Zdravím přispívající . Jeden známý si koupil na traktor alternátor z výše tmíněného auta . mohl by někdo přenechat zapojení pomocného-ých drátu-ů . nemám poněntí , zda tento vůz může být i v naftě . potom rozdíl ve vývodech těchto alternátorů . Děkuji . Stačí jen ten obvod kontrolních drátů , nic více . Pokud je to přes ŘJ , tak tuto informaci . Děkuji
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 20406 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt červenec 29 2021, 12:54 Předmět:
Swifty se dělají od osmdesátých let dodnes. Předpokládám, že to bude něco z ročníků 1988 - 2002, ale to je jen odhad.
Tak jsem dvě zapojení vybral, jak vidíš, jsou v podstatě stejná, ať to dělali Maďaři s alternátorem Bosch, nebo Japonci s alternátorem Denso.
Přes řídicí jednotku to nejde, regulátor je uvnitř altíku.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 20406 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt červenec 29 2021, 13:25 Předmět:
DRL je suzukářský obvod denního svícení, který sníží proud klopených světel za chodu motoru (v podstatě jde o spínací tranzistor PWM v sérii s výkonovým odporem v zemním vývodu klopených světel a spínač obrysovek a nějakou tu logiku vyřazení toho obvodu při zapnutí dálkových světel). Na něj se vyignoruj.
Swifty (a jiné japonské vozy) mají na světlech trvalý společný plus (i když každá strana přes vlastní pojistku) a přepínač světel připojuje příslušná vlákna halogenek na kostru.
Na trojku se spíná napětí z baterky pro buzení, na dvojce je vývod pro kontrolku dobíjení.
Čísla vývodů na altíku by měla být vidět.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19708 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: ne duben 02 2023, 7:53 Předmět:
Ještě jednou se Jardo hlásím . no jezeďákovi to trvalo přes rok , však je také nyní i on v důchodu . jako vždy lidská očekávání . hledám body 1,2,3 . Jedničku jsem asi našel , ale ty další . Je to typ a zapojení konektru , který znáš ? Díky předem , slíbil jsem mu o svátcích ...... do traktoru viz foto.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 20406 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po duben 03 2023, 21:01 Předmět:
Alternátor s kulatým konektorem neznám, tento typ jsem nikde neviděl. A polské stránky s manuály už dva roky nejsou dostupné.
Já to znám jen se značením B (to je tlustý vývod k baterii), L (na něj vede bíločervený vývod kontrolky dobíjení 12V/0,6 W), druhý vývod kontrolky jde černobílým drátem na pin IG, kam se spíná plus od baterky klíčkem.
Kdybys aspoň měl původní konec kabelu, podle barev drátů by se to snad dalo dohledat
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 33715 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po duben 03 2023, 21:06 Předmět:
A je ten alternátor na fotkách vůbec ze sviště? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19708 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po duben 03 2023, 21:10 Předmět:
Ten altík je z vrakoviště . Takže není ani z dotčeného traktoru a je z neznámého zdroje . Kolegovi jen řekli , že je z japonce . Takže sháním zapojení konektoru . On žije v tom , že je ze suzukiny .
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 20406 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po duben 03 2023, 21:59 Předmět:
No tak B+ je jasnej, to je ten šroub nahoře.
Ostatní zkus naměřit podle tohoto.
A je možné, že v okolí má některý autoelektrikář koupený tento plakát.
To by pomohlo.
Založen: Feb 25, 2008 Příspěvky: 19708 Bydliště: Rychnovsko
Zaslal: po duben 03 2023, 22:32 Předmět:
Dejv j blízko , však je vidět , že má integrovaný regler . Zkusím předpokládat , že ign je 15 , L je lamp a to poslední třeba kostra . Uvidíme , díky .
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku 1, 2Další
Strana 1 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.