Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18826 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po listopad 11 2019, 6:52 Předmět:
Kulikus dobré stránky . O vahách třeba na Opla jsou popsány ságy .... Jestli to má filtr sazí , tak co ten . Jestli jsi ho nekontroloval , tak tam bych začal .
Dpf 5o procent a vypaloval před 300 km, EGR to taky není
. Zaráží mě ten ubytek napětí na váze a to že váha měří polovinu toho co je požadováno, ale ještě jsem se ke kontrole kabelů nedostal
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18826 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po listopad 11 2019, 17:37 Předmět:
Zůstal bych u logiky věci . Když je něco změřeno , tak to snad souhlasí s povelem podat . A za druhé , čím porovnáš údaj z váhy s realitou . Jen mi nedodávej řídící jednotkou ....
Nerozumím odpovědi. Nemám k dispozici osciloskop, takže kombinují profi diagnostiku a multimetr, vím že váha operuje s 5 Volty a ty tam nejsou, kromě vady samotné váhy ( zkoušel jsem 3) mě napadá pouze kabeláž
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18826 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po listopad 11 2019, 18:13 Předmět:
Jak i s osciloskopem ověříš údaj , který dává váha . No a předpokládám , že další regulační orgány by po zásahu ŘJ se snažily zajistit větší přísun vzduchu . Pokud ostatní prvky nejsou "nadoraz" , tak bych ani chybu ve váze nehledal . Máš zde i zkušenost , že motor jede i bez váhy . No za ty roky co tohle kolem mne běhá , je více než 90% závad dehťáků ve vstřikování . Já bych si petrola domů nikdy nepustil , protože je doma v podstatě neopravitelný .
1. píšeš ,že namiesto požadovaných 1200mm3 si nameral 68Omm3. To znamená,že prietok vzduchu je nízky. Ale vtedy nie je možné aby turbo tlačilo nad povolené maximum.
2. pri odpojenej váhe si RJ dosadí konštantnú hodnotu (večšinou okolo 500-600 mg.)
Nemáš konkrétny chybový kód vyčítaný diagnostikou???
Chyba P0234, vyskočí když tomu opravdu hodně slapnu, není možné že v tu chvíli jde do motoru dost vzduchu, ale jednotka nedostane správně hodnoty a hodí to do nouzového režimu? Chod motoru na volnoběh je v pohodě bez cukání a regulace turba chodí volně( zkoušel jsem to hubou). Při odpojení váhy se nic nestane akorát to táhne hůř odspodu, jinak žádný rozdíl. Ano vím že v případě vadné váha dosadí jinou mapu a tím omezí výkon, což se mi v podstatě děje, jen váha neodešla úplně ale dává aspoň jakési hodnoty
Je možné ,že si diagnostika tú chybu zle vyhodnotí. Prekročená hranica regulácie môže znamenat aj to,že regulácia ide nadoraz aby zdvihla tlak za turbom ,ale zlá hodnota od chybnej váhy neumožní zvyšit dávku paliva a tým vzniká situácia,že vzhladom na otáčky a polohu plynu je tlak nízky. Túto situáciu motorovka vyhodnotí ako odchýlku a nabehne núdzový stav.
Pokial je pri plnom plyne a min 3000ot/min prietok vzduchu nižší ako 750-800mg ,tak váha je podla mna zlá.
Ono by si to chtělo nechat vypisovat online grafy z čidel. A vidět co se děje.
Jen chyba je nic moc pro zjištění závady. _________________ Internet - metla lidstva
tak to mám úplně nejraději. Když ke mě přijde nějaká chuťovka co už jinde neví co s tím, polovina věcí vyměněných často za něco co tam nepatří, ale pán má vše označené abych ho neojebal _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 18826 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: pá listopad 15 2019, 14:44 Předmět:
Tomu nerozumím . pokud to chci udělat , tak to udělám , nebo pošlu pryč . Označení ti nemůže , coby poctivému odborníkovi vadit . no a jestli to nevíš ty , tak nás vícero , že si věci označíš tak , aby to nebylo na první pohled jasné . Naopak , můj dvorní mechanik si vše co na autě udělá , bez nějakých keců označí sám ! protože za svou práci ručí , i když nemá firmu .
Řeknu ti to jinak. Pokud si někdo něco poznačí vlastně je mi to jedno. Jenže většinou to končí pak tím - on tam vyměnil jen toto a chce za to tolik. Což je vlastní zkušenost. _________________ Internet - metla lidstva
Jako, sorry ale to jsou rady opravdu k věci! Značit si komponenty je opravdu poslední co mě tankuje . Pokud nemáte konkrétní radu která povede k opravě, tak tu nepište. Je paráda projíždět několik stránek keců o ničem kvůli dvěma cenným radám
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.