Samozřejmě bych si to ověřil sám, ale dostat se k ventilátoru obnáší demontáž airbagu spolujezdce a demontáž odkládací skříňky, nechce se mě to dělat nadvakrát.
Díky všem za případné rady.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 26 2021, 16:29 Předmět:
Jo, je stejnej pro fábuli I, II i III, Audi A2, Poloauto, Ibizu příslušnejch ročníků a celou produkci roomstera. Všcky tyhle kcháry používají až na některý detaily prakticky shodnej hlavní agregát ventilace/klimy/topení, liší se jen úrovní elektronizace řízení teplo/chlazení a u dehťáků se ještě přidává pomocný elektrický topení pro studený starty. Tenhle předřadnej odpor mají ale všecky verze se 4-stupňovou regulací rychlosti větráku stejnej. A je úplně klidně možný, že není přerušenej (to se dá změřit ohmmetrem), ale že jsou jen zoxidovaný fastony, za který je připojenej k přepínači - pokud tam dosáhneš, zkus nejdřív než budeš bourat palubku vyndat jen horní schránku a ten konektor zkusit několikrát povysunout a zase zastrčit na místo = oškrábat kysličníky na kontaktech. Je fakt v blbým místě a ke všemu když na něj v zimě natečou ostřikovačový srágory se solí, tak oxiduje jak blázen ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
Naposledy upravil EKKAR dne pá listopad 26 2021, 16:33, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Jan 03, 2019 Příspěvky: 80 Bydliště: Chrudimsko
Zaslal: pá listopad 26 2021, 16:32 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Jo, je stejnej pro fábuli I, II i III, Audi A2, Poloauto, Ibizu příslušnejch ročníků a celou produkci roomstera. Všcky tyhle kcháry používají až na některý detaily prakticky shodnej hlavní agregát ventilace/klimy/topení, liší se jen úrovní elektronizace řízení teplo/chlazení a u dehťáků se ještě přidává pomocný elektrický topení pro studený starty. Tenhle předřadnej odpor mají ale všecky verze se 4-stupňovou regulací rychlosti větráku stejnej.
Založen: Feb 18, 2008 Příspěvky: 5023 Bydliště: Brno
Zaslal: pá listopad 26 2021, 17:30 Předmět:
Kdysi mi kamarád donesl podobný odpor z Citroena. Byla přerušená ta válcová tepelná pojistka. Bohužel je tam přibodovaná, což jsem neuměl spolehlivě opravit. Odporu nic nebylo. Samotná pojistka stojí kolem 20Kč. Nový odpor prý stál asi 700kč.
Založen: Sep 10, 2007 Příspěvky: 5216 Bydliště: Ostrava, Bratislava
Zaslal: pá listopad 26 2021, 18:09 Předmět:
pojistka je prave soucasti toho odporu... az to vyresis, skontroluj si taky filtr, snizeny prutok vzduchu zvetsi teplotu toho odporu a nasledne mozne opakovani vady...
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7942 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá listopad 26 2021, 18:34 Předmět:
Tepelná nevratná pojistka je tady jako havarijní. I když se často přeruší při běžném provozu. Je tam z důvodu přetížení -zastavení motoru větráku, čímž dojde k díky velkému proudu k nadměrnému přehřátí odporu. Aby to neblaflo, přeruší se pojistka. Vyměnit se dá. Ideálně přibodovat. Pájení není dobrá volba. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá listopad 26 2021, 20:28 Předmět:
mi-ro napsal(a):
...přeruší se pojistka. Vyměnit se dá. Ideálně přibodovat. Pájení není dobrá volba.
Pokud máš plynovou páječku s ostrým plamenem, trochu zkušeností a příslušný materiály, dá se to zapájet stříbrem nebo v nouzi mosazí. Akorár se musí dávat bacha na ohřev okolí, stříbrný pájky začínají někde na 380-400°C a mosaz až někde na 650-680°C, takže aby něco neukáplo nebo se nezkroutilo ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7942 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: pá listopad 26 2021, 21:08 Předmět:
To jsem měl na mysli. Ale i to se dá. Přívod k pojistce chytit do plochých kleští pro odvod tepla a pracovat velmi rychle. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7598 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá listopad 26 2021, 21:11 Předmět:
Správně. Automobily navrhují a konstruují pitomci a český (nebo slovenský) Lojza ví všechno líp
Beztak to není pojistka, nýbrž kurvítko naprogramované na záruční dobu. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.