Zaslal: ne leden 11 2009, 17:19 Předmět: zapalování Felicia
Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra.
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem.
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.
Mám Felicii 1,3 MPI. Startuje perfektně i v současných mrazech na první otočení. Pokud ale chcípnu už zahřátý motor, téměř nejde nastartovat ! Pravděpodobně stříkne benzín na svíčky a nepřeskočí jiskra.
Na fóru Škoda na toto téma doporučovali vyměnit mnoho různých dílů, často naprosto nesmyslně. Proto zkouším toto fórum, plné elektrikářů, zda nemáte někdo zkušenost uvedeným problémem.
Nejpravděpodobnější se podle fóra Škoda zdála zapalovací lišta. Je přímo na svíčkách a jsou v ní dva transformátory. Je dost drahá abych ji jen tak na vyzkoušení koupil.
..zkontroluj snimac otacek na setrvaku...1.odpor snimace,2.vizualne-muzou na nem byt nabaleny kovove spony, ktere zkresluji start.signal,3.snimac prestava fungovat prave pri zahratym motoru jelikoz se teplotou zmeni odpor-reseni vymena.
Jinak urcite zkontrolovat i snimac vody!
piny 1a3 pri 20stupnich-odpor cca. 1940ohmu
piny 1a3 pri 80stup. - odpor cca.200-400ohmu
Naposledy upravil Topik dne ne leden 11 2009, 18:55, celkově upraveno 1 krát.
Založen: Nov 30, 2008 Příspěvky: 1258 Bydliště: Michalovce
Zaslal: ne leden 11 2009, 18:41 Předmět:
mal som tten sami problem dlho som startoval ked bol motor zahriaty a za studena startoval mal som vtedi najazdenich 40000km a bolo to cidlo teploti hned na termostate po vymene vsetko OK MAM FELDU
Měl jsem tentýž problém na Mazdě 323 1,6i z roku 1989 za studena chytla na první otočení a to i při -20°C, po ohřátí motoru nebyl problém aby chytla hned, ale jakmile se odstavilo auto a třeba za 20minut sem chtěl nastartovat, tak to trvalo daleko déle aněkdy i na několikrát. Tipuju to na to, že vstřikování dává moc bohatou směs.
(auto je už zrecyklováno, měl jsem ho dva roky a nikdy žádný jiný problém a to se startováním pořád stejné)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.