Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Brzdy Ford mondeo mk3 2.0 Tddi
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7505
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: pá srpen 27 2021, 21:54    Předmět: Citovat

Dej vědět.
A ať to dobře dopadne Smile

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Puda



Založen: May 20, 2005
Příspěvky: 394
Bydliště: krkonoše

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 2:29    Předmět: Citovat

Zajímavý téma na bastlírně...Mám skoro stejnýho fordíka, akorát že benzín dvoulitr... dělá to trubka k zadním brzdám... (rezavá, děravá)
Výměna stojí opravdu za to, dělal jsem to (s vypětím všech sil) na hovno, neprošel (s 5ti procenty ethanolu) skrz emise... olej nežere, vodu nežere... na diagnostice (vag, würth) špatně pálí na všech válcích... Má najeto deset koulí (400 000)...
Žere 25l/100Km. Když dojedu do Německa, nebo do Rakouska, spotřeba začne rapidně klesat, po nalití 40ti litrů zahraničního omv, nebo shellu jsem se letos dostal na slabých 8... Jsem znechucen... Proto nepotkáte, pánové, benzínový čtyřválcový mondeo MK3. Kdo ho potká, má u mě limču (nebo pívo) ... Ať žije eu... Další bude st220, je tam starý dobrý zetec, ne duratec...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 5:35    Předmět: Citovat

Puda - máš blbý svíčky, proto ti to na český babišsračky blbě pálí, žere i trávu z pankejtu a kolemjdoucí z chodníku a přitom ne a nejede. Kup si podle tabulek do fofdika příslušející originální svíce BOSCH nebo japonský NGK, u těch bacha na označení výrobce - Made in Japan jsou OK, Made in €U jsou šmejdy vyráběný v Alžíru nebo v Maroku a jen balený ve Frankrajchu nebo Hišpánii do krabiček, aby se na nich něco učunilo na teritoriu Ůhnije a tím byla splněná podmínka pro to označení původu. Se svícema Champion, PAL nebo Denso nemám tak dobrý zkušenosti. A to i s "vícepackama", který by teoreticky měly mít větší spolehlivost v aspoň nějakým přeskoku - jenomže leda prd, daleko důležitější je kvalita porculánu izolátoru a materiál střední elektrody. Svoje udělá i sací vzduchovej filtr, chce to nekupovat laciný polský, ale MANN a podobný. Jo a vypucuj si benzínem víčko rozdělovače, kabely i fajfky od nánosů mastnýho prachu, případně je taky rovnou vyměň. A pak to jeď zkusit, uvidíš sám jak zabere "oprava" za pár stokorun ...
A výhledově si domluv v servise vyčištění vstřikovačů ultrazvukem, taky to stojí pár šprdlíků a užitku to udělá za tisíce, akorát to dýl trvá...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MiraSt



Založen: Apr 19, 2008
Příspěvky: 1432
Bydliště: Fryčovice

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 9:39    Předmět: Citovat

Zajímavá debata. Tak než se dovíme jak to dopadlo tak se taky přidám jelikož s výměnou (odvzdušňováním) mám zkušenosti. Mám Renolta. Kontrola hladiny v nádobce. Mezi ryskama jak má být. Nasadím hadičku na odvzdušňovák, druhý konec do plechovky volně a povolím. Kapalina začne vytékat samospádem. Sešlápnu až na podlahu tolikrát, až vyberu nádobku skoro!!!!až na dno aby se nemíchala stará s novou. Doliji novou. Podívám se do plechovky jaká jde. Stará je špinavá. Znovu sešlápnu až jde čistá. Průběžně dolévám. Utáhnu odvzdušňovák (střední silou), sundám hadičku a další kolo. Tak obejdu celé auto a není problém. Hotovo. Spotřeba cca jedna a půl lahvičky. Měním co tři roky.
Ještě k tomu varu kapaliny. Fyzikálně to pravda je. Ale prakticky nevím o nikom kdo by to "uvařil". Brzdy umí "uvařit" tak Lacko na okruhu, ale nikdo běžnou jízdou. Vlhkost by se musela dostat AŽ k pístkům a to má sakra daleko od nádobky.

_________________
Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2540
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 9:52    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
Kdyby neměl vůli v lanovodech, tak to spíš bude přibržďovat furt, ne?
Nebude to přibrzďovat Huberte. Ta vůle se tam nechává proto, aby se právě vymezila vůle (tak akorát) mezi deskama a kotoučem a je tím i zajištěna správná funkce samoštelu ruční brzdy, u kterého se taktéž vymezí vůle pro záběr ruční brzdy. Má to takhle drtivá většina aut s brzdovým systémem ATE, Bosch, TRW, Lucas... Samozřejmě když vlezeš pod auto, tak jsou páky brzdičů na dorazu protože to nikdo neseřizuje. Taky u spoustě aut blbě nebo vůbec nebrzdí ručka a šoféři si stěžujou na blátivý pedál brzdy, nebo dlouhý chod.
Co s tím ale ten mechán nickymu dělal, to nikdo neví.

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
nicky



Založen: Jul 02, 2020
Příspěvky: 156

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 11:19    Předmět: Citovat

Tak hotovo. Odvzdusneno Smile nyní je to opravdu tak jak sme zvyklí. Děkuji všem za pomoc.


Dnes jsem si ověřil lži u otevírací doby psanou N internetu.. Ani nonstop služby nepracuji o víkendu.

Jen jedna jediná firma v Pohořelicich má pravdu na svých stránkách.

Přeji hezký den
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2540
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: so srpen 28 2021, 12:20    Předmět: Citovat

To je dobře, že to byl jen vzduch. Někdy stačí chvíli pojezdit a znovu odvzdušnit, což byl tvůj případ, nebo poklepat třmeny. Výsledek je totožný.

Nebyl to náhodou ARV-servis Pohořelice? https://www.youtube.com/watch?v=NnRSajMqVMU

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Yarda1



Založen: Feb 11, 2009
Příspěvky: 2555

PříspěvekZaslal: ne srpen 29 2021, 6:08    Předmět: Citovat

nicky napsal(a):
...my totiž ráno potřebujeme jet do Znojma za mým otcem...
Dám ti radu co se ti nebude líbit. Tady končí sranda a začíná náboženství.
Koukal jsem se na IDOS, do Znojma kupodivu jezdí i z Brna autobusy.
Nebo tu cestu odlož na dobu, až budeš moci brzdám věřit.
Nebo popros nějakého známého aby tě tam odvezl.

_________________
Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Puda



Založen: May 20, 2005
Příspěvky: 394
Bydliště: krkonoše

PříspěvekZaslal: po srpen 30 2021, 23:15    Předmět: Citovat

Ekkar -díkec, zkusím to... Má poslední možnost, býval jsem s ním velmi spokojený... Teďka běží jako žentour...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po srpen 30 2021, 23:43    Předmět: Citovat

Hlavně hledej podle originálních tabulek výrobce a nedávej tam žádný "zaručený tipy od kámošů" na "sportovní svíce", který se vyznačujou vícero bočníma elektrodama. To jsou venkoncem svíce, určený pro závodní nebo aspoň sportovní jízdu, mají úplně jinou teplotní charakteristiku (jinak odvádějí teplo) a v normálním motoru, když nejsou jízdou v plnejch točkách trvale "žhavený do ruda", se chovají naprosto nevyzpytatelným způsobem. Hlavně tím, jak mají obrovskej odvod tepla se chovají jako extra studenej bod ve spalovacím prostoru a tím se na nich daleko víc usazujou saze - a kupodivu i když by měly přispívat ke spolehlivějšímu zážehu, tak často naopak vedou po nějaký různě dlouhý době k selhávání. Vinou jsou samozřejmě můstky na elektrodách. Setkal jsem se s tím u favorita 1,3SPi neboli starý dobrý "stříkačky jednobod" Bosch Monomotronic. Koupil jsem ho po generálce motoru, nalil jsem do nádrže normální Natural BA95 a po asi 150km jízdy jsem zaznamenal pokles výkonu, cukání, dokonce po ubrání plynu střílení do vejfucku. Rozdělal jsem co jsem si troufnul a našel jsem v něm svíce Champion "trojpacky", už si nevzpomenu na označení - volal jsem tomu původnímu majiteli a on mi sdělil, že tam dal tyhle "sporťáky pro lepší starty a lepší chování v otáčkách" - jenže právě na těch trojpackách jsem našel napálený karbonový můstky - a to s polovodičovým zapalkem Bosch, který vylučuje takový blbiny, jako pecku na kontaktech vinou probitýho kondíku a podobný zvěrstva. Takže jsem je vypucoval, zašrouboval zpátky do hlavy a ještě ten den pro jistotu jelkoupit do speciálky Mototechny sadu Pal-Brisk NC7-cosi, už si přesně nepamatuju ten kód, ale jsou s cuproniklovou střední elektrodou - a JEDNOU boční elektrodou. Samozřejmě, forman mi začal hned na spáteční cestě (po ani ne 20 km!!!) znovu cukat a nechtěl táhnout, pomohlo prudký protúrování motoru "do červenýho" za jízdy se sešlápnutou spojkou a dal si trochu říct, ale po dojetí domů letěly Championky velkým obloukem do popelnice a do motoru šly výrobcem předepsaný Brisky - a ejhle, motor se jako zázrakem zklidnil, začal táhnout jak bylo deklarovaný, startoval na drc i v -22°C, žral v průměru 7,5 litru na sto a vůbec, choval se jako malý hodný přítulný zvířátko. Svíce stačilo po 5000km vyndat, opucovat mosazným kartáčem, zkontrolovat "odtrh" 0,8mm případně donastavit - a zašroubovat zpátky. Vydržely v naprostý pohodě 20 000km - a kdybych je preventivně neměnil, určitě by "daly" víc. Na jednu moji "ojetou" sadu dokonce jedna stará šáde, která předtím neprošla emisní kontrolou, dala celou STK a ještě nějaký tisíce km navrch ...

