Založen: Mar 30, 2012 Příspěvky: 3571 Bydliště: Havířov
Zaslal: so říjen 01 2022, 10:02 Předmět:
Chodník uvnitř kruháče Tak to by mě vážně nikdy nenapdlo spojovat s chodníkem. Taky po něm jezdím, člověka jsem tam snad ještě nikdy neviděl, lézt tam musí být hodně blbý nápad. Občas jsou na tom "chodníku " retardéry. Na co to tam vlastně je?
Podobný historický kruháč je i v Havl. Brodě. Tam je střed ještě klasický a asi není důvod ho měnit - kruháč je dost široký.
https://mapy.cz/s/duvesoculu
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15516 Bydliště: Olomouc
Zaslal: so říjen 01 2022, 17:46 Předmět:
Ano, chodník tam byl a už není. Je to předělané tak, že je to součástí silnice na okruháču, kde automaticky vjedou náklaďáky nabo autobusy, protože vlastní silnice je úzká i když je okruháč dost velký. Měli byste být jen rádi, že vám to to inovují. Jiní nemají nárok ani za 10 let.
Právě proto, že to navrhli dost široké. Ten kruháč se předělával někdy v 80. letech, předtím byl střed větší a silnice užší. V téhle verzi tam nemá problém ani kamion.
Jinak tohle byl jeden z mála kruháčů, kde až do změny pravidel v 90. letech platila přednost zprava, nebyly tam značky dej přednost v jízdě.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17754 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: so říjen 01 2022, 23:56 Předmět:
Na tom našem pamatuju kdysi přednost v okruhu, pak to změnili na přednost zprava a pak zase zpět na přednost v okruhu. Při každý změně bylo pár zmuchlanců jak byli lidi zblblí předchozím stavem. I o mě se jeden, co mi nedal na okruhu přednost, líznul. Naštěstí můj Pažout měl dost bytelnej nárazník a Stodváca už dost shnilá tak to povolilo u toho blba. _________________ Jirka
Jojo, jen velkoryse navržená křižovatka Mileta u fakultky zůstala ve stádiu projektu zkapacitnění, a jsem zvědav, jestli nějaké jiné opatření pomůže nějak citelně zkrátit čekací doby v kolonách...
Nicméně musím podotknout, že Hradec Králové byl už před 60 lety cvičnou plochou pro dopravní značení, vedení dopravy se tam v letech 1972 až 1984 měnilo na různých místech nejméně osmkrát, hlavně řazení do pruhů na velkých křižovatkách (asi nejhorší bylo téčko u Kremlu, kde 1977-1978 do křižovatky vedly od PVT dva pruhy, ale pak se to muselo nacpat do jednoho přímého, většina vozidel totiž neodbočovala ani zpět do města, ani k Fotochemě, skoro všichni se museli složit do jednoho pruhu k viaduktu; rozšiřovali ji dost dlouho: od té doby se tato křižovatka projíždí dvěma pruhy přímo, jenomže po 200 metrech se levý pruh mění na odbočovací a dál už to jde zase jen jedním - nějakou dobu trvalo, než se aspoň někteří naučili zipovat, pokud ovšem chtěli), rytmus a směry zelené vlny se ladily snad ještě častěji, dvakrát pamatuji otočení několika jednosměrek... prostě nezbývalo, než být denně ve střehu a nejezdit po paměti. Oči na šťopkách kvůli těm, kdo po paměti jezdí.
O nějaký ten rok dřív jsme tam jezdili s autoškolou z Pardubic cvičit kruhový objezd; blíž, než v Hradci za Gajerkami, totiž žádný nebyl. V Bydžově sice byl taky, ale to už bylo pro Pardubáky daleko, i když se ještě jezdilo na speciál litr za Kčs 2,40. Ale kurs v autoškole stál i s jízdami tuším osm set, pro členy Svazarmu, tedy i pro členy HiFiklubů povinně začleněných pod Svazarm, to bylo za polovinu...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.