Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Něco o autech (odděleno)
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7589
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 10:31    Předmět: Citovat

Prostě měl Speciál 90 a Super 96, nic na tom nezmění sebevětší špalek, co vypotíš.
Škodivky měly požadavek 90 (nebo LS kvůli vyšší kompresi 95) od začátku výroby, což je rok 1976. Mám též pocit (ale nemám po ruce příslušnou knihu), že požadavek 95 měla i 110R/110LS, to mělo první sériový dvoustupňový karbec (DDSR). Bylo to dáno i tehdy moderním dvoustupňovým karburátorem (Jikov 32 EDSR), to by ti na nějakou 80 nebo 85 zkrátka nejelo.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
xsc



Založen: Sep 25, 2014
Příspěvky: 7417

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 17:03    Předmět: Citovat

Navíc pod těma fotkama jsou popisky, kdy přibližně byly pořízeny. Ta, kde je ještě Normál, je ze 70. let a už tam mají Speciál 90.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 17:04    Předmět: Citovat

Když říkám, že jseš moc mladej, abys takový věci mohl pamatovat, tak to myslím vážně. Důkaz je i tvoje tvrzení o tom karbci - Jikov 32 EDSR byl až nástupce dvojkomorovýho karbce Jikov 32 SEDR, montovanýho do "eleskovejch" šádyn na začátku produkce, takže ho nemohla mít "stodesítka erko". Ano, měla dvojkomorák, ale jinýho typu. Prostě ses vylíhnul moc pozdě ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2409

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 21:49    Předmět: Citovat

citace:
projet Citroenu, kterej nebyl zavedenej do výroby u mateřský firmy, ale "prodanej" Rumunům - jeho koncept pocházel ještě z druhý poloviny 70. let a byl v podstatě nerealizovaným pokusem
A co Visa ?
Pokud jde o benzín, žigulík (2101) měl předepsaný benzín oč 93, a tak se po začátku mezi majiteli řešilo, jestli míchat speciál a super 1:1. A skončilo to u levnějšího speciálu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7589
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 22:06    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):
Důkaz je i tvoje tvrzení o tom karbci - Jikov 32 EDSR byl až nástupce dvojkomorovýho karbce Jikov 32 SEDR, montovanýho do "eleskovejch" šádyn na začátku produkce, takže ho nemohla mít "stodesítka erko". Ano, měla dvojkomorák, ale jinýho typu. Prostě ses vylíhnul moc pozdě ...

Moje tvrzení je správné, opět se mýlíš. První typ karburátoru pro Š 105/120 byl EDSR, typ SEDR byl montovaný až někdy po roce 1985.
A 110 R (a 110 LS) měla karbec Jikov DDSR.
Jen na okraj - obdobné karburátory měla i T 613, ovšem dvojmo. Nejprve DDSR, pak EDSR a nakonec SEDR.
Od škodovkových se lišil větším průměrem druhého stupně. Pro škodovky byly karburátory značené 32 xxxR a pro Tatru 32-34 xxxR.
Kec o tom, kdo se kdy vylíhl ponechám raději bez komentáře.



karbec.jpg
 Komentář:
 Velikost:  100.83 kB
 Zobrazeno:  41 krát

karbec.jpg



_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6071
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: st prosinec 22 2021, 22:22    Předmět: Citovat

pepik9 napsal(a):
citace:
projet Citroenu, kterej nebyl zavedenej do výroby u mateřský firmy, ale "prodanej" Rumunům - jeho koncept pocházel ještě z druhý poloviny 70. let a byl v podstatě nerealizovaným pokusem
A co Visa ?
Jistá podobnost tam je, ale není to on. Oltcit vznikl z prototypu Y z počátku 70. let.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31875
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: čt prosinec 23 2021, 17:03    Předmět: Citovat

Měly společnou platformu, Visa bylo "pětidvířko" a Oltcit "trojdvířko". Něco podobnýho jsou "fyfáci" Bravo a Brava, akorát že tam je Bravo trojdvířko hatchback a Brava pětidvířko liftback, kombík od nich byla Marea ("makrela"). Někde jsem čet, že Rumuni chtěli původně dělat i tu pětidveřovou variantu Oltcita (neboli v podstatě tu Visu), ale na ni už jim nestačily love na příslušný lisovací nástroje na kastli, protože ta musí bejt od "A" sloupku až nakonec jinačí ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5
Strana 5 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.21 sekund