Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Kryty kol, poklice, určení velikosti.
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
forbidden



Založen: Feb 14, 2005
Příspěvky: 8976
Bydliště: Brno (JN89GF)

PříspěvekZaslal: čt leden 02 2020, 22:59    Předmět: Citovat

Já rezervu kontroloval poprvé asi po šesti letech a tlak měla furt cca 2,5 atmosféry. Ale nevylučuju, že ji v servise při nějaké pravidelné prohlídce dofoukali, nejspíš asi jo. Jinak mám plnohodnotný kolo, ty dojezdový se mi nezdají.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7559
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: čt leden 02 2020, 23:08    Předmět: Citovat

Tak pokud na tom nejedeš přes půl Evropy tak se to asi dá. Když jsem ale měl Escorta (1992), tak ten měl plnohodnotné kolo.
_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31829
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 0:07    Předmět: Citovat

Hubert_79 napsal(a):
...
Hubený škodovky měly taky takový vyklápěcí lůžko, až "emka" měly jen takovou otočnou páku co to kolo odjistila.
....
Jo, máš recht, užofky měly na rezervu padací skluz, součástí kterýho byla i plechová atrapa předního spojleru. Ten se pravidleně otřískal až na kov, zvohejbal se a pak šíleně reznul, protože nebylo v moci jednotlivce ho zároveň nahoře nad hranou čela odjišťovat a dole chytat, aby s ním váha rezervy netřískla o silnici. Občas jsem na něm viděl gumovej doraz proti otřískání, ale celkově to bylo na h0vn0. Tu otočnou páku a rezervu zastrčenou do "klece" z naohejbaný ocelový kulatiny měly fakt až "emky". Já jezdil s obojím, dokonce jeden čas na střídačku a je to už 15 let co naposledy, tak mi to trošku splývá. Úplně nostalgicky jsem zamáčknul slzu, když nedávno na nějakým dokumentovým kanálu v pořadu "Lovci rachotin" nebo jak se to jmenuje opravovali Anglán a Irčan prastarou oranžově červenou užofku Š-105S podle značek dotaženou na Ostrovy z Uher - chudák ta šádyna měla přesně všecky ty choroby a vady, který jsem si z ní pamatoval a já moh porovnávat, jak se s tím aktéři pořadu poperou.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3311
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 0:36    Předmět: Citovat

Zatím jsem elektrony nesháněl tak že bych to dotáhl do finále. Už jsem i zapomněl rozteč šroubů. Zatím jsem si vystačil s plecháčema. Ty poklice jsou jediný tuning. Nevím tedy co kelly blbne s nabídkou 15", jsem trochu znejistěl.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
jirys



Založen: Sep 02, 2009
Příspěvky: 339
Bydliště: Severní Morava

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 8:48    Předmět: Citovat

Lidicky koupim 4 poklice na meho scenica 20" za rozumnou cenu ...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Charos



Založen: Oct 16, 2009
Příspěvky: 800
Bydliště: u Chrudimě

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 14:42    Předmět: Citovat

Zpět k tématu:
Tyhle kryty z auto kelly mám taky,letos nové, ale předchozí vydržely asi 6 let,je to dobrý materiál
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kvicala_r



Založen: Jan 19, 2005
Příspěvky: 3365
Bydliště: Haná / N.J.

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 15:17    Předmět: Citovat

Měl sem na OC I koupené hliníkové kryty plecháčů. Bylo to seskládáno z lemu, středu a malého držáku staženého pod třemi šrouby kol. Drželo to výborně a vypadalo velmi hezky. Tehdy sem to našel na aukru. Škoda, že už ta ochranná vrstva po letech (jakýsi druh folie) leze dolů a pod tím to začíná zdatně oxidovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 20:02    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
Na renault laguna II mám plecháče a pneu 205/55 R16. Chtěl bych si koupit kryty kol. Jakou velikost, 16palců ? V kel*y jsem si vyhledal vůz ale v nabídce mám 15 palců kryty. Tak jak to je? ...

Puklice musíš vyberať podla rozmeru kolies, ktoré máš na svojom aute. Ak máš R16, tak 16palcové. To, že pri Tvojom modeli tam uviedli iba 15", môže byť spôsobené tým, že u tohto modelu môžu byť predpísané aj R15 (závisí to často podla roku výroby, motorizácie a pod.). Čiže hľadaj puklice 16" (nikde nemusí byť uvedené, že konkrétne na Renault...)
K tomu umiestňovaniu rezervy: prvá generácia Fordu Fiesta IV (r.v.1996) mala rezervu tiež vonku, pri zadnej náprave avšak systém uchytenia (taký priblblý hák) bol istený dlhou, predlhou skrutkou z kufra. Bol to zážitok zápasiť s tou špinou... Evil or Very Mad Avšak už novšie modely (teraz mám 2005), majú rezervu už vo vnútri (tak, ako spomenul ,,Hubert_79") Genialne to však bolo v OLTCITE. Rezerva, čistučká, pri motore, zdvihák v držiaku pod ňou. Nikdy ma nekakalo, či mám plný kufor... Laughing
EDIT:Ak máš auto z druhej ruky, je možné, že predchádzajúci majiteľ ho ,,vytunil" na R16. Smerodajné je, čo máš napísané vo veľkom techničáku, ak tam nemáš povolené R16, tak máš ešte aj iný problém....



Oltcit.jpg
 Komentář:
 Velikost:  144.21 kB
 Zobrazeno:  71 krát

Oltcit.jpg




Naposledy upravil Mysteri dne pá leden 03 2020, 20:12, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31829
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 20:12    Předmět: Citovat

Rezervu u motoru nevynalezli rumunský cikáni - tu tam měli i fifáci dokonce u několika typů - skoro tutově to byl Fiat 127 a od něj odvozená Zastava 1100 alias Yugo a další typy, nebo rendály R5. Zase se ale muselo počítat s výparama paliva a s aerosolem oleje, kterej spolu s teplem od motoru gumě spíš škodí než prospívá.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 20:15    Předmět: Citovat

Oltcita vymysleli francúzski cigáni z Peugeotu a Citroena. Tí to len dali vyrábať rumunským súkmeňovcom... Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33896
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 20:17    Předmět: Citovat

Kazdopadne v normalnom aute nemoze byt okolo motora miesto na nahradne koleso. Znamena to, ze je motorovy priestor zbytocne velky alebo motor zbytocne maly Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 20:49    Předmět: Citovat

Ale 140km/h nonstop, po dialnici z Popradu do TN,(samozrejme, mimo nedostavaných úsekov) s deravým výfukom, to dalo Laughing Mimochodom: pri 100km/hod, všetko začínalo kmitať, pri 110 kmitalo všetko a od 120km/hod to ustalo a pohodová jazda. Nekecám. Len sa tak nejak divno po mne dívali tí na oktáfkach a BMW, ktoré som obehol a oni potom nasrano obiehali mňa... Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hubert_79



Založen: Dec 24, 2017
Příspěvky: 7559
Bydliště: Praha 6 - Petřiny

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 21:03    Předmět: Citovat

Rezervu v motoru měla jen první generace R5, stejně jako R4 a podobný pomsty. Renault 5 od půlky osmdesátek byl z gruntu nové auto s komplet jinou technikou. Francouzi vůbec rádi chodili svou cestou - hevery v motoru a podobně.
Oltcit byl šunt nad šunty - pár let po plyšáku a zmizeli jak pára nad hrncem. Chlastalo to a kvalita zpracování byla otřesná.

_________________
Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Mysteri



Založen: Mar 12, 2008
Příspěvky: 2931
Bydliště: Považie - Vorošilovo

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 21:27    Předmět: Citovat

Chlastalo to iba blbcom. Nad 8l v meste som sa nedostal. Cesta napr. z toho Popradu a pri tej rýchlosti bola za 7l na 100 Neporovnávať so súčasnosťou. Akurát máš pravdu, že to zmizlo. No, keď to tak chutelo ..ferročervom"... Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Habesan



Založen: Jan 12, 2009
Příspěvky: 7087
Bydliště: Plzeňsko

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 22:43    Předmět: Citovat

hop napsal(a):
Nové elektrony jsou z výroby dobře ošetřené lakováním. Odolné solím - pokud je neodřeš OK.
Tak to platí pro ocelové disky taky.
_________________
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Strana 2 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund