Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19498 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: st říjen 21 2020, 12:29 Předmět:
Tak o tomto rádiu vím jen, že to bylo OEM Mitsubishi a existovalo v Lianě ve dvou verzích - jedna s konektorem pro měnič CD, druhá bez něj.
Jestli se ti ale při výměně aku v autě nezablokovalo, asi se nezamkne ani když ho odpojíš.
Založen: Dec 12, 2017 Příspěvky: 797 Bydliště: Pardubice
Zaslal: čt říjen 22 2020, 9:02 Předmět:
Já když měním akumulátor u Mercedeska (A190) tak se to snažím udělat rychle a to se radio nezablokuje. Ale když jsem ho dával do druhého Mercedeska (A160) tak se zablokovalo. Musel jsem znovu zadat kód, naštěstí je v dokladech. Jednalo se o originál radio, výrobce nevím, popsáno trojcípou hvězdou. Já bych delší odpojení od napájení bez kódu nedoporučoval.
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19498 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: čt říjen 22 2020, 10:22 Předmět:
Potíž je, když koupíš auto s rádiem, ke kterému chybí nejen karta s PINem, ale často chybí celý manuál k autu, v němž značnou část obsahu zabírá návod na obsluhu nějakým čtyř pěti rádií, která se do toho autu mohla montovat. Asi to není specialita jen Suzuki, autorádio bez vlastního návodu.
Už někdy od roku výroby 1995 se v Suzukách nedá spoléhat na to, že nápis Anti-Theft a blikající LEDka jsou jen sugestivní odpuzovač zlodějů, kód se začal používat houfně.
Taky jsem při výměně autobaterky připojil na kontakty přes diodu a 45 W autožárovku nabitou baterku gelovku, než jsem měl kontakty na novém aku dotažené.
Nakonec u vyndat rádio se dá, dokud se neodpojí konektor s napájením. Jak se odpojí, je to vždy sázka, jestli rádio zapomene za vteřinu nebo za minutu. Aneb - znalost kódu podmínkou.
Celkem dobře to měla zařízená některá autorádia MTC s vyklápěcím uchem, u nich se s vytažením počítalo, uvnitř byl přepínač, ktrý při odpojení konektoru připojil k paměti vnitřní akumulátorek. Při zasunutí rádia se zase přepnul na dobíjení. Ale byl to NiCd aku, takže některé kousky už po třech letech nebylo radno vytahovat.
Založen: Jan 17, 2018 Příspěvky: 420 Bydliště: Trenčín
Zaslal: čt říjen 22 2020, 16:44 Předmět:
ronoda napsal(a):
Já když měním akumulátor u Mercedeska (A190) tak se to snažím udělat rychle a to se radio nezablokuje. Ale když jsem ho dával do druhého Mercedeska (A160) tak se zablokovalo. Musel jsem znovu zadat kód, naštěstí je v dokladech. Jednalo se o originál radio, výrobce nevím, popsáno trojcípou hvězdou. Já bych delší odpojení od napájení bez kódu nedoporučoval.
Becker nebo Alpine. Lze to dohledat dle modelu rádia. Tyhle starší originální rádia v M-B se zablokují po odpojení ze štekru na víc, než kratičkou dobu vždycky, ať se už jedná o Becker nebo Alpine. Neplatí to až u rádií od modelové řady vozů W203 a výše, kde už v podstatě nejde standardní rádio použít. Tam už kódování ani nemá smysl.
Založen: Mar 12, 2008 Příspěvky: 2931 Bydliště: Považie - Vorošilovo
Zaslal: pá říjen 23 2020, 22:19 Předmět:
Kódy na origoš vstavané rádia bývajú okrem Príručky užívateľa auta, prípadne Servisnej knižky (na zadných stranách, kde je nalepená aj samolepka s čiarovým kódom zabudovaného rádia) ešte umiestnené aj na nejakom štítku priamo vo vozidle. U mojej Fiesty z roku 1998 to bol napr. štítok na spodku popolníka. U mojej novšej Fiesty r.2005 to je pod kapotou v motorovom priestore. Podobne to je vraj u všetkých áut, dávnejšie som to čítal na nejakom ,,auto webe". Treba pohladať a prečítať všetky stítky (pod kapotou motora, okolo dverí, na dvierkach toho otvoru, kde tankujete a pod.) a hľadať, kde je napr. ,,audiocode", prípadne iba ,,code". Samozrejme, či nejde napr. o ,,code" farby a pod., to snáď človek pochopí.
EDIT: Kód sa dá ziskať aj v autorizovanom servise, kde majú prístup podľa VIN zistiť aj kód autorádia. Avšak isto nie zadarmo...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.