Kdepak asi soudruzi udělali chybu ? V 14,46 jsem zastavil před nádražím ve Žlebech a Strela se zrovna rozjížděla. Tak jsem se hnal do Ronova. Tam pár lidí také čekalo. Asi za 10 minut přijel motorák a paní průvodčí mi povídá, že Strela jela na druhou stranu. Vypečený výlet.
Založen: May 30, 2006 Příspěvky: 6558 Bydliště: Seč
Zaslal: pá listopad 05 2021, 20:37 Předmět:
Co jsem slyšel, Strela měla poruchu, ale opravili ji a vrátila se.
Jinak ta, stejně jako šukafóny, se tam courala maximálně třicítkou. _________________ Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7546 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá listopad 05 2021, 21:35 Předmět:
MetalGod napsal(a):
Jinak ta, stejně jako šukafóny, se tam courala maximálně třicítkou.
No jo, kdy se tam naposled na tu trať sáhlo... Ona třeba i hlavní trať kolem Čáslavi a dál na Havlbrod taky není žádný zázrak. Dělala se tam rekonstrukce, ale stejně se tam jezdí 80-100 km/h. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7546 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá listopad 05 2021, 22:52 Předmět:
No nejen. Pravdou je, že úsek Golčův Jeníkov - Přibyslav je "stará stopa" a pěkně se to tam klikatí údolíčky. Ovšem Přibyslav - Tišnov je trasováno někdy v 50. letech (a např. zde absentují úrovňová křížení se silnicemi) a ani tam to není žádná hitparáda. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Oct 23, 2016 Příspěvky: 257 Bydliště: Sezimovo Ústí
Zaslal: so listopad 06 2021, 8:55 Předmět:
Na lokálce do Třemošnice by se okometricky dle trasování při vybudování bezstykové koleje a zabezpečení přejezdů dalo jezdit i přes 60, zatím povětšinou 50 s propady kvůli přejezdům.
Na trati na Tišnov je to dáno trasováním, na novějších úsecích ta 100 před rekonstrukcí není k zahození, zrychlení na 120-130 lze jen pochválit. Trasování je samozřejmě dáno terénem, dobou a tehdejšími možnostmi vozidel a převládajícím charakterem vozby. Na dlouhé nákladní vlaky se štokrem/kremákem 150 km/h nepotřebujete, ani albatros s 10vz rychlíkem vám do 20 promile stoupání, nebo kolik třeba u toho Vlkova je, taky maximální rychlostí nepojede. Po pořádné nehodě u Řikonína (s drobným, asi 10 let, zpožděním) je všude kompletní plnotučná reléovka, drátované je to střídavě => dost předpokladů moderní a spolehlivé dráhy.
OT na závěr. Trať mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Velenicemi je díky terénu rovná jak podle pravítka, zatím bez drátů a Vmax 100 km/h. Chystá se rekonstrukce s dráty a pozor! Asi na 120-130, ač by směrové poměry i 160 dovolovaly, plus trať zůstane jednokolejná. A to se vyplatí.
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7546 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: so listopad 06 2021, 9:06 Předmět:
MH111 napsal(a):
OT na závěr. Trať mezi Veselím nad Lužnicí a Českými Velenicemi je díky terénu rovná jak podle pravítka, zatím bez drátů a Vmax 100 km/h.
Ve středu jsem se tam vezl, do Třeboně a zpět rychlíkem. Byl jsem překvapen, jelo se celkem rychle. Dráty se do Velenic natahaly z Budějc a otázkou je, jestli tam k něčemu byly; když pod tím jezdí Regionovy.
Přes Vysočinu dnes jezdí nemalá část dálkové dopravy (railjety, RJ...) co normálně jezdí přes Třebovou; u Brna nebo tam probíhá celkem velká rekonstrukce. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
tam asi patří (nikdo koho jsem se ptala neví,)...
jinak by to bylo dost povážlivý.
K těm kolejnicím: ta zpustošená lokální trať se jistě k takové "strele" nehodí, ale otázka je jak moc se dá v grafikonu všech dopravců nacpat na hlavní tratě taková mimořádná překážející akce. Poslední roky když jsem se ocitl na nádraží, bylo zarážející kolik je v nabídce vlaků po stejné trase v podobné časy, jeden překáží druhýmu.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.