Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17888 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: pá leden 05 2024, 16:38 Předmět:
Kámoš, o kterým jsem začal vlákno mi tvrdí, že když jezdí krátký úseky a baterka není moc nabitá, tak se start-stop deaktivuje. To je standard chování a nebo už nějaký "custom" naladění?
A pozor, u něj na mínusu žádnej konektor není, je to tam do plastový krytky natvrdo. Asi u lidovejchvozidel už vědí, jak to lidem znepříjemnit. _________________ Jirka
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá leden 05 2024, 16:53 Předmět:
Přesně tak to má kámoš taky. Má něco žabožroutskýho co dobíjí jen při brzdění motorem. A protože se k nám z východu jede z kopce, musí ho prostě dávat na nabíječku. Nebo pomůže odpojit snímač kapoty, auto si myslí že je v servisu a dobíjí normálně. Ale nemůže to tak mít trvale. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1377 Bydliště: na vejminku
Zaslal: pá leden 05 2024, 18:52 Předmět:
Mám wagen s touto fičurou. Po čtyřech letech mě AGM baterka vyškolila 400 km od baráku. Jednoduše se nedobíjela a nedala nic vědět. Po nastartování přes kabely ze sousedního auta jsem diskákal domů, koupil novou obyč Vartu, nabil do plna mimo auto. Strčil do auta a diagnostikou wagnu řekl, že má novou baterku. Nabíjení hlídám čínskou USB nabíječkou s digiměřením. STRT/STOP mě automaticky vypne udělátko vestavěné přímo do příslušného tlačítka a obyč Varta funguje a startuje už osmý rok. Po nastartování dobíjí 14,7V po nějaké době se napětí ustálí na 12,6V, tudíž spokojenost 😊 _________________ Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32015 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá leden 05 2024, 19:01 Předmět:
davemh napsal(a):
Patrně bude dobíjet konstantním napětím a po čase vyhodí nějakou chybovou hlášku.
Ekkar > znamená tedy, že při nabíjení externím zdrojem je potřeba mít stále zapnuté řízení?
Netuším, 1) nejsem servisák znalej všech podyebů páchanejch Das Schade Werkem na lidech a ani 2) nevlastním žádnej jejich takhle debilní kchár. Můj Drobeček je ještě předoyebový autíčko, kde se veškerá elektronika poctivě stará jen o to, abych já v něm měl co nejmíň starostí s tím, co si vymyslí ta zkurwená banda ekobuzerantů v Bruseli, Vlkohradě a dalších jejich zamrdanejch doupatech.
Jodr napsal(a):
Mám wagen s touto fičurou. ..... Nabíjení hlídám čínskou USB nabíječkou s digiměřením. STRT/STOP mě automaticky vypne udělátko vestavěné přímo do příslušného tlačítka a obyč Varta funguje a startuje už osmý rok. Po nastartování dobíjí 14,7V po nějaké době se napětí ustálí na 12,6V, tudíž spokojenost 😊
Ano, jediná možnost jak naopak uživatelsky vy-yebat s výrobcovskou oyebávkou v podobě záměrnýho nenabíjení a Stop-Startu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: pá leden 05 2024, 19:14 Předmět:
Taky je dobrý mít v autě V-METR. Obzvlášť v těhle zázracích. Ve všech autech jsem ho měl/mám. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 352 Bydliště: Český ráj
Zaslal: pá leden 05 2024, 21:07 Předmět:
Start-stop a řízené dobíjení by měly fungovat nezávisle na sobě. Když vyjdu z vlastní zkušenosti (turecký Fiat), tak s/s lze vypnout tlačítkem, ale dobíjení si řídí dál dle své hlavy. Jediná spoelhlivá cesta je tedy odpojení snímače, pár dní jezdit bez něj, a když si auto začne stěžovat, zaopojit zpátky. Už by mělo napětí držet.
Loni na jaře auto měsíc stálo, baterka se vybila až někam k 5V, po nabití až do podzimu fungovala bez problému, ovšem napětí drželo pořád kolem 14V. Jak začaly mrazy, tak postupně umřela, a po výměně za novou se regulace vrátila. Jestli něco nastavovali jsem se neptal. Teď v zimě ale aspoň nepadá pod 13.5. Uvidíme až se oteplí.
Založen: Apr 03, 2023 Příspěvky: 38 Bydliště: Česká Třebová
Zaslal: pá leden 05 2024, 21:53 Předmět:
Pánové na vyřešení těchto problémů stačí malý neodymový magnet na správné místo. Máte li na vývodu z minus pólu (možné i na plusu)baterky plastový prstýnek s vyvedenými vodiči(Hallova sonda nebotakněco), stačí na něj magnet přidělat. To znemožní řídicí jednotce lustrovat dobíjení a začne se chovat mravně=zruší start stop a začne dobíjet na 14,5-7V. Při zapnutých světlech na 13,7V. Takže neodym 15*8*3 mm za pár korun, mám to už rok a jediný problém, že jsem ho ztratil, tak ho aspoň přilepte izolačkou. Jak jsem si oddych, že to pitomý tlačítko nemusím mačkat a nesvítí kontrolka S/S na palubce.
Založen: Apr 22, 2006 Příspěvky: 291 Bydliště: Hradec Králové
Zaslal: ne leden 07 2024, 9:55 Předmět:
Budujeme světlejší zítřky
Ještě by auta mohly nabonzovat řidiče, který vyřadil eko-chujovinu a bolševik na dálku znemožnit provoz vozidla, dokud to majitel nenapraví. Pořád je co zlepšovat
Založen: Dec 02, 2007 Příspěvky: 1350 Bydliště: 742 58
Zaslal: ne leden 07 2024, 11:38 Předmět:
S tím magnetem to není 100% řešení, tady je diskuze jak obejít zfušované dobíjení ,konkrétně u Nissanu.Stejný senzor ale bude u více značek.V dubnu mi končí záruka,tak ten dělič ze str.3 vyzkouším
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7630 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: ne leden 07 2024, 11:43 Předmět:
Čekám, kdy se zde objeví Valdano a vysvětlí nám, kterak se toto děje vlastně v náš prospěch a jen my zapšklí a zastydlí uživatelé to nevidíme. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6566 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: ne leden 07 2024, 17:55 Předmět:
To bonzování už v nových autech musí být, stačí pohledat nařízení brusele. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Tady kdyby to někoho zajímalo je LOG přes origo VCDS Škoda Rapid. Baterku jsem nedávno kupoval novou, nakodováno, při instalaci nabitá na 12,7 V -tak přišla s obchodu. Na druhý den v autě 12V. Dal jsem voltmetr a chvíli sledoval. Je to na nasrání, dobíjí si to jak chce (podle teploty podle spotřebičů) Klidně jedete na 11,8V Co funguje 100% je brzdění motorem-jak se povolí plyn tak okamžitě vždy vystřelí na 14,6V. Nemá cenu baterku nabíjet externě, ta elektronika si to zase stáhne na těch cca 12V.
-------------------------------------------------------------------------------
Nedìle,21,Kvìten,2023,08:51:51:18187
VCDS verze: SVO 22.10.0
Addresa 19: CAN Gateway
Objednací èíslo øídící jednoky: 6C0 909 901 A
Systém a/nebo verze: GW MQB A0 H10 0101
Kódování: 030100342F0A570000000000000000010001050000000000000000000000
Èíslo dílny: WSC 131071
VCID: 2614F633E8637D8BB1E-8072
History Data
Záznam 1/16: Napìtí pøi klidovém odbìru pod dolní hranicí
2023-05-21-08:25*21.3*01*01543***
2023-05-20-07:48*15.8*01**
2023-05-19-09:08*01.3*01**
2023-04-22-09:49*00.0*01*00090***
2023-02-14-12:11*00.0*01**
2022-11-25-14:18*22.7*01**
-------------:--*--.-*--*-----***
-------------:--*--.-*--**
-------------:--*--.-*--**
Záznam 2/16: Proud pøi klidovém odbìru nad horní hranicí
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--*-----**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
-------------:--*---*---*--.---*-------------*-*--**
Záznam 3/16: Historie fáze odpojení
2022-11-20-15:00*1*0*046*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-19-06:27*1*0*041*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-05-12:28*1*0*042*005*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-03-03:26*1*0*044*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-01-07:24*1*0*044*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-03-01-04:06*1*0*043*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-02-28-04:46*1*0*042*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2022-01-16-04:47*1*0*045*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2021-12-27-11:50*1*0*043*005*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
2021-12-27-11:45*1*0*043*006*0-0-0-0-0-0-0*_*0*00.0*00.0**
Záznam 4/16: Historie výmìny baterie
2022-04-08-13:51*01*059*JCB*1111111111*09994*02056*0000*0000*0000**
0000000km*01*059*JCB*1111111111*09996*01677*0001*0000*0000**
-------------:--*--*---*---*----------*-----*-----*----*----*----**
Záznam 5/16: Stavy vozidla s kritickým napìtím
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**
-------------:--*-*--.---*--.--*---*--*---.-*-----*-----*------*-------------*-*-*-*--.-*--.-*---.-*--*--*--*--*--**
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.