Takže gratuluji.
Ani to nebolelo a tolik jste se bála, mladá paní
Já bych nevydržel čekat až se to odpaří, ale stejně bylo venku hnusně a jezdit v takovém počasí je o zdraví.
Benzín do Simsona se ředí 50:1, takže toho oleje tam zas tak moc nezůstalo. A že si to trochu zakouří, s tím se počítalo. _________________ Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31903 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt březen 14 2019, 22:16 Předmět:
Bacha, dávat máslo 1:50 byl předpis pro kvalitní dederónský voleje - jako že jako skoro výhradní producenti a spotřebitelé 2T motorů i maziv v bejvalým RVHP měli dederóni tyhle voleje opravdu vychytaný. Československý máslo M2T z Parama byl proti tomu dehet a sračka - i do simála/emzety bylo kvůli jeho mizerným vlastnostem houfně uživatelsky doporučovaný míchat ho maximálně 1:40... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
V celým článku není ani zbla na téma "máslo pro dvoutakty", daleko víc se tam rozebírá skutečnost, že dnešní pojem "syntetika" v souvislosti s motorovým volejem vůbec neznamená původ základní složky, ale je jen marketingovým pojmem. Já motoráky pro 4T nekritizuju. Ale opakuju, paramácká M2T je jedna z nejhorších sraček na světě - už jen tím, kolik obsahuje popelovin = kolik umí vyprodukovat karbonu. Zažít ten rozdíl při každopodzimním oddělání hlavy a pohledu do spalovacího prostoru a na vršek pístu potom, co jsem na truc jedno jaro přešel na Castrol 2T bych přál každýmu, kdo tvrdí že perníkovickej M2T je kvalitní máslo nebo že volej pro dvoutakty nemá cenu dělat kvalitní - navopak, TEN MUSÍ BEJT KVALITNÍ - aby zbytkama po spálení nezasíral to, co zasírat nemá ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jun 29, 2011 Příspěvky: 791 Bydliště: u Kolína
Zaslal: pá březen 15 2019, 8:29 Předmět:
Máslo si namaž na chleba
Ten kdo míchá (míchal) olej M2T tak jak měl a motor "proháněl" v režimu tomu určenému,určitě každý rok nemusel škrábat vršek pístu od karbonu. Navíc to je přirozené u dvoutaktu,že se tam něco přeci jen usadí. Nehrotil bych to.
A k těm "znalostem" o kvalitě olejů se tam píše zhruba toto:
"Přesvědčení o tom, že motorové oleje zahraniční provenience jsou lepší než české, již dnes neplatí. „Kvalitu kupovaného motorového oleje nemají lidé jak zhodnotit, normám výkonnosti často nerozumějí. Situace je dokonce taková, že ani odborníci, kteří požadavky na kvalitu podrobně znají, nemají možnost objektivně vyhodnotit užitné vlastnosti motorového oleje. V České republice totiž k tomu neexistuje potřebné zařízení a přezkoušení kvality oleje je nutné objednat v zahraničí, například v Německu nebo Velké Británii,“ říká bývalý vedoucí pracovník Benziny a později Ústavu paliv a maziv Ing. Vladimír Matějovský. Právě na tom postavily některé zahraniční olejářské firmy svou marketingovou strategii, která má zákazníkům vštípit zásadu: dražší znamená kvalitnější."
tečka.
První skůtrový vlaštovky jsem letos viděl už v únoru, při letošním zmateném počasí.
Do simsona roky leju polosyntetiku Motul 510, ředění od 1:50 do 1:80 jak to vyjde, motor neprotestuje. Občas něco co zbyde po nějaké motorovce, Stihl nebo Oleomac, ty jejich barvené 2T olejíčky. M2T tam taky byl, jeho vůně, tedy smrad, dodává jízdě tu pravou retro atmosféru.
Založen: Feb 24, 2007 Příspěvky: 3995 Bydliště: Zlínsko
Zaslal: pá březen 15 2019, 8:51 Předmět:
milous2 napsal(a):
Máslo si namaž na chleba
Ten kdo míchá (míchal) olej M2T tak jak měl a motor "proháněl" v režimu tomu určenému,určitě každý rok nemusel škrábat vršek pístu od karbonu.
Naprosto souhlasím a s tím zbytekem taky. V lidech je ještě pořád od dob socialismu zakořeněn mýtus " co je z ciziny je lepší" Nesmysl. _________________ To,že někdo dělá věci jinak než by jsi je dělal Ty ještě neznamená,že to dělá špatně.
Souhlasím, že M2T nebyl žádný zázrak. Ale nebylo třeba dávat víc oleje. Simson má na rozdíl od Pionýra a odvozenin ojniční i čepové ložisko "v jehlách". Pokud se dává více oleje, tak se zasírá výfuk. U MZ radili vypálit výfuk ostrou jízdou, ale Simson na to nemá objem. Musí se čistit. Já jsem první "generálku" motoru dělal při 25tis.km. To už motor začínal vadnout. _________________ Každý dobrý skutek musí být po zásluze potrestán.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.