Založen: Dec 02, 2007 Příspěvky: 1353 Bydliště: 742 58
Zaslal: pá únor 17 2023, 17:17 Předmět:
Celeron napsal(a):
Mám LiPol trojčlánek 4,5Ah s povoleným vybíjením 70C, takže teoreticky může dát i 300A.
To je podobné jak to udělátko z Lidlu.Ovšem se předpokládá,že je jen slabší baterka ale motor ok.Jestli jsou hin žhavičky a tlaky,tak to může točit i minuty z další baterie,s podporou hořícího papíru u sání jak za časů Praga V3S na vojně
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 32114 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: pá únor 17 2023, 19:04 Předmět:
Přečíst v zimě Rudý Právo dostávaly na vojně všecky dýzláky, multikrávou počínaje a tatrovkama konče. Jenom ruský náklaďáky, tanky a bévépéčka měly v příslušenství speciální letlampy na předehřev sacího potrubí. U tater jsem o letlampách s ohřívacím nástavcem slyšel, ale nikdy neviděl používat - shodit filtr a strčit k ústí sacího kanálu zapálenej věchet z novin bylo mnohem rychlejší, než nalejvat a nahřejvat letlampu. Éterový ampule byly za dob mojí služby vyhrazený jen pro poplachový výjezdy ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17962 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: so únor 18 2023, 0:06 Předmět:
Pikofarad napsal(a):
Jestli jsou hin žhavičky
Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér. _________________ Jirka
BOBOBO: tak mi prosím dej odkaz na nějakou svářečku MIG/MAG, kde by se nastavoval proud.
Už z principu funkce té svářečky se mi to moc nezdá. Viděl jsem i dost drahých strojů a všechny byli na principu nastavení napětí.
Svářečky se už taky dávno nedělají se síťovým transformátorem, hňupe.
Ale mám tu 24V trafo 2kW, to nastartuje i náklaďák
ty levný svářečky s trafem, ty lepčí se spínaným trafem na 60-100 kHz
BOBOBO napsal(a):
Kond je k ničemu . Chtěl jsem to stavět . Mám tři Cčková trafa 220/12 a tak jsem je chtěl hodit na 3fáz , takže klasika poctivý carstar . V garáži i po pozemku 3fáz běžně mám . No spíše se starám o baterky a toto jsem po prodeji poslední Š120 nechal ladem .
starat se můžeš jak chceš, pokaváď některý ty sráče měsíce stojí, jinde zase něco akunu žere že je za tejden z půlky vybitá, pak máš zas unavenej startér (už sem dal repas, při roztáčení zní jak dyž to točí kolomotívou, netuším, co s tím dědek votrokovickej dělal ) apod., pak na zavdušněný palivový vedení atd., žádný hračky na to nepomůžou, když může být nutný točit třeba v kuse 30 sekund
BOBOBO napsal(a):
Však ty motory dostávaly na prdel , při předčasných zápalech s eterem .
jo, úplně supr to není, navíc denbráven udělal nějaký jiný složení éterovýho spreju a je to teď mnohem horší, eště NIGDY mi na něj nic nechytlo (na předchozí celkem OK); taky průser tohodle s těma žhavičkama je, že je nutný po nafoukání éteru točitatočitatočit, nikoli točit chvílu a pak zkoušet znova žhavit, páč to pak práskne v předkomůrce, naposled mi to prošlehlo sacím boxem až do filtru a do papíru propálilo díru, kůůůrva
Celeron napsal(a):
Pikofarad napsal(a):
Jestli jsou hin žhavičky
Žhavičky mi nejdou v C4 HDI 1,6 už několik let. Aspoň to tvrdí diagnostika. Protože jsou zapečený a nejdou vyndat, kašlu na ně. Motor vymrzlej na -10 °C se i bez nich našlápne na max druhý převalení, kór teď co mám úplně novej startér.
u turba to nemá takovej význam, mají zhruba poloviční kompresní poměr, což za chodu roztočený turbo dohání tím, že zvyšuje tlak v sání o 60-120 %, takže celkovej tlak při kompresi je podobnej; taky vstřiky mají o polovinu větší tlak a lepší rozprášení směsi tak, že by měla být z větší části odpařená přímo ve válci; startuje to ale v atmosférickým režimu a tomu úměrně je dávkovaný palivo, takže turba mají výrazně lehčí starty, než atmodehty
drtivá většina atmosférickejch dehtů s předkomůrkou by v takové kose bez funkčních žhaviček nastartovala tak možná po DVOU MINUTÁCH TRVALÝHO TOČENÍ (esli by neco takovýho nejakej startér snesl, podle mě by se přehřál) až by se prostě kompresama válce a předkomůrka zahřály na vyšší desítky °C tak, aby došlo při vstřiku do víru vzduchu k odpaření a ve válci se (už plynná) fáze rovnou vznítila; po celou tu dobu bude to točení stejně pracný, pže startér prostě musí dělat velkou kompresi
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.