Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Ake napatie treba na start auta?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PavelFF



Založen: Feb 18, 2008
Příspěvky: 5017
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so únor 27 2021, 15:14    Předmět: Citovat

Taky jsem si jeden koupil a potvrzuju, že je přesný jen v jednom bodě(jednobodový souběh) a pomalý. To není tak hrozné.
Hrozné je, jak se chová dobíjecí algoritmus v rok starém autě. Připadá mi, že auto za jízdy hraje hru ve smyslu: Jak nejvíc dlouho ještě vydržím, než zase začnu nabíjet? Domníval jsem se, že když se točí motor a má víc než volnoběžné otáčky, tak taky nabíjí. Ale asi to tak není.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33897
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: so únor 27 2021, 15:44    Předmět: Citovat

To je spominane "inteligentne" nabijanie. Bateriu znici za 2 roky, ale zato usetri liter benzinu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bernard



Založen: May 27, 2005
Příspěvky: 3647

PříspěvekZaslal: so únor 27 2021, 15:56    Předmět: Citovat

I já mám v autě start-stop a sofistikované dobíjení, a i ten voltmetr. Při každé servisní prohlídce mi řeknou, že baterka není úplně nabitá, ale je ještě dobrá. Po šesti letech jí nakonec vyměnili, a taky jsem se dozvěděl, že to není jen taková obyčejná baterie, ale má v sobě zabudovanou nějakou elektroniku. Tak to bych rád věděl, co tam ta elektronika může ovlivnit a jestli se s ní dá nějak komunikovat. Question
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
tomasjedno



Založen: Oct 11, 2008
Příspěvky: 6060
Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha

PříspěvekZaslal: so únor 27 2021, 17:05    Předmět: Citovat

Nemysleli tím proudový senzor ve svorce na ukostřovacím kabelu? (Samozřejmě vně baterie.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bernard



Založen: May 27, 2005
Příspěvky: 3647

PříspěvekZaslal: so únor 27 2021, 19:06    Předmět: Citovat

Asi máš pravdu. Byl jsem tu baterku omrknout, je to Varta a je na ní napsáno:
Battery Management System compatible;
Intelligent Battery Sensor compatible;
AGM technology.
Je tedy kompatibilní s externí elektronikou, která s ní dokáže víc cloumat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: ne únor 28 2021, 11:31    Předmět: Citovat

Me jednou posel alternator (nastesti asi 8km od baraku) a auto se k tomu postavilo celem Very Happy
Prvne sla hlaska ohledne nefunkcniho dobijeni, po chvili, ze klima a topeni neni dostupne, pak vypnul infotainment, nakonec pristrojovku… domu jsem dojel, baterka mela 10V po vypnuti zapalovani.. Zkusil jsem to ze srandy znovu natocit a uz dostal jen hlasku, ze hlavni aku vybita a hotovo.. baterka to dala (Varta AGM, ale brandovana jako “VW original”)..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
GeorgeB



Založen: Nov 21, 2005
Příspěvky: 1207
Bydliště: Pardubice

PříspěvekZaslal: út březen 02 2021, 12:40    Předmět: Citovat

Reálný naměřený průběh jsem dal na svůj web
http://www.jb-elektronik.cz/diagnostika-praxe_namerene_prubehy.php#mereni_starter
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18667
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: út březen 02 2021, 13:02    Předmět: Citovat

Je radost vidět odborné příspěvky .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xsc



Založen: Sep 25, 2014
Příspěvky: 7411

PříspěvekZaslal: út březen 02 2021, 15:02    Předmět: Citovat

PixelOrgy napsal(a):
Me jednou posel alternator (nastesti asi 8km od baraku) a auto se k tomu postavilo celem Very Happy
Na 8km od baráku se to sesypalo dost rychle. Se starou škodovkou nebyl problém najet bez alternátoru 50km.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Maxipes_



Založen: Jan 06, 2017
Příspěvky: 137
Bydliště: Litovelsko

PříspěvekZaslal: út březen 02 2021, 15:23    Předmět: Citovat

To snad i dál ne?, i když dřív nebyl problém ujet 50km za půl hodiny a nemuselo se ve dne svítit, dnes to může trvat i půl dne, třeba po dálnici Sad
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
xsc



Založen: Sep 25, 2014
Příspěvky: 7411

PříspěvekZaslal: út březen 02 2021, 15:48    Předmět: Citovat

Jo, i dál.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: st březen 03 2021, 13:29    Předmět: Citovat

Nj, hodne vstriku, hodne svicek, neco malo vezme automat.. navic pres mesto… ta aku je standardne 100Ah, takze zadnej prcek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
houmr



Založen: Nov 01, 2016
Příspěvky: 974
Bydliště: Dřísy nedaleko Staré Boleslavi

PříspěvekZaslal: út březen 16 2021, 10:32    Předmět: Citovat

Na CNG Multiple mi kdysi cestou do Budějovic taky odešel altík a protože jsem tam auto nechtěl nechávat, rozhodl jsem se, že s nabitou baterkou musím dojet 200km domů. (ale pro jistotu jsem si stejně ještě půjčil náhradní). A samozřejmě jsem bez problémů dojel. V Praze po 150 km cesty jsem i stále ještě normálně nastartoval .
Měřil jsem pak klešťákem proudy:
- 3A zapnuté zapalování, nenastartováno (palubka, řídící jednotka, ventily na CNG nádržích)
- kolem 13A nastartováno (kolísá dle otáček)
- 25A s rozsvícenými světly. (s těmi jsem ale téměř nesvítil, zavěsil jsem se za jiné auto a nechal jen obrysovky)

Být to diesel,
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zefek



Založen: Jan 08, 2011
Příspěvky: 77

PříspěvekZaslal: út březen 30 2021, 22:04    Předmět: Citovat

radkz napsal(a):
RJ CR naftového motora Bosch EDC17 je schopná odpáliť pri napätí 6,9 V a vonkajšej teplote okolo 0 st. C. Štartér však musí byť schopný roztočiť motor na požadované otáčky.

Nejde ani tak o otáčky motoru, jako o tlak paliva. V závislosti na typu vstřikovačů se musí vytvořit tlak cca 150 bar. Při nižším tlaku se nezvedne jehla vstřikovače. I přesto, že je vstřikování elektronické, řídí se elektronikou pouze poměr tlaku nad a pod jehlou, ale ne samotná jehla.
S nízkými otáčkami při startu chvíli trvá, než se vytvoří požadovaný tlak. To je vidět třeba u motorů, které mají vlivem poškozeného vstřikovače únik tlaku do přepadového vedení. Ani s dobrou baterkou je nejde nastartovat, nebo se musí startovat opravdu dlouho. Ale na roztlačení nebo startovací sprej většinou chytí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund