Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31648 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 14:32 Předmět:
Podle toho, jak velkou tam máš baterku - jestli původní 37 nebo 40 případně 44Ah, tak odběr cca 200mA vydrží sama o sobě než se vycucá tak, že nerozsvítí ani kontrolky na dobu zhruba tejden. O nastartování rapida se můžeš pokusit ještě když máš v baterce zhruba 40% náboje, aby příliš nestoupnul její vnitřní odpor. Já bych to řešil jednoduše - všecko co není úplně a životně nezbytný bych vypínal spolu se zapalováním, ychtyllygentní nenabíjení bych zlikvidoval urváním toho snímacího drátu z kladný svorky baterky plus bych vzal metr, změřil kastlík na baterku a v nejbližší slušný prodejně ND bych do auta koupil co největší baterku, jakou mi tam geometrie motorovýho prostoru ještě dovolí nacpat. Já sám vozím v roomsteru "kalibr" 62Ah (motor 1,4, původní baterka 44Ah) a Drobek si jen mlaská. A klidová spotřeba jen immo, přijímač DO na centrál a uspaný rádio. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17514 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 16:46 Předmět:
rnbw napsal(a):
Aspon, ze nebolo to parkovisko platene...
To víš, že bylo! Ale já měl naštěstí vjezdovou kartu. Jenže když jsem chtěl odjet, tak mě při výjezdu nechtěla závora pustit, protože za 5 týdnů zmizel ten můj záznam o vjezdu ze systému. _________________ Jirka
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17514 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt prosinec 24 2020, 16:50 Předmět:
kulikus napsal(a):
A klidový odběr má kolik?
Nevím, nikdy jsem to neměl potřebu měřit. Jestli to opravdu potřebuješ, tak rozpojit odpojovač a přemostit ho ampérmetrem není velkej problém. Jen nevím, zda jde C4 Pikaču s otevřenou haupnou do spánku. _________________ Jirka
ychtyllygentní nenabíjení bych zlikvidoval urváním toho snímacího drátu z kladný svorky baterky...........
Toho se chytnu. Já nemám auto které má tenhleten drát, ale místo rvaní..... Co tam tak dát diodu v propustným směru od baterky do toho drátu? Na mojí 120cítce jsem na zimu dával do série se svorkou D altíku a D+ regulátoru diodu a v síti jsem měl skoro patnáct voltů a tím pádem pořád nabitou baterku. Taky to dobře svítilo. _________________ Posílal jsem elektřinu horníkům. Už dofárali. Důl Staříč - Paskov. Gravidity se nekoná. Na jaře 2023 zásyp. 20.4.2023 vyjel z dolu poslední vozík. 2.5.2023 se zastavuje hlavní ventilátor.
Na Berlingu se mi také vybila baterie. Zánovní. Reklamace uznaná. Po krátkém čase se situace opakovala.... Přišel jsem na zadřené kluzné ložisko u zadního stěrače! Stěrač nebyl dojetý do klidové polohy, nebylo to vidět.
P.
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31648 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: ne leden 03 2021, 13:23 Předmět:
Zadní stěrače se docela standardně aktivujou uzemněním = připojením na kostru, aby se šetřily dráty. Motorek je tak trvale pod šťávou, akorát bych si myslel, že to bude pro sichr vypínaný klíčkem v zapalování.... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.