Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,
Zastavil jsem auto s chlaďákem . Pan řidič mi vysvětlil že auto pohání jeden agregát motorem přes řemenici . Při stání lze napájet druhý agregát 380V -y .Auto je vybaveno vidlicí na 380V .
Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,
A co takhle uvést něco bližšího o tom chláďáku? - pokud je to auto lednička, tak stačí dokoupit zdroj z odkazu výše (koupil jsem ho v Tesku za 250KČ ve slevě). Ten dává 12V a 7A. Pajšl je pajcnutej PC zdroj (TL494 + standartní omáčka kolem něj)
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 789 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: pá leden 08 2010, 23:21 Předmět:
To vypadá že dedabeda myslí clhadící AGREGÁT z chladícího auta... pokud sem to pochopil da se napajet 3x220V (380V) a to tak že je vytahnu někde ze zásuvky doma. Nebo tím motorem přes řemenici.... tak že bud koupit el. motor na 220V a přes remenici pohanet ten agregat a nebo neak udelat z 1f zasuvky 3f zasuvku ale to teda nevim jak. Proč to potřebuješ napajet 220V? fakt to nejde tema 380V?
Zaslal: po leden 11 2010, 5:36 Předmět: Re: CARRIER 12V na 220V
dedabeda napsal(a):
Dobrý den.
Chladicí zařízení CARRIER z nákladního auta je napájeno 12V=.
Bude možno po úpravě používat zařízení na 220V st .Jestli ano co tato úprava obnáší .Díky ,
Pokud je toto chlazení z malé dodávky,je pravděpodobnost malá v tom,že je toto zařízení připraveno na provoz 220/380V.Kompresor pohání pouze chod motoru,spínaný el.spojkou /12V/,ovládání a motor výparníku je také na 12V.
Pokud je ale na autě přípoj na 220/380V,bude v bedně nad kabinou další kompresor a trafo.Tento kompresor je buďto na 220V,nebo 380V /alespoň u typu ZEPHYR 30S/. Zjistit až u danného typu,podle štítku.Trafo slouží na napájení ovládání, ventilátoru ve výparníku a chlazení kompresoru.Dost často se stávalo,že byla vyhozena pojistka na tomto trafu a druhý den se nenastartovalo,protože ovlád. a ventilátor šel z baterky./některé novější agreg.mají už blokování/.Co si ještě matně vzpomínám,tak odběr na 220V byl kolem 9A a na 380V kolem 4A.Možná že mám ještě k tomu ZEPHYRu někde manuál a čísla chybových kódů. _________________ a má to kostru ?? /já určitě/
Zaslal: po leden 11 2010, 16:39 Předmět: CARRIER 12V na 220V
Není nutné zapojení na 220V ,380V není problém . Chladicí zařízení chci zabudovat do boxu 8m3 (nepohyblivý). Ten kod poruch a manuál se mi určitě bude hodit . Podmínky pro zaslaní mi prosím pošlete na email bedrich.zizka@centrum.cz. Předem díky.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.