Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út duben 21 2020, 14:52 Předmět:
Vypadá na podtlak pro nEGR ventil. Zacpi to, ať nesaje falešnej vzduch a nech to plavat. A stejně… _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út duben 21 2020, 15:08 Předmět:
Dyť mu to vede k ventilu nEGRa. Krom toho, bejt to odvětrávání, který bejvá řešený silnější hadicí, tak to má celý poblitý od oleje. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: út duben 21 2020, 15:16 Předmět:
Za filtrem je při nastartovaným motoru vždycky nějakej podtlak. A vlastně i před ním (relativně k atmosférickýmu tlaku), protože tam máš sací hadici s jistým aerodynamickým odporem. A protože se nEGR za volnoběhu nespíná nikdy, jen za vyšších otáček (a vyšším průtoku vzduchu a tedy podtlaku), o podtlak pro něj není nouze. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1283 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: út duben 21 2020, 15:45 Předmět:
no rozhodne to nieje podtlak ktory by nieco dokazal ovladat (ten sa vytvara pumpou u dizlov) , nefunkcny EGR u tohto motora by rozhodne chybu vyhodilo. oprav to nez ti to nasaje niekam bordel kam nema a potom budes cumiet aka palka na teba vyleti. Neodporucam zaslepovat.
CAYC 1.6TDI v O2 má odvetranie na filter len od N75 - regulácie turba.
(EGR a chcípacia klapka sú ovládané servom a N345 pre klapku chladiča spalin odvetranie do filtra nemá). V každom prípade je to to odvetranie N75.
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 785 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: út duben 21 2020, 17:07 Předmět:
Přesně jak píše passion. Hadičku oprav a jezdi dál. Na těchto nových vozech je toto velmi časté protože se začal používat nějakej novej druh gumy která těm mrchám voní. Zkontroluj si i ty dvě hadičky co jsou v okolí, můžou bejt prokouslé a dělat neplechu jen někdy, zkus je pomačkat v prstech a prohlédnout.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2557 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út duben 21 2020, 18:05 Předmět:
Tu hadičku si oprav co nejdřív, ať se ti N75 nezasviní prachem. Auto by ti pak padalo do nouzáku z důvodu příliš vysokého nebo nízkého plnícího tlaku. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Feb 18, 2008 Příspěvky: 5017 Bydliště: Brno
Zaslal: út duben 21 2020, 20:04 Předmět:
Přišel jsem na to dneska náhodou. Auto nic nehlásilo ani se nechovalo podezřele, tak ani nevím, jak už je to dlouho překouslé. Zítra jedu do servisu na pravidelnou prohlídku, výměnu oleje apod., takže to nechám opravit.
Jen jsem se chtěl zeptat, jestli to není něco kriticky závažného.
Kdysi mi nějaká potvora nakousla hadici u Fabie 1,9 TDI a to bylo sakra poznat. Auto mělo(ale jen občas) výkon asi jako ojetý trabant a na dálnici jsem musel do mírného kopce řadit čtyřku. Prostě turbo neturbovalo.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2557 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: st duben 22 2020, 19:11 Předmět:
Tahle závada nic hlásit nebude.Ta hadička vede do filtrboxu, aby se nezasíral N75. V podstatě ta závada nemá momentálně vliv vůbec na nic. Až časem by se to projevilo zašpiněním N75 a jeho špatnou funkcí.
U tý Fabie ti překousala vedení podtlaku k turbu anebo i jinou hadici a došlo ke ztrátě podtlaku. Turbo bez podtlaku u TDi má přivřený rozváděcí lopatky a motor tahne jen ve vysokých otáčkách. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.