Takže žádný extrabuřty a mimořádky, žádný metyly a podobný sračky do paliva, pokud nejdeš závodit - ale typy předepsaný výrobcem auta/motoru nebo vybraný podle typu a ročníku motoru z tabulek výrobce svíček. Zkus se podívat na web Jak na auto.cz, případně se u nich poraď - mají online poradnu v pracovní dny.[/url]

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2540
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út srpen 31 2021, 11:02    Předmět: Citovat

Ekkare, jako starší motorista by jsi měl vědět, že se svíčky nečistěj mosazným a a ni jiným kartáčem(leda v nouzi na dojetí). Na izolátor totiž naneseš neviditelnou vrstvičku kovu z drátů kartáče a můžeš svíčku poškodit. Další věc, že poškrabeš elektrody a izolátor, a jak se chová vysoký napětí ti nebudu vyprávět, to víš sám.
Popravdě já čistím svíčky PB plamenem. Vezmu do kleští a opálím bordel. Jestli je to tak dobře nebo ne, nevím, ale žádnou svíčku jsem tím ještě nezničil.

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7505
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: út srpen 31 2021, 13:43    Předmět: Citovat

Když jsem měl ještě Escorta (1,8 16v Zetec), tak jsem na foru věnovanému těmto popelnicím zaznamenal info, že to chce origo Motorcraft svíčky, že s jinými to stojí za prd.

Třebovskej vševěd napsal(a):
Na jednu moji "ojetou" sadu dokonce jedna stará šáde, která předtím neprošla emisní kontrolou, dala celou STK a ještě nějaký tisíce km navrch .

Jak bys dal svíčky, co patří do Favouše do šáde - myšleno stodvácy? Vždyť to mělo každé jiný závit. Leda by tam byla osmikanálová hlava, nebo šlo o Š 135/136.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
aligator



Založen: Nov 24, 2017
Příspěvky: 198

PříspěvekZaslal: pá leden 21 2022, 16:23    Předmět: Citovat

Dobrý den,, prosím zeptám se na jednu všeobecnou věc ohledně tohoto naftového vozu s motorek Těší.
Celou dobu co jej mám i bývalý majitele jsme netankovali nikde jinde než na benzině.


Bylo mi doporučeno aditivum do nafty na čištění vstřiku atd.. já to auto velmi rád dopřeji, ale druhý člověk říká, že prý to může zničit motor a i vstriky jako takové.Prý se může odloupnou věci kus bordelu diky tomu aditivum a zničí to vstřik.. ..

Vzhledem k tomu že nevím jak to to celé funguje se raději zeptám na Vaše názory.Me se to totiž nezdá, že by to mělo zničit vstriky.

Vstřik si představuji tak že je zde velmi malý otvor kterým se vstřikuje nafta a když by se ucpal tak by samozřejmě problém být mohl. Nevim jakým způsobem aditiva čistí vstriky atd...



7b1f03bbd0ef7692325c9dbb532a5bfb--mmf400x400.jpg
 Komentář:
 Velikost:  30.92 kB
 Zobrazeno:  70 krát

7b1f03bbd0ef7692325c9dbb532a5bfb--mmf400x400.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá leden 21 2022, 16:56    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
Třebovskej vševěd napsal(a):
Na jednu moji "ojetou" sadu dokonce jedna stará šáde, která předtím neprošla emisní kontrolou, dala celou STK a ještě nějaký tisíce km navrch .

Jak bys dal svíčky, co patří do Favouše do šáde - myšleno stodvácy? Vždyť to mělo každé jiný závit. Leda by tam byla osmikanálová hlava, nebo šlo o Š 135/136.
No, ty jseš opravdu znalec - škodovácký hlavy "vod ohavy" mají furt stejnej závit M14x1,25, jen do fáčka se nemontovaly svíce s 18mm šestihranem jako do šáde, ale s tělem zmenšeným na 16mm. Sorry za reakci po půl roce, ale tenhle Hubertusův ůchvancancující ůlet mi unik ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá leden 21 2022, 18:46    Předmět: Citovat

Mám diesel asi 4 roky, z bazaru. Naftu beru jen u eurooil -bez biosložek a k tomu VIF. Asi rok zpět jsem z VIFu přešel na aditivum od BG. Na začátku přechodu k BG jsem do nádrže dal BG čistič vstřiků a doplnil plnou nádrž nafty. To jsem vyjel a nikde se nic nebezpečného neuvolnilo. A od "očisty" do nafty přidávám jen BG aditivum. Že by se z motoru v autě stal raketový motor potvrdit nemohu. Jisté zlepšení v kultivovaném chodu motoru ale poznávám.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.19 sekund