Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

400km/hod po dálnici?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 14:04    Předmět: Citovat

Proč ne, ale platilo pro ně to samý, jako pro ty škodovky se sníženou hlavou. Pár tisíc kilometrů a konec. I když na tom Trabošovi nebylo moc co zničit, to se za hodinu vyměnilo a jelo se dál. Very Happy

Když jsem koukal na "Trabanty" (Dan Přibáň) , tak na rovině 80 a konec. Ale ty motory už taky byly pěkně sjetý.

_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31801
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:01    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
ZdenekHQ napsal(a):
protože tuhle rychlost snad dal Trabant opravdu jen při volným pádu. Laughing

To by ses divil, na kolik dokázali dederóni vyladit Tráboše pro závody. Někdy kolem 1996 mě jeden předjel na dálnici kousek od Budišína, 120LS mu nestačila ani náhodou.
A nejenom pro závody. Nebožtík táta kupoval v roce 1974 tehdá nejsilnější škodárnu, 110LS s "kupátkovým" motorem neboli s dvoukomorovým karbcem krmeným 1107cm³ "velkým" čtyřválcem o tehdá dost slušným výkonu 46kW = celýho 62,5 koníka, což bylo zhruba 2x tolik, kolik měl v papírech "bakeliťák" - a při vejletech o prázdninách do NDR (Pirna, Drážďany) nás na jejich tehdejších betonkách "pískovali" místní dederóni při tátovejch 130-140 na tachu (víc ta stodesítka s rodinou a nějakou tou bagáží na palubě jet nechtěla) s trabošema kombi (!) ještě navíc se zapřaženýma obytnýma přívěsama (!!!) - ten zvuk vzduchem chlazenýho dvouválce fakt připomínal vyjící rozzuřenej vysavač, ještě navíc "obohacovanej" modrým dýmem ze spálenýho dvoutaktního oleje (který měli dederóni mnohokrát kvalitnější než bejvával paramáckej M2T, takže klidně mohli míchat jen 1:50, ale i tak smrděli fest) ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6057
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:11    Předmět: Citovat

Traboš s obytným přívěsem 130 km/h, to už je z říše pohádek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33862
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:25    Předmět: Citovat

Ked som bol maly, na dialnici sme Trabanty z DDR predbiehali Skodou 120. Isli pomaly, mozno tak 80-90 km/h a ten dym a smrad...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3307
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:31    Předmět: Citovat

GPS aplikace, udělal jsem si screenshot aby to nebylo sporné.


Screenshot_20210925-173102_Speed View GPS Pro.jpg
 Komentář:
 Velikost:  196.64 kB
 Zobrazeno:  49 krát

Screenshot_20210925-173102_Speed View GPS Pro.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:33    Předmět: Citovat

tomasjedno napsal(a):
Traboš s obytným přívěsem 130 km/h, to už je z říše pohádek.

No hlavně bych chtěl vidět ty jeho brzdy v akci při téhle rychlosti. Ne nadarmo se často limitoval výkon motorů právě kvůli mizerným brzdám. A naopak.

_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
dvorak



Založen: Apr 25, 2013
Příspěvky: 2014
Bydliště: Dvůr Králové n.L.

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 15:46    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
Leoš Mareš? Kdo to je?


Tady to máš i s fotkou :

https://cs.wikipedia.org/wiki/Leo%C5%A1_Mare%C5%A1
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
konosuke



Založen: Dec 18, 2006
Příspěvky: 9667
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 18:41    Předmět: Citovat

rnbw napsal(a):
Ked som bol maly, na dialnici sme Trabanty z DDR predbiehali Skodou 120. Isli pomaly, mozno tak 80-90 km/h a ten dym a smrad...

Asi jeli na úspornej režim...trabiho kombi jsem párkrát řídil (servisní výjezdový vůz v RádioTV opravně)
100-110 km/h dával na dálnici jedna báseň aniž by se nějak zadejchal
z vejfuku se kouřilo, to jo, motor chlastal normal mix tak za štyry padesát litr
(počet vtipů na trabanta - Jaguar PVC, popelník do Forda apod. převýšoval
počet vtipů na Husáka a komančpartaj)

_________________
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xsc



Založen: Sep 25, 2014
Příspěvky: 7402

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 19:12    Předmět: Citovat

No, těch 100 až 110 sice v dobré kondici dal, ale nesměl přijít kopeček. A protože je D1 kopcovitá až až, tak tyhle DDRonský výlety vypadaly tak, že občas z kopce Trabant nějakou tu Škodovku předjel, ale v následujícím kopci se přes 80 nedostal. Zvlášť když stejně jako my jezdili na dovolenou plně naložení, protože ani na to Maďarsko jim moc peněz nezbývalo. A jinam než k nám a do Maďarska nesměli.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
ZdenekHQ
Administrátor


Založen: Jul 21, 2006
Příspěvky: 25741
Bydliště: skoro Brno

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 19:30    Předmět: Citovat

Aneb "Táto, předjel tě Trabant..." Ovšem všechno to záleželo na tom, jestli je žížala had a jestli náhodou necouvá. Very Happy
_________________
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2407

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 20:22    Předmět: Citovat

https://uloz.to/file/ZVRotdc2HrmH/cs-cz-t1-2001-pdf , strana 214 (207 na papíře).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
workhard



Založen: Jul 07, 2006
Příspěvky: 5119
Bydliště: Plzeň

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 20:48    Předmět: Citovat

120 jsem dal s Trabantem kombi z mírného kopce.
_________________
Věci,které fungují,se ZÁSADNĚ neopravují...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7547
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 21:43    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
1107cm³ "velkým" čtyřválcem o tehdá dost slušným výkonu 46kW = celýho 62,5 koníka

To je výkon dle normy SAE, dle ČSN (a tedy srovnatelně s udávanými výkony u ČS vozidel) to bylo 40 kW. Výkony dle ČSN uvádí i dobová motoristická literatura z SNTL, kde by si nějakou nepřesnost fakt nedovolili.
Obyč stovka měla 31 kW, stodesítka 35 kW.
I tak to na tak lehké vozidlo a dobu nebylo příliš... Trabant měl tuším 19 kW.
Přál bych všem jízdu z Prahy do Jizerek (a zpět) maluchem v obsazení třemi osobami. To byl trest... To víc jak 90 km/h nedalo. Ovšem z kopce na silnici I/65 (spojka z Jablonce na tehdejší I/35) jsme z toho vymáčkli asi 110 km/h. Něco se stát a my to někam naprat, tak by nás akorát smyli hadicí...
O cestách pšonků těmito "auty" do Jugoslávie kolují úplné legendy.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xsc



Založen: Sep 25, 2014
Příspěvky: 7402

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 22:56    Předmět: Citovat

To mi řekni, kdy tam Poláci mohli? Naposled asi tak v 70. letech, ne? Východní Němec v 80. prakticky nemohl ani do toho Polska, aby se "nenakazil".
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17695
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt leden 27 2022, 23:32    Předmět: Citovat

Měl jsem kdysi (tedy spíš táta) kámoše z Crostwitz, Horní Lužice. Dalo se s ním docela dobře domluvit česky. Ten mi říkal, že v osmdesátkách mohli jezdit jen k nám, o Maďarsku se nezmiňoval. A jsem si dost jistej, že když jsme jeli my k nim, tak musel poslat pozvánku. Možná že chtěli jen prudit, strejda byl Chartista.
Vzpomínám na ty srandovní dvojjazyčný názvy obcí v němčině a lužickosrbštině, či jak se to jmenuje. Kousek od Crostwitz byla obec Lejno. Smile

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Další
Strana 5 z 7

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund