Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Clio (RENAULT)/výměna startpolohy spínací skříňky na tlačítk
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  

Jak hodnotím odpověď?
Laická rada
50%
 50%  [ 3 ]
Laická rada
50%
 50%  [ 3 ]
Celkem hlasů : 6

Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33891
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: pá leden 03 2020, 21:13    Předmět: Citovat

Mozno aj ano, keby to fungovalo Very Happy
citace:
Dôvody pre nevykonanie technickej kontroly:
nemožno naštartovať motor vozidla,
...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Choose



Založen: Mar 08, 2005
Příspěvky: 27

PříspěvekZaslal: út leden 14 2020, 14:32    Předmět: Citovat

Ahoj Villdo .
, už čtu tvoje druhem vlákno o tvém autě a nedá mi to nereagovat. Také jsem mel už hodně aut, některá blbla více fiat , některé méně Renault . Většina , ale vždy po mechanických věcech , elektronicky né tak často . Naposledy teď Renault megane 2004 dci těsně před prodejem , nechtělo startovat, naštěstí kabelový svazek . Smile Oprava sama doma. Ale človek jak stárne , tak už nechce auto pod které musí furt lést. Každý rok do něj vrážet desítky tisíc kč.
Když bych měl spočíst kolik mě třeba stál Renault, koupené za 100tkč v roce 2009. tzv 5let staré auto z Aček jako "nebourané" Smile
rozvody + čepy asi 25 t kč, pak tyčky řízení 2ks celkem z prací a odtahem 14 000. spojka 10000 kč. pak přední náprava , čepy , horní uložení, ložiska . už známí jen za díly cca 15tkč. , pak brzdy a kotouče s ložiskem cca 10tkč už samo domo, olej vzdy po 15t km. .. ted šlo z domu s 410t km. , ale nikde mě motor nenechal. spotřeba 4,5l/100 . , ale té práce kolem, přední náprava furt každy 2 roky. Ta se renaultu moc nepovedla. Proto šlo těď pryč , už mě nebavilo do ně zase vrazit 50tkč ,aby to mohlo na silnici. Takže cekem za jeho život s náma dalších 100tkč. Sad
Ženy auto ford fiesta 1,3 benzín 2007.rv. 5 rok a bez jediné opravy, ted stka uplně bez problému. super spolehlivé auto.
Takže jestli už těd lítáš kolem auta a plně tomu nerozumíš, zbav se ho a kup něco co tě nebude trápit. Toť můj názor, nebo si najdi nějakého dobrého a levného mechanika.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Villda



Založen: Dec 31, 2019
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2020, 14:13    Předmