Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so listopad 16 2019, 18:59 Předmět:
Ty jednačtyřky všecky aby trochu jely, musejí se točit - minimum je 2000RPM při ustálený jízdě, pokud potřebuješ akceleraci, je bezpodmínečně nutný podřazení a točit 2500RPM a víc až někam ke 4500RPM. Bohužel, chybí jim všem rychloběžnej stupeň v převodovce, aby se zařadila "šestka" a auto na 2700-3000RPM neboli v oblasti nejoptimálnějšího krouťáku plachtilo 120-130km/h po dálnici se slušnou spotřebou - takhle při 130km/h musí na pětku točit 3700RPM a ožírá i trávu v pankejtu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7571 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: so listopad 16 2019, 19:00 Předmět:
Osmdesat napsal(a):
Někdo si koupil nové auto a tohle staré přenechal prodejci. Prodejce to sám nepovažoval za rentabilní, tohle ještě prodávat, tak to přeprodal tomuhle servisákovi.
Jo, to je výborná legenda Ještě chybí, aby ten "někdo" byl děda, co tím jezdil akorát do kostela.
Ono je to takový mýtus, že auta z Německa jsou lepší a tam jsou všichni jen poctiví. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2559 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: so listopad 16 2019, 20:24 Předmět:
Je to fakt asi mýtus.Koupil jsem z D (Schrobenhausenu) čtyřku Golfa, no a neukecat prodejce o 10000kč dolu, tak ho nevemu.Prostě neservisovaný auto, z vymlácenym podvozkem po nějaký paničce.A ještě se stočenym tachografem.To ale určitě udělal ten mamlas tady v Čechách.Musim ale zaklepat že jsem to dal dohromady a najel na něm za 3roky 120 000 a pohoda. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3314 Bydliště: Brno
Zaslal: so listopad 16 2019, 21:37 Předmět:
Auto z Německa ? To musí být dobrý kup. Nebude. Německo už není co bývalo, mix west-ost plus turci a jim podobné kultury to je v té zemi problém. Už jsem někde četl o výhodném nákupu jedné octavky co byla skládačka. Taky nepřiměřeně vysoká cena za takové zboží. Žádný luxus, materiály, výkon. A 1.4 to je fakt tak pro dva do vedlejší vesnice. Pokud tomu šlápneš-rozuměj pojedeš trochu nepředpisově tak motor poletí do otáček, bude přitom žrát až hrůza a líbit se mu ty točky rozhodně nebudou. A pokud tam budou sedět čtyři dospělí tak akcelerace motoru půjde do kopru a věř že je dobré mít ve výkonu rezervu, třeba na manévr na silnici při předjíždění a pod.
Myslím si že za 100klacku se dá pořídit lepší auto, šestikvalt s lepším výkonem a rozumnou spotřebou na km. K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31859 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: so listopad 16 2019, 22:10 Předmět:
robo napsal(a):
...K ceně vozu si připočti 20 procent co bys měl mít navíc. Na případný servis, výměnu náplní. Koupit auto za všechny love co mám je nebezpečná hra, je to jetý vůz a je dobré s tím počítat.
U každýho auta, který má na hrbu víc jak 5 let a nemá garantovanou historii tím, že by bylo uváděný do provozu v ČR by se měly jako první vyměnit rozvody, brzdová kapalina, motorovej olej a svíčky/žhaviče. Pokud to má fleetovej původ, určitě se na servise provádělo jen to nejnutnější, co bylo předepsaný - a často ani to ne. A pokud je to ze soukroma, tak určitě v úmyslu auto prodat do něj nikdo nic navíc nevrážel. Jediný auta, který jsou na tohle jakž-takž bezpečný jsou "roční" neboli "referentský" auta = auta, který používali jako služební zaměstnanci automobilky a po určitý době nebo po nájezdu určitýho počtu km je museli vrátit fabrice, ta je prohnala kontrolou a výměnou provozních náplní a prodala jako použitý. U všech ostatních je pravděpodobnost hraničící s jistotou, že mají něco pajcnutýho - tacho je to nejmenší, daleko horší jsou skládačky ze 2-3 havarovanejch kusů, poslepovaný CO-čkem a nablejskaný přes vrstvy kytu ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7571 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: so listopad 16 2019, 23:13 Předmět:
Vodborník promluvil.
Ne každé auto prodávané u nás je svařené ze čtyř a podobně. A když cebia slavně zjistí, že vozidlo byla totálka a teď se to prodává jako pěkný? Napadlo někoho, že původní totálka mohla darovat jen VIN a "noty"? Ono slepit oktávku ze dvou taky neudělá každej Lojza v garáži...
A "roční" vozy po nějakých referentech a podobně? To bych si sakra rozmyslel. Kolikrát to měla hovada, co se k tomu doslova a do písmene chovala jak k cizímu a i když má auto třeba 30t km, tak může být pěkně načatý; tuplem jestli je to nějaký foukaný tříhrnek. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí? Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
V roce 2008 jsem si pořídil Golfa 1.4Tsi 90kW s motorem CAXA ten motor jel nádherně. Problém byl, že původní rozvody odešly po 30tis další po dalších 30tis a pak znovu. Nicméně ten motor jinou chybu neměl a jel krásně. Třeba pro rodiče kteří mají minimální nájezd by to bylo úplně super auto. Taťka nadšený, že to jede. Mamka dokázala udělat dobrou spotřebu.... Životnost v jejich použití akorát. Nicméně v té době měli zánovní jiné. A pro mě dělat rozvody každý rok...
Následně jsem kupoval Tourana CNG 1.4Tsi motor CDGA tam odešla dvakrát spojka kompresoru a ve 107tis motor ztratil tlaky takže byl na odpis. Ale nad tou spotřebou a výkonem by asi onanoval nejeden TDičkař. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2559 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: ne listopad 17 2019, 8:33 Předmět:
fredis napsal(a):
Sandal napsal(a):
TSi motory nebrat ani náhodou.To co píše mi-ro je pravda.Těžko někomu něco radit dokud se sám nespálí.FSi motory jsou na tom už líp.
Můžeš to TSi upřesnit, nebo je to jen plácnutí? Ona jich je jinak celá řada a různé objemy..
Tak už ti to upřesnil rezis.Jinak stačí napsat do googlu "Problémy motorů TSI" a uvidíš tu smršť "nadávek" na ně. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7571 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: ne listopad 17 2019, 9:56 Předmět:
Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI. On řešil, jestli oktávku 1,4, což je normální motor co se dával i do Golfa IV; konstrukčně přelom tisíciletí a závratných 55 kW. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15516 Bydliště: Olomouc
Zaslal: ne listopad 17 2019, 10:05 Předmět:
Že je opravdu normální, to pochopil při vizuální prohlídce auta a dostal rozum. Není to o motorech, ale o těch, co s tím jezdí a zároveň o výrobci, co tam opravdu nasere. Zajímavé je totiž to, že jeden na to nadává a druhému to vydrží tolik, že se i sám diví.
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2559 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: ne listopad 17 2019, 11:02 Předmět:
Hubert_79 napsal(a):
Hlavně nechápu, proč sem taháte TSI
Protože píše, že to auto je r.v. 2008 a od roku 2005 do roku 2015 koncern montoval 1.4 TSi.A pokud dobře vidím, tak tazatel nenapsal co je to za motor.Ani kolik má kW. _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.