Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Žhavicí svíčky VW AEF
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:19    Předmět: Žhavicí svíčky VW AEF Citovat

Nemá někdo náhodou originální seznamy náhradních dílů shadewerke? Počebuju žhavicí svíčky do VW AEF, podle dílenské příručky mají brát zhruba 8 A při dožhavování (za běhu motoru takže na alternátorový napětí je to samozřejmě o něco víc).

Nésu ale schopnej zjistit originální číslo ND a podle toho něco zehnat. Ve kšeftech ten hnůj pro X různejch (i naprosto jinejch) motorizací nemá buď proud uvedenej vůbec, případně hodnoty od 5,5 A (což nebude žhavit vůbec) po 14 A (což možná bude žhavit líp v hlubokejch mrazech, ale obrazek_cenzura 56 A už zežere baterku a budu rád dyž dvakrát nažhavím a 10 sekund budu točit startérem, pak útrum). Co todle je za dobu Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:26    Předmět: Citovat

Daj VIN
Len tak r.v.98 AEF 1.9D
čídlo dielu N 10213002
Výroba zrušená 1.2.2015 bez náhrady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:37    Předmět: Citovat

Je to myslim '97 tak to bude asi vono.

No tak to je sqělý, facht. Jezdí toho furt miliony a zehnat jakýkoli díly je katastrofa, samej rejžáckej šmejd, WTF? Nová hadica sání vod filtra po roce a půl díra. Novej vejfuk vod doporučenýho českýho tylla po roce a půl netěsní ve švu. Katastrofa tvl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:46    Předmět: Citovat

Tak nešetri a daj tam origo (občas raketa), alebo aspoň diely z eshopu určené do prvovýroby. S tými problémy nie sú. Zvyčajne sú tieto diely následne prebalované do škatuliek s logom automobilky a predávané ako originál. Napríklad prvovýroba pre 1.9D:
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/n10213001-zhaviaca-sviecka-1-9d-ngk-14134.html
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
jardafiala



Založen: Jun 20, 2010
Příspěvky: 1713
Bydliště: Česká Lípa

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:47    Předmět: Citovat

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 10:50    Předmět: Citovat

Ani u jednoho není uvedenej proud, bude nutný to vobvolat.

Kvalitní dodavatel na hadice sání NENÍ. Světla NEJSOU. Buď rejže, nebo vrakoviště.

Totéž mi servisák tvrdí vo uloženích a silentblokách motoru a převodofky.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 16:01    Předmět: Citovat

S přibejvající teplotou klesá proud žhavkou.. podle mě řešíš nesmysly.. dejt tam BERU nebo Bosch a pro svůj klid si klešťákem změř proud... Jestli tam máš 74Ah baterku a dobíjení v pořádku tak se nemusíš ničeho bát...

EDIT: U takhle starýho diseláka by stačila i 55Ah baterka...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31784
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 16:51    Předmět: Citovat

Kdysi jsem získal přístup do ukrajinský databáze firmy ELIT, která na rozdíl od český není zablokovaná povinnou registrací odběratele, takže po chvíli hledání, k čemu že ten motor vlastně patří (Felina 1,9D nebo třeba taky VW CADDY II.gen) jsem vyčenichal, že náhradní žhaviče pro něj se doposud u ELITu prodávají pod následujícím kódovým označením:
0 250 201 032 BOSCH
S SS 10101 Starline
DEN DG-012 DENSO
DP-2 Y918J D-power NGK
30 91 5956 SWAG

Celkově se ale podle info z webu ELITu ty samý žhaviče montovaly do víc než stovky různejch aut počínajíc Audi přes Seaty a vůbec celej koncern VW až po Multicar a třeba taky některý motory Volvo.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17678
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 18:14    Předmět: Citovat

Naco řešíte svíce u dechtu? Já mám už víc než 4 roky v C4 HDI 3 svíce přerušený a předpokládám, že za tu dobu už nejde ani ta poslední. Protože nejdou vyšroubovat, tak na ně kašlu. Sundávat palici kvůli odvrtání a nebo dokonce tahat motor ani náhodou. Zatím se nestalo, že by v zimě potřebovalo HDI víc než dvě převalení a hned blafne. Motor má 155 tisíc a kromě voleje, naftovýho filtru a pytlíku močky nic nepotřeboval a je to ta proklínaná šestnáctistovka.
_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 18:19    Předmět: Citovat

EKKAR napsal(a):

Buď tam není nic, nebo 5,5-14 A, takže been there, done that.

Celeron: co na to mám říct, snad jen…co to sem zas vlezlo Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 18:30    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
Naco řešíte svíce u dechtu?

Je to komôrkový motor, nie priamy vstrek. Žhaví to aj teplé v lete.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 784
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so říjen 16 2021, 18:49    Předmět: Citovat

Celeron napsal(a):
.....a pytlíku močky....


S močovinou to nemá nic společenýho je to Eolys - snižuje zápalnou teplotu sazí pro jednodušší regeneraci DPF - auto si ho samo dávkuje do nádrže s naftou.

Močovina se vstřikuje do SCR katu a snižuje oxidy dusíku NOx
EDIT: a močovinu tvý auto nemá

A passion má pravdu s tím komurkáčem - ten potřebuje žhavit i v létě, narozdil od tvýho commonrailu kterej chytá i při -5 v pohodě..

Behemote - neřeš co tam píšou za proud a něco tam dej Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: ne říjen 17 2021, 15:11    Předmět: Citovat

Něco něco. Ty 5,5A pod -5 nenastartujou nejspíš ani dyž tam nahulákám éter (nebo dyž jo, tak že tam nafoukám půl flašky a že mi to pak urve kliku), na 14A bych tam musel stoprocentně dát 72ku akunu, jinak dvakrát nažhavím, 5 sekund votočím a další pokus nemá ani smysl zkoušet Rolling Eyes

Hlavně do psí řitě jak budu příště měřit kolik jich nende dyž to bude mít úplně jinej (nejlíp eště neznámej, ne?) proud? Idea
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31784
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: ne říjen 17 2021, 16:48    Předmět: Citovat

Debes nebel blbé, učuníš si snímače proudu každý žhavičky formou rozdílovýho zešilovače napětí z operáku na každou švíču a jako snímací sériovej odpor vezmeš kábel ke švíče. Neříkej mi, že když dáš 20-30cm káblu do obvodu s proudem 5-10A, tak že mezi jeho koncema nevznikne dost úbytku napětí, aby to nepřeklopilo rozdílovej zesík - na výstup pak stačí LEDka jako indikátor toho, že do daný žhavičky teče proud. Nefunkční švíča nebere šťávu = její LEDka nesvítí. Do samotnýho žhavicího obvodu nezasáhneš, žádnej odpor do něj nepřidáš ani neubereš - jen k přívodnímu kabelu paralelně připojíš vstupní imprdelanci dvou vstupů operáku velkou několik mnoho megaohmů ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Behemot
Pod dozorem moderátorů


Založen: Nov 01, 2013
Příspěvky: 1666

PříspěvekZaslal: ne říjen 17 2021, 17:31    Předmět: Citovat

No jasně, místo abych sundal konektor teplotoměru a nasadil klešťák, tak budu vyrábět nějakej obskurní pašmejd.

No tvl, tě pustili v porodnici na hlavu? Ten wágen má jako jednu z mála výhod tu jednoduchost. To si z toho budu eště vlastnoručně dělat složitej poruchovej hajzl dnešního typu?

Chcu vosmiampérový svíčky, ne elektrárnu Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2, 3  Další
Strana 1 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund