0*00.0**
2023-05-15-11:46*032*-001.2*001.4*00.0*00.0**

Záznam 8/16: Manipulace s baterií (napø. nabíjení)
2023-05-20-10:39*4*05*00*00*99*2023-05-20-08:36*01**
2023-05-19-09:09*4*05*00*00*99*2023-05-18-04:27*01**
2023-05-18-19:22*4*05*00*00*99*2023-05-18-04:27*01**

Záznam 9/16: Stárnutí baterie
2022-04-11-09:19*100*100*043*008*01679*12.00*+02*02*01*12.70*00000*00000**
2023-05-10-08:52*100*096*060*024*02031*12.20*+10*06*01*03.80*00000*00004**
2023-04-11-17:33*100*090*059*023*01997*12.20*+12*06*01*03.75*00000*00004**
2023-03-14-12:28*093*088*060*020*01963*12.20*+08*06*01*03.90*00000*00002**
2023-02-14-12:11*098*085*058*018*01957*12.20*+05*06*01*03.80*00000*00002**
2023-01-13-16:57*100*099*072*036*01940*12.40*+21*06*01*03.70*00000*00002**
2022-12-16-15:00*100*096*066*025*01909*12.30*+00*06*01*03.65*00000*00002**
2022-11-14-15:26*091*088*049*014*01884*12.10*+10*06*01*03.95*00000*00002**
2022-10-17-15:02*096*094*047*016*01853*12.10*+17*06*01*03.80*00000*00002**
2022-09-16-13:57*100*097*054*024*01833*12.20*+16*06*01*03.75*00000*00002**
2022-08-15-06:29*100*099*054*024*01798*12.20*+21*05*01*03.85*00000*00001**
2022-07-15-15:09*100*099*062*030*01773*12.30*+24*05*01*03.80*00000*00001**

Záznam 10/16: Dynamický energetický management
-------------:--*-*---.-*-----*-*---.-*-----*--.--*-------**
-------------:--*--*--.-*--.--*---.-**

Záznam 11/16: Rekuperace
2023-05-20-08:35*000*000*000*011*0206*011*00.0*00.7*070*031*071*031*01*00013*00065*00000*00002*00271**
2023-05-18-04:26*000*000*000*003*0020*020*00.0*00.1*075*034*075*034*01**
2023-05-17-04:21*000*000*000*016*0178*016*00.0*00.6*076*035*076*036*01**
2023-05-16-11:21*000*000*000*001*0000*001*00.0*00.1*071*035*071*035*01**
2023-05-13-16:17*000*000*000*014*0179*014*00.1*00.3*071*034*071*034*01**

Záznam 12/16: Start-Stop
2023-04-01-17:35*0-0-0-0-0-0-1-0**
2023-03-20-06:08*0-0-0-0-0-0-1-0**
2023-01-14-08:24*0-0-0-0-0-0-1-0**
2022-08-11-06:29*0-0-0-1-0-0-1-0**
2022-06-13-16:09*0-0-0-1-0-0-1-0**
00000*00000*00000*00006*00000*00000*00010*00000**
-------------:--*---------------**
-------------:--*---------------**
-------------:--*---------------**
-------------:--*---------------**
-------------:--*---------------**
-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----*-----**
2023-05-10-08:52*2*060*024*+10*06*025*-99.99*10.6*1**
2023-04-28-17:40*2*056*026*+20*06*025*-99.99*10.7*0**
2023-04-26-09:15*2*060*026*+14*06*025*-64.45*11.5*0**
2023-04-03-07:37*2*058*016*+01*06*025*-99.99*10.4*1**
2023-04-01-17:48*2*059*025*+13*06*025*-99.99*10.9*1**
00004*00115*00000**

Záznam 13/16: Sporadické chyby alternátoru
2018-06-01-06:18*0-1-0-0-0*000.0*00098**
2023-04-24-08:55*0-1-0-0-0*000.0**
2023-03-23-16:42*0-1-0-0-0*000.0**

Záznam 16/16: Energetická bilance vozidla
0056303km**
00001*00008*00404*00099*00001**
00362*00019*00008*00002**
03470*00017*00000*00000**
00183*00215*00114*00181**
00433*00205*00052**
00000*00000*00000*00000**
00000*00000*00000*00000**
00003*00000*00000**
00001*00000*00000**
00000*00000*00000**
00006*00000*00001*00000*00000*00000*00000*00000*00000*00000*00000**
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Strana 2 z 8

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund