Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Úprava svářečky BWIG180 problém s napětím

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Svářečky, UPS, nabíječe, měniče, zdroje, trafa a další
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
marat



Založen: Aug 06, 2009
Příspěvky: 299

PříspěvekZaslal: po únor 17 2020, 17:34    Předmět: Úprava svářečky BWIG180 problém s napětím Citovat

Zdravím,

chlapi, jsem amatér tak mě nebijte. Podle návodu na netu jsem vyrobil obvod Antistick a HotStart pro výše uvedenou svářečku. Jelikož se dokumentace shodovala s mojí verzí svářečky, tak mě ani nenapadlo, že tam může být problém. Na přiloženém zapojení se na konektoru K2 přivádí napětí 56V, ale u mojí verze svářečky je napětí 64V, což patrně způsobuje nefunkčnost celého obvodu.
Při zapojení obvodu svářečka vůbec "nepouští" proud na elektrodu, vpodstatě jenom jiskří. Když obvod odpojím (vrátím vše zpět), tak funguje normálně. Zapojení jsem několikrát kontroloval, než jsem přišel na problém s vysokým napětím.

Myslíte, že 8V vyšší napětí je důvod nefunkčnosti obvodu nebo mám hledat problém jidne?


Díky moc.



zapojení.png
 Komentář:
 Velikost:  79.97 kB
 Zobrazeno:  226 krát

zapojení.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po únor 17 2020, 18:22    Předmět: Citovat