Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: út březen 19 2019, 20:26 Předmět:
Auto už nějakou dobu jezdí a tak se poruchy dají předpokládat. Jistě, dá se to udělat pořádně tak, že porucha nenastane, ale nikdy ji nejde 100% vyloučit. Proto by měly být systémy udělané také, že porucha jednoho neovlivní činnost jiného. Dobré, vypadne ŘJ ABS, tak jezdíme bez ABS, ale auto by mělo plnohodnotně fungovat a ne, že přestane ukazovat půlka palubovky a palubní počítač. Také posilovač řízení dostává blbé informace (přeci auto stojí, takže si občas dělá co chce) a tak vůbec. Není to problém jen francouzských aut. Spíše evropských. Jenže na to koupit Mazdu nebo Suzuki nemám. _________________ Jsem na cestě k šípku.
Založen: May 01, 2015 Příspěvky: 1151 Bydliště: Doupě kdesi v severních horách :-)
Zaslal: čt duben 18 2019, 10:25 Předmět:
Tak auto je konečně hotové a před barákem. Sláva!
Čím to nakonec bylo? Mýlili se nakonec všichni, kdož hledali chybu v ABS, jeho řídící jednotce, snímačích, rychloměru... chyba byla v prodřeném kabelu k lambda sondě. A asi to není úplně netypická závada, neboť o této sondě se píše už na vstupním předávacím protokolu.
Takže pro příště, až budete hledat chybu rychloměru u Renaultu, tak to klidně může být i lambda sondou _________________ Jsem na cestě k šípku.
Myslím že bude problém v palubce jako celku a jejímu připojení ke zbytku auta.
Totéž mi dělal 4-Passat, dokud neodešla úplně. A za nějakých 35.000 jsem se raději naučil tankovat s předstihem do plna a jezdit bez světýlek a hejblátek. Taky to šlo. Dokonce jsem jednou málem umřel smíchy.
V Unhošti mně stopl elegantní mladík s malým synem v jedné a kanystrem v druhé ruce. Hned po pozdravu z něj vypadlo něco o Superbu a í předražené palubce...
Počítám že problém bude obdobný (italský vozy lautr totéž), jenom cenově trošku víc stravitelnější...
Teď by mne zajímalo, jestli mi někdo pomůže vysvětlit další záhadu u vozu Clio II. Dnes jsem fórum založil
Na druhu stranu - cim je tam menej suciastok (cidiel), tym menej sa toho moze posrat.
Tohle je samozřejmě nejpravdivější a nejreálnější fakt. Jenže VĚK AUTOMOBILŮ (tedy strojů které měly karburátor, max. atmosférický motor s jednoduchým naftovým čerpadlem) jsou dávno pryč a instituce (i jednotlivci) ovládané dnešním režimem již autům násilně brání v přístupu na cesty.
Tudíž si zvykejte na ještě více součástek k Bastlení a na větší počty kurvítek v jednotlivých obchodech...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4
Strana 4 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.