Založen: Feb 14, 2005 Příspěvky: 8978 Bydliště: Brno (JN89GF)
Zaslal: čt leden 02 2020, 22:59 Předmět:
Já rezervu kontroloval poprvé asi po šesti letech a tlak měla furt cca 2,5 atmosféry. Ale nevylučuju, že ji v servise při nějaké pravidelné prohlídce dofoukali, nejspíš asi jo. Jinak mám plnohodnotný kolo, ty dojezdový se mi nezdají.
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7598 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: čt leden 02 2020, 23:08 Předmět:
Tak pokud na tom nejedeš přes půl Evropy tak se to asi dá. Když jsem ale měl Escorta (1992), tak ten měl plnohodnotné kolo. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá leden 03 2020, 0:07 Předmět:
Hubert_79 napsal(a):
...
Hubený škodovky měly taky takový vyklápěcí lůžko, až "emka" měly jen takovou otočnou páku co to kolo odjistila.
....
Jo, máš recht, užofky měly na rezervu padací skluz, součástí kterýho byla i plechová atrapa předního spojleru. Ten se pravidleně otřískal až na kov, zvohejbal se a pak šíleně reznul, protože nebylo v moci jednotlivce ho zároveň nahoře nad hranou čela odjišťovat a dole chytat, aby s ním váha rezervy netřískla o silnici. Občas jsem na něm viděl gumovej doraz proti otřískání, ale celkově to bylo na h0vn0. Tu otočnou páku a rezervu zastrčenou do "klece" z naohejbaný ocelový kulatiny měly fakt až "emky". Já jezdil s obojím, dokonce jeden čas na střídačku a je to už 15 let co naposledy, tak mi to trošku splývá. Úplně nostalgicky jsem zamáčknul slzu, když nedávno na nějakým dokumentovým kanálu v pořadu "Lovci rachotin" nebo jak se to jmenuje opravovali Anglán a Irčan prastarou oranžově červenou užofku Š-105S podle značek dotaženou na Ostrovy z Uher - chudák ta šádyna měla přesně všecky ty choroby a vady, který jsem si z ní pamatoval a já moh porovnávat, jak se s tím aktéři pořadu poperou. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3317 Bydliště: Brno
Zaslal: pá leden 03 2020, 0:36 Předmět:
Zatím jsem elektrony nesháněl tak že bych to dotáhl do finále. Už jsem i zapomněl rozteč šroubů. Zatím jsem si vystačil s plecháčema. Ty poklice jsou jediný tuning. Nevím tedy co kelly blbne s nabídkou 15", jsem trochu znejistěl.
Založen: Jan 19, 2005 Příspěvky: 3370 Bydliště: Haná / N.J.
Zaslal: pá leden 03 2020, 15:17 Předmět:
Měl sem na OC I koupené hliníkové kryty plecháčů. Bylo to seskládáno z lemu, středu a malého držáku staženého pod třemi šrouby kol. Drželo to výborně a vypadalo velmi hezky. Tehdy sem to našel na aukru. Škoda, že už ta ochranná vrstva po letech (jakýsi druh folie) leze dolů a pod tím to začíná zdatně oxidovat.
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2945 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: pá leden 03 2020, 20:02 Předmět:
robo napsal(a):
Na renault laguna II mám plecháče a pneu 205/55 R16. Chtěl bych si koupit kryty kol. Jakou velikost, 16palců ? V kel*y jsem si vyhledal vůz ale v nabídce mám 15 palců kryty. Tak jak to je? ...
Puklice musíš vyberať podla rozmeru kolies, ktoré máš na svojom aute. Ak máš R16, tak 16palcové. To, že pri Tvojom modeli tam uviedli iba 15", môže byť spôsobené tým, že u tohto modelu môžu byť predpísané aj R15 (závisí to často podla roku výroby, motorizácie a pod.). Čiže hľadaj puklice 16" (nikde nemusí byť uvedené, že konkrétne na Renault...)
K tomu umiestňovaniu rezervy: prvá generácia Fordu Fiesta IV (r.v.1996) mala rezervu tiež vonku, pri zadnej náprave avšak systém uchytenia (taký priblblý hák) bol istený dlhou, predlhou skrutkou z kufra. Bol to zážitok zápasiť s tou špinou... Avšak už novšie modely (teraz mám 2005), majú rezervu už vo vnútri (tak, ako spomenul ,,Hubert_79") Genialne to však bolo v OLTCITE. Rezerva, čistučká, pri motore, zdvihák v držiaku pod ňou. Nikdy ma nekakalo, či mám plný kufor...
EDIT:Ak máš auto z druhej ruky, je možné, že predchádzajúci majiteľ ho ,,vytunil" na R16. Smerodajné je, čo máš napísané vo veľkom techničáku, ak tam nemáš povolené R16, tak máš ešte aj iný problém....
Oltcit.jpg
Komentář:
Velikost:
144.21 kB
Zobrazeno:
71 krát
Naposledy upravil Mysteri dne pá leden 03 2020, 20:12, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá leden 03 2020, 20:12 Předmět:
Rezervu u motoru nevynalezli rumunský cikáni - tu tam měli i fifáci dokonce u několika typů - skoro tutově to byl Fiat 127 a od něj odvozená Zastava 1100 alias Yugo a další typy, nebo rendály R5. Zase se ale muselo počítat s výparama paliva a s aerosolem oleje, kterej spolu s teplem od motoru gumě spíš škodí než prospívá. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 33950 Bydliště: Bratislava
Zaslal: pá leden 03 2020, 20:17 Předmět:
Kazdopadne v normalnom aute nemoze byt okolo motora miesto na nahradne koleso. Znamena to, ze je motorovy priestor zbytocne velky alebo motor zbytocne maly
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2945 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: pá leden 03 2020, 20:49 Předmět:
Ale 140km/h nonstop, po dialnici z Popradu do TN,(samozrejme, mimo nedostavaných úsekov) s deravým výfukom, to dalo Mimochodom: pri 100km/hod, všetko začínalo kmitať, pri 110 kmitalo všetko a od 120km/hod to ustalo a pohodová jazda. Nekecám. Len sa tak nejak divno po mne dívali tí na oktáfkach a BMW, ktoré som obehol a oni potom nasrano obiehali mňa...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7598 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá leden 03 2020, 21:03 Předmět:
Rezervu v motoru měla jen první generace R5, stejně jako R4 a podobný pomsty. Renault 5 od půlky osmdesátek byl z gruntu nové auto s komplet jinou technikou. Francouzi vůbec rádi chodili svou cestou - hevery v motoru a podobně.
Oltcit byl šunt nad šunty - pár let po plyšáku a zmizeli jak pára nad hrncem. Chlastalo to a kvalita zpracování byla otřesná. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2945 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: pá leden 03 2020, 21:27 Předmět:
Chlastalo to iba blbcom. Nad 8l v meste som sa nedostal. Cesta napr. z toho Popradu a pri tej rýchlosti bola za 7l na 100 Neporovnávať so súčasnosťou. Akurát máš pravdu, že to zmizlo. No, keď to tak chutelo ..ferročervom"...
Založen: Jan 12, 2009 Příspěvky: 7094 Bydliště: Plzeňsko
Zaslal: pá leden 03 2020, 22:43 Předmět:
hop napsal(a):
Nové elektrony jsou z výroby dobře ošetřené lakováním. Odolné solím - pokud je neodřeš OK.
Tak to platí pro ocelové disky taky. _________________ Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3Další
Strana 2 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.