Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7937 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: čt říjen 03 2019, 6:30 Předmět:
davemh napsal(a):
Zřejmě zvýšení komfortu. Když jsem přesedl z Partnera 2.0 (lanko) na něco s hydraulikou (Caddy, Ducato) měl jsem pocit že tam je něco špatně, pedál neměl téměř žádný odpor. Něco jako s tím roomsterem.
Raději budu 20 let ztuha šlapat spolehlivou bowdenovou spojku něž co 2-3 roky měnit písty, válce za tisíce a čekat kde se mi propadne pedál na podlahu. Ono totiž v tu chvíli nejen že nejde vyhodit kvalt takže to musíš přes brzdu zadusit ale pokud by jsi chtěl např odskákat přes startér z křižovatky, tak smůla. "Inženýři" vymysleli, že bez spojky nelze startovat. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1178 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: čt říjen 03 2019, 10:16 Předmět:
rnbw napsal(a):
No a ako to robia Japonci, ze tam je hydraulika a aj po 22 rokoch to funguje?
I po mnohem delší době
Už to tu padlo, tipuju taky na něco u pedálu. Špatně nasazená tyčka pístu; vlivem přetížení se vychýlí a pedál tlačí do prázdna, mimo píst.
Hydraulika spojky bývá na většině aut to nejméně problematické místo. Alespoň do určitého data výroby. Prasklé lanko se na silnici spravuje blbě, pístek stačí odvzdušnit a nouzově to zpravidla dojede.
Založen: Jan 04, 2010 Příspěvky: 1178 Bydliště: Praha, Teplice
Zaslal: čt říjen 03 2019, 21:19 Předmět:
PixelOrgy napsal(a):
...treba by naopak ocenila...
Nic ve zlém, ale Ty musíš být ještě panic!
S tím mám naopak přímo šílenou zkušenost, kdy mě při mínus pětadvaceti zradila hydraulika u žigulíka. Po asi hodinové pouliční hádce, hrozící heverem zaraženým v její hlavě, jsem ji konečně přesvědčil, aby mi šlápla párkrát na pedál a za pět minut bylo odvzdušněno
Spis bys mel zkusit lovit v jinych vodach, na vine bude vyber partnerek
Moje by rozhodne s timto sceny nedelala, nebot ma taktez k motorismu pozitivni vztah a neni hysterka
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 348 Bydliště: Český ráj
Zaslal: st listopad 27 2019, 19:07 Předmět:
Abych to nějak doplnil - výměna brzdovky a odvzdušnění podle očekávání nepomohla, takže buď dostanu pod stromeček nový válec, nebo to asi nebudu řešit.
Poslední cca měsíc ale pozoruju jinou věc, po odemčení dálkou někdy zůstávají zamčené pravé zadní dveře, někdy jdou otevřít jen zevnitř, někdy i zvenčí a někdy vůbec. Zjistil jsem ale, že když po odemčení ještě jednou "odemknu" tlačítkem na středovém tunelu, pak jdou dveře otevřít vždy, zvenku i zevnitř. To je nějaká bezpečnostní featura, nebo načatý zámek? Svazek do dveří bych asi vyloučil. (I když, dnes měněný svazek u řidiče byl opravdu na poslední chvíli)
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31835 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st listopad 27 2019, 19:40 Předmět:
Je to kódovatelná funkce = přes VAG/VAS se to dá servisně nastavit - první zmáčknutí dálky odemyká dveře řidiče, teprve druhým se odemykají zbylý = spolujezdec + oboje zadní a kufr. Zmáčknutí vnitřního tlačítka odemyká vždycky všecky dveře najednou, stejně jako je odemyká i aktivace airbagů (aby po nehodě nezůstaly dveře uzamčený a zachránci se vůbec do auta dostali, i kdyby bylo předtím zamčený zevnitř). Optej se na to v servise, musejí to znát. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Pokial problém s odomykaním jednotlivých dverí prichádza postupne a náhodne,tak nesúvisí s kódovaním komfortky. Tie zámky na koncernových autách sa kazia dost často. Odporúčam vymenit skôr,ako zostanú konkrétne dvere zamknuté a neotvoritelné. Zajtra ma čaká výmena na VW Touran. Zadné pravé dvere sa mu postupne prestali odomykat,až nakoniec úplne umreli. Po čtvrthodine búchania na dvere pri klučke a pri súčastnom odomykaní sa dvere odistli. Po otvorení ihned vytiahnut konektor( aby sa už nezamkli) a zajtra mu mením zámok.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31835 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt listopad 28 2019, 21:21 Předmět:
Zámek měnit netřeba - závadu způsobujou rozmrvený mikrospínače snímající pozice zámkovejch střev. Pokud někde na netu dohledáš typ a seženeš příslušný součástky, jejich výměnou se funkčnost obnoví - na Škodahome jsou o tom celý mnohastránkový vlákna. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Áno -to je pravda. Ten zámok sa dá repasovat. Ale Ja mením celé zámky z dvoch dôvodov.
1. každý to chce mat ihned hotové. Komplet zámok vymením za hodinu...nové sú skladom,takže dostupnost je okamžitá.
2. na týchto zámkoch sa zároven opotrebováva poplastovaný povrch na preklápacom elemente. Po tomto plastovom povrchu sa klže mikrospínač,ktorý indikuje otvorené dvere. Zodratý povrch zničí kontaktnú plochu na spínači. Ten element sa ako diel nevyrába a je na torze zámku nalisovaný.
Cena kompletnej opravy pôvodného zámku( materiál,čas a záruka za prácu) sa rovná cene nového kusu.
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 348 Bydliště: Český ráj
Zaslal: pá listopad 29 2019, 22:39 Předmět:
Dobrá tedy, proč se ale zámek vždy odemknul spínačem zevnitř auta? Předpokládám že do zámku vedou jen "jedny dráty" jak silové tak signální, a ten spínač taky bude připojený někam do jednotky. Rozebrané jsem to neměl.
Nemůže s tím souviset dětská pojistka? Ta má jen mikrospínač, nebo mechanicky odpojí vnitřní kliku? Z laického pohledu taky vidím chybu v konfiguraci.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 3 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.