Si koupim poradny sportak s aspon 3litrovym motorem ktery je jen dvoumistny a budu mit stale minimalne 50% obsazenost a zeleni budou pri pohledu na statistiku spokojeni...
Víc než 95% přemísťování provádím pomocí Dopravy Hromadného Ničení, neboť nemám ani řidičák. Ale jsou situace, kdy jsem rád, že mě někdo z rodiny sveze.
V opačném případě bychom mohli rovnou všechna auta sešrotovat, protože je přece nikdo nepotřebuje, neboť máme "Ostatní dopravu".
Založen: Mar 21, 2006 Příspěvky: 34571 Bydliště: Bratislava
Zaslal: po září 09 2019, 11:16 Předmět:
termit256 napsal(a):
Si koupim poradny sportak s aspon 3litrovym motorem ktery je jen dvoumistny a budu mit stale minimalne 50% obsazenost a zeleni budou pri pohledu na statistiku spokojeni...
Alebo si kup autobus a mozes jazdit aj v BUS pruhoch
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7812 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: po září 09 2019, 12:35 Předmět:
citace:
Ostatní doprava neexistuje?
Existuje veřejná doprava a na cesty do a ze zaměstnání ji na 100% využívám; ostatně jezdit do centra Prahy autem je volovina.
Ale když je ona doprava k dispozici v jiném čase a/nebo místě než potřebuji nebo chci?
Nebo jinak - nějaká "autorita" řekne, "ne, vy na ryby (na houby, do lesa objímat stromy...) nepojedete vlastním (zdaněným) autem a nebudete spalovat (zdaněné) fosilní palivo; jeďte si na kole". No a na toto uděláme nějaký úřad, nebo stanovíme kvótu, kolik kdo smí ujet autem na benzín nebo naftu? _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18414 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: po září 09 2019, 12:55 Předmět:
Davidus napsal(a):
Bohužel jedna věc která je pravdivá je že si lidé berou od přírody víc než je schopná dát, a nikdo se díky své chamtivosti a sobeckosti nechce uskromnit. Doplatíme na to.
Musíš to brát jako že po mě potopa.
Celý to jde stejně už od konce 60-tých let do hajzlu, ty to už nezachráníš. _________________ Jirka
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: po září 09 2019, 13:02 Předmět:
Elektromobil nabitý za 10 minut? Tak já nevím,ale pokud pojedu rychlostí 100km/h s výkonem například 30kW tak spotřebuju 30kWh. Takže musím tuto energii za 10 minut dostat do baterie. To jde? Kdyby měla baterie 1000 V,tak bych ji musel nabíjet proudem 30 A jednu hodinu nebo tedy 180 A 10 minut. počítám to dobře? Výkon vozu jsem jen tak střelil,ale v reálu to bude podstatně víc. Na to už je potřeba pořádný kábl z nabíječky. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: po září 09 2019, 13:08 Předmět:
Právě kvůli tomu velkýmu proudu brzy dojde kapacita hromadných nabíječek, i kdyby tam vedl kabel VVN přímo z Temelína. Ona to totiž není žádná legrace a řešení veškerý žádný...
A to nás ještě chtějí ti političtí vocasi z Rakouska žalovat kvůli dostavbě dalších bloků jádra. Přitom si z nás dělají levný dráty na distribuci z Německa + kompenzační síť. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Naposledy upravil ZdenekHQ dne po září 09 2019, 13:15, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7812 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: po září 09 2019, 13:10 Předmět:
Na Rakousko bych se vys… a postavil další JE někde tak u Mikulova, ať na ni vidí až z Vídně. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 18414 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: po září 09 2019, 13:29 Předmět:
No jen aby neoprášili projekt bolševika na JET (Tetov) kousek nad Chvaleticema, ode mě 15 kiláků. Ta by z Rakouska zaručeně nebyla vidět. Ještě v roce 2002 lidi kolem Tetova nevěděli, jestli se budou jednou stěhovat nebo né. Byla definitivně zrušená až teprve kolem roku 2005. _________________ Jirka
natož na vlak nebo nedejbože autobus, který jede ráno do práce, do školy a odpoledne zpět.
Protože jimi nikdo nejezdil tak je zrušili. Každý jel raději autem. A ještě se tím chlubil, že na to má. Proč asi vznikla hanlivá hláška - "jet mastnou tyčí", nebo "sockou"?
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.