Když měníš olej tak nevidím problém v životnosti. Ony v dnešní době se ve velkém sypou i manuály.
Jestli DSG... hodně záleží na sw. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31827 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: út leden 05 2021, 21:38 Předmět:
passion napsal(a):
witt napsal(a):
Wau" na 6st. DSG řekne jen ten, kdo před tím zažil jen starý 4st. automat. Případně s automatem nikdy nejel.
Áno, presne o to ide.
A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!" - a pro příští jízdu se radši zase poohlídne po manuálu ... Bohužel, je to všecko o údržbě - a o "naplánovaným" opotřebování už během projekční fáze. Výrobce udá, že údržba náplně, filtrů a spojek převodovky se má dělat po tolika a tolika ujetejch km - jenže skutečný opotřebení kritickejch součástek by potřebovalo servisní interval o 30 až 50% KRATŠÍ, aby příslušný agregáty dostaly životnost odpovídající dnešním technologiím. Jak vidno, Hřebejkovy Pelíšky a hláška Stellinky Zázvorkový o sklářích (co nebudou mít co žrát) z roku 1999 někoho těžce inspirovala ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7556 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út leden 05 2021, 22:41 Předmět:
Napsat, že řidič auto s automatem řidič "neřídí" je ... no, prostě jako od vševěda. Já to měl (klasický starý americký čtyřstupňový automat) a byla to těžká pohodička. Když bylo potřeba zrychlit, šláplo se na to, převodovka podřadila a jelo se. Bylo to hloupé, staré, takže žádné režimy "sport", "eko" nebo tak to nemělo. Prostě D dopředu, R dozadu a zbytek (P, N). Šlo i zařadit jedna až tři, ale to jsem nikdy nepoužil. Kdyby to nechlemtalo (V8 3,9) i kafe z kelímku, tak bych to měl asi dosud... _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7556 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: út leden 05 2021, 22:47 Předmět:
No jo, nemám... Teď sice mám auto s manuálem, ale ten starý automat by mi vůbec nevadil. Stejně jezdím většinou mimo město, takže neprožívám nějaké orgie s fofrklackem, abych měl pocit, jak to "řídím". _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!"
V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.
V golfe6 1.6 má manželka už 7st so suchými spojkami - to už nie je tak vyladené ako 6st mokré - podľa mňa krok späť, tiež má pomaly 240tis km. Ale v nej už bola okolo 150tis menená mechatronika za novú za niečo cez 1000€. To je vraj choroba výrobných 7st automatov v tých ročníkoch (2010). Oba dízle. O2 PD a G6 CR.
V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.
Také bych řekl, že s manuálem je těch problémů více. DSG je držák, to se mu zas musí nechat.
Naposledy upravil witt dne st leden 06 2021, 13:44, celkově upraveno 1 krát.
aha, zjevně jsem špatně promazal tagy. Omlouvám se a opraveno. To mě nikdy nedošlo, jak je tady jednoduché dát někomu do úst něco, co neřekl. To mě hned napadá spousta špatností, jak to využít
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15515 Bydliště: Olomouc
Zaslal: st leden 06 2021, 14:19 Předmět:
Jo, blbí mají japonce v manuálu. Mám známého, co si musel koupit automat a moc spěchal takže si nedal poradit. No, vybral si, koupil to, musel jsem mu to projet, aby to stíhal strávit a s výsledkem byl spokojený. Já ho jen upozorňoval na to, že ten rozjezd není zase tak plynulý a že se mi to osobně nelíbí, ale že to bude spíše zvykem. Kašlal na to a za půl roku říkal už to samé. Když jsem to vyzkoušel, tak to bylo trošku horší. Nakonec nastrkal prachy do opravy s převodovku a přidruženými drobnostmi, ale teď je spokojený. Jen se ho občas zeptám, jestli těch osmdesát klacků za opravy stálo za to, ale je spokojený a nějaký rok mu to vydrží. Já bych to ale fakt nechtěl. Raději blbého japonce z pákou.
Nechci být poslem zlých zpráv, ale v posledních letech ani ti japonci nejsou úplně bez ztráty kytičky. Kolega měl Nissan Pathfinder v záruce to auto bylo víc v servise než na cestě a po záruce ho první závadě nechal v servise k odprodeji. A to byly závady stylem od imho, přes vysokotlaké čerpadlo po upadlé zadní kolo i s poloosou. Tetka od něj z rodiny měla Mitsubishi L200. (oni mají turistickou chatu) Na tom autě svítila obě přední světla jen v polovině zapnutí. Jinak vždy jeden xenon nenajel. Pak vysypaná převodovka (manuál), a snad po 6ti letech zjistili, že nosná konstrukce auta je zhnilá na sračky. Prostě šetří se všude. _________________ Internet - metla lidstva
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31827 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st leden 06 2021, 15:29 Předmět:
Tak snad to, že japonci obecně hnijou pomalu jako předpřevratový škodifky, se všeobecně ví, ne? _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.