No tak když vezmu v potaz, celkový příkon té supernabýjěčky, tak to je v pr…..
Žádná distribuční síť v EU, včetně distribučního transformátoru, takovou výkonovou rezervu prostě nemá.
Tak to vypadá, když se politici zblázní, a podlehnou zelenému ekoteroru.
V září byla plná optimismu.
Von der Leyenová uvedla, že EK představí nový evropský výnos o čipech, jehož cílem je vytvořit nejmodernější evropský čipový ekosystém, včetně výroby čipů. Tento systém by měl zajistit bezpečnost dodávek a vytvořit nový trh pro průlomové evropské technologie.
I když problém je v Evropském svazu vnímán komplexně.
Von der Leyenová v projevu vyjádřila politování nad závislostí EU na čipech vyráběných v Asii a nad snižováním podílu EU v dodavatelském řetězci – od designu až po výrobní kapacity.
"Na lisabonském summitu v březnu 2000 se čelní představitelé vlád zemí EU dohodli na novém strategickém cíli pro Evropskou unii: Evropská unie se má do roku 2010 stát nejkonkurenceschopnější ekonomikou světa." Zkráceno.
Naposledy upravil pepik9 dne út listopad 09 2021, 12:31, celkově upraveno 1 krát.
"se čelní představitelé vlád zemí EU dohodli na novém strategickém cíli pro Evropskou unii: Evropská unie se má do roku 2010 stát nejkonkurenceschopnější ekonomikou světa.
Stejné strategické cíle měli už minulí soudruzi, aspoň podle pročítání starých AR s jejich úvodníkama koncem 50. a začátkem 60. let.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17821 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st listopad 10 2021, 20:59 Předmět:
Včera jsem měl jednání s obchodním říďou Fenixu Jeseník jak to je s dodávkama topný techniky od francouzskýho Airelecu a Atlanticu.
Výroba ve Francii stojí, nejsou čipy do termostatů. Výroba na Ukraině stojí, mají narvaný sklady, nemají další skladový kapacity. A v EU není z tý ukrainský výroby ani kus. A představte si důvod:
EU komise vystavuje mimounijním zemím dopravní kvóty kolikrát za rok kterej dopravce může poslat kamión a jejich počet do EU. Je konec roku a kvóty ukrainských spedic jsou vyčerpaný. Naše spedice na Ukrainu (jih u Oděsy) nemůže jezdit, protože je problém sehnat do kamiónu vytížení směrem tam. Vypadá to, že se povede zboží přivýst Lotyšskou spedicí přes Rigu. Zajížďka navíc cca 1400km, přímo to je 1300km.
Takže i takhle si EU pod sebou řeže větev. _________________ Jirka
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.