Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Fabia - demontáž klikovky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33891
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 20:25    Předmět: Citovat

"Wau" povies pri pohlade na fakturu za opravu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5227

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 21:00    Předmět: Citovat

Když měníš olej tak nevidím problém v životnosti. Ony v dnešní době se ve velkém sypou i manuály.
Jestli DSG... hodně záleží na sw.

_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31827
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 21:38    Předmět: Citovat

passion napsal(a):
witt napsal(a):
Wau" na 6st. DSG řekne jen ten, kdo před tím zažil jen starý 4st. automat. Případně s automatem nikdy nejel.

Áno, presne o to ide.
A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!" - a pro příští jízdu se radši zase poohlídne po manuálu ... Bohužel, je to všecko o údržbě - a o "naplánovaným" opotřebování už během projekční fáze. Výrobce udá, že údržba náplně, filtrů a spojek převodovky se má dělat po tolika a tolika ujetejch km - jenže skutečný opotřebení kritickejch součástek by potřebovalo servisní interval o 30 až 50% KRATŠÍ, aby příslušný agregáty dostaly životnost odpovídající dnešním technologiím. Jak vidno, Hřebejkovy Pelíšky a hláška Stellinky Zázvorkový o sklářích (co nebudou mít co žrát) z roku 1999 někoho těžce inspirovala ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7556
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 22:41    Předmět: Citovat

Napsat, že řidič auto s automatem řidič "neřídí" je ... no, prostě jako od vševěda. Já to měl (klasický starý americký čtyřstupňový automat) a byla to těžká pohodička. Když bylo potřeba zrychlit, šláplo se na to, převodovka podřadila a jelo se. Bylo to hloupé, staré, takže žádné režimy "sport", "eko" nebo tak to nemělo. Prostě D dopředu, R dozadu a zbytek (P, N). Šlo i zařadit jedna až tři, ale to jsem nikdy nepoužil. Kdyby to nechlemtalo (V8 3,9) i kafe z kelímku, tak bych to měl asi dosud...
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6078
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 22:43    Předmět: Citovat

Ale to nemáš ten správný světonázor Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7556
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: út leden 05 2021, 22:47    Předmět: Citovat

No jo, nemám... Teď sice mám auto s manuálem, ale ten starý automat by mi vůbec nevadil. Stejně jezdím většinou mimo město, takže neprožívám nějaké orgie s fofrklackem, abych měl pocit, jak to "řídím".
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 7:48    Předmět: Citovat

rnbw napsal(a):
"Wau" povies pri pohlade na fakturu za opravu.

Keď povieš.

EKKAR napsal(a):
A ten, kdo už jel s kdečím a sedne do automatu DSG, se kterým už předtím nalítalo x řidičů nějakejch 80 000 - 100 000km, tak v souladu s našima severníma sousedama řekne akorát "A KURWA!"


V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.
V golfe6 1.6 má manželka už 7st so suchými spojkami - to už nie je tak vyladené ako 6st mokré - podľa mňa krok späť, tiež má pomaly 240tis km. Ale v nej už bola okolo 150tis menená mechatronika za novú za niečo cez 1000€. To je vraj choroba výrobných 7st automatov v tých ročníkoch (2010). Oba dízle. O2 PD a G6 CR.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6078
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 8:54    Předmět: Citovat

Jsi snobák a máš plečky Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 8:57    Předmět: Citovat

No veď. Že vôbec sem chodím.
Rolling Eyes Laughing Laughing Laughing
Ešte mi odpovedzte ktorý osciloskop mám kúpiť a končím s vami.
Razz Laughing Very Happy

p.s.:dúfam, že viete čítať medzi riadkami Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 9:23    Předmět: Citovat

passion napsal(a):
V dvojkovej oktávke 2.0 s DSG mám cez (tachometrových) 230tis km (nie som prvý majiteľ). A ono to kurwa! jazdí úplne bez problémov, stále krásne a plynule preraďuje bez najmenšieho seknutia. Problémové sú paradoxne 6st. mechanické prevodovky.


Také bych řekl, že s manuálem je těch problémů více. DSG je držák, to se mu zas musí nechat.


Naposledy upravil witt dne st leden 06 2021, 13:44, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
passion



Založen: Jul 22, 2005
Příspěvky: 900
Bydliště: Žilina

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 9:34    Předmět: Citovat

To nenapísal rnbw, ten má nejakého japonca s manuálom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 13:47    Předmět: Citovat

aha, zjevně jsem špatně promazal tagy. Omlouvám se a opraveno. To mě nikdy nedošlo, jak je tady jednoduché dát někomu do úst něco, co neřekl. To mě hned napadá spousta špatností, jak to využít Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15515
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 14:19    Předmět: Citovat

Jo, blbí mají japonce v manuálu. Laughing Mám známého, co si musel koupit automat a moc spěchal takže si nedal poradit. No, vybral si, koupil to, musel jsem mu to projet, aby to stíhal strávit a s výsledkem byl spokojený. Já ho jen upozorňoval na to, že ten rozjezd není zase tak plynulý a že se mi to osobně nelíbí, ale že to bude spíše zvykem. Kašlal na to a za půl roku říkal už to samé. Když jsem to vyzkoušel, tak to bylo trošku horší. Nakonec nastrkal prachy do opravy s převodovku a přidruženými drobnostmi, ale teď je spokojený. Jen se ho občas zeptám, jestli těch osmdesát klacků za opravy stálo za to, ale je spokojený a nějaký rok mu to vydrží. Já bych to ale fakt nechtěl. Raději blbého japonce z pákou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rezis



Založen: Nov 17, 2005
Příspěvky: 5227

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 15:24    Předmět: Citovat

Nechci být poslem zlých zpráv, ale v posledních letech ani ti japonci nejsou úplně bez ztráty kytičky. Kolega měl Nissan Pathfinder v záruce to auto bylo víc v servise než na cestě a po záruce ho první závadě nechal v servise k odprodeji. A to byly závady stylem od imho, přes vysokotlaké čerpadlo po upadlé zadní kolo i s poloosou. Tetka od něj z rodiny měla Mitsubishi L200. (oni mají turistickou chatu) Na tom autě svítila obě přední světla jen v polovině zapnutí. Jinak vždy jeden xenon nenajel. Pak vysypaná převodovka (manuál), a snad po 6ti letech zjistili, že nosná konstrukce auta je zhnilá na sračky. Prostě šetří se všude.
_________________
Internet - metla lidstva
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31827
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 06 2021, 15:29    Předmět: Citovat

Tak snad to, že japonci obecně hnijou pomalu jako předpřevratový škodifky, se všeobecně ví, ne?
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 8 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund