Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6075 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: ne únor 02 2020, 14:23 Předmět:
Architektonickou hodnotu toho díla hodnotit nehodlám, ale při tomhle způsobu bourání to nemohlo nespadnout. Spěchali, aby oponenti nestihli zažádat o památkovou ochranu.
Demolice dosloužilý stavby, jen trochu urychlená.
Číňanům se dokáže složit fungl novej panelák, protože, kokoti žlutí, dodatečně pod ním budujou podzemní garáže.
Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: ne únor 02 2020, 16:53 Předmět:
A tak je to se vším od rejžáka.
Na pajcovaných 2N3773 odskakujou klobouky. Škvaří se pod nima nějaká nápodoba silikonu a tlak toho vzniklýho plynu doslova ustřelí klobouk.
Vzhledově k nerozeznání od značkového výrobku ONs. Povrchovka perfektní, potisk taky. Jenom hrubě nesedí sériový číslo, Mexiko a jednotková cena do 10ks..Je 5x nižší, než ofiko cena ONs a nikomu to není divný.
To mají gumový panely nebo je to celý betonovej monolit? To až dodělají ty garáže, tak jen přijede velkej jeřáb, barák narovnají a už se můžou stěhovat noví obyvatelé z chýší.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17823 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: ne únor 02 2020, 23:50 Předmět:
Brácha kdysi stavěl pro JZD nějakej obrovskej seník z panelů z přepjatýho betonu. Na svislejch stěnách asi 15 m vysokých byla vodorovná střecha z panelů. Ten stropní panel se svojí váhou na rozteči stěn cca 25m prohnul o víc než půl metru. V betonárce se betonoval ohnutej a když dosedl na krajový patky, tak se narovnal zcela do roviny s odchylkou několik milimetrů. Docela machrovina to přesně spočítat a vyrobit. _________________ Jirka
Dle mého skromného názoru není vinen ani sklopitel, ani sklopěnec, ani létající personál, nýbrž konstruktér letadla je praúd, když navrhne sedadlo omezující ostatní. Přesněji je ohon ten, kdo takovou konstrukci sedaček zadá resp. nakoupí.
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7613 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá únor 14 2020, 16:18 Předmět:
I v Karose 735/736 (a to je fuj fuj, komunistický autobus) šlo sklopit opěradlo téměř do pololehu a ten za sklopeným sedadlem nedostál nějaké újmy...
Asi ti zlí komunističtí konstruktéři přemýšleli. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Ani v té Karose to nebyl žádný zázrak a když se sklopila zcela, tak už to dost vadilo. A taky jsem do ní někdy vrazil, ať se ten přede mnou srovná... V tom letadle taky nedostál újmy, jen mu to vadilo.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá únor 14 2020, 16:37 Předmět:
Vzhledem k tomu, že dnešní účel je tam nacpat co nejvíc lidí, tak nějaký sklápění je nesmysl. Prostě seď a mlč. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
už je to teda hodně dávno, ale když jsem tak cestoval v době ZVS na opušťák v Karose a přede mnou si sklopila opěradlo nějaká dejme tomu třicítka, nevzpomínám si, že by mi to vadilo...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31957 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 14 2020, 23:34 Předmět:
Vzhledem ke svýmu vzrůstu musím dát za pravdu tomu chlápkovi, kterýmu si slečna/madam sklopila sedačku prakticky na klín. Ve videu totiž je vidět jedna dost podstatná věc - on sedí v poslední řadě a za ním už je jen přepážka, tudíž on si ani sedadlo nemá kam sklopit - což je taky opatření učuněný kvůli dnešní snaze leteckejch společností nacpat do tý létající roury co nejvíc člověků najednou. Z vlastní zkušenosti musím konstatovat, že s výjimkou sedadel u nouzovejch východů z éra třídy A320/B737 (uspořádání 3+3) jsou sedadla v jejich nejobvyklejší EKONOMICKÝ třídě umístěný tak, že už člověk kolem 185cm vejšky si nemá šanci pohodlně sednout, protože sedadla jsou prostě tak blízko u sebe, že při vzpřímený poloze sedu si musí chcačky nechcačky opřít kolena o spodek opěradla sedačky v řadě před ním. A pokud na tý sedačce sedí nějaký pako, co tuhle skutečnost nechápe a mermo mocí se snaží si to opěradlo sklopit, pak sprostě narušuje už tak nekomfortní zónu toho pasažéra za sebou prostě tím, že mu narve to opěradlo do kolen. Kdo tohle nechápe, zaslouží přesně to, čeho se dočkala ta slepice z článku - vyrazit z letadla. Já sám jsem takhle vyblokoval sklápění opěradla jedný málo přes metr a půl měřící pipině během skoro 5-hodinovýho letu z Marsa Alamu do Práglu, protože nebyla ochotná respektovat ten fakt, že pokud ona si udělá pohodlí, tak já mám kovový části její sedačky zarytý do kolen - a že si ani nemůžu podobně jako ona sednout s kolenama vytočenýma do boku, protože na rozdíl od ní, já mám prostě ty stehenní kosti delší a kdybych se choval jako ona, musel bych v daný řadě sedět sám. fakt je, že jsem jí do opěradla nemlátil ani s ním nehrkal, jen jsem o něj zapřel dlaň jedný ruky a propnul loket - to bohatě stačilo k tomu, aby ona s opěradlem ani nehnula. A že to nejdřív zkoušela silou, pak ječenýma výhrůžkama, pak se postavil její partner a zkusil mi tu ruku srazit, načež jsem mu poradil, aby to přestal zkoušet, nebo se mu něco hodně nepříjemnýho stane - například že by mohl najít svoji hlavu narvanou do záchodu. Na jeho ječení dorazila letuška, doprovázená velitelem kabiny (vrchním stewardem), který po omrknutí situace sdělili oběma rozčíleným, že pokud si okamžitě nesednou na svoje původní místa a nepřestanou vyvolávat spory, můžou se dočkat i vysazení z letadla při nouzovým přistání a následný náhrady za narušení letu ... Mně teda nic nenalili, ale omluva za nepříjemnost kvůli vynucenýmu narvání pod sedačku od hlavního stewarda byla. Takže za mne - chlap palec nahoru, baba nakopat ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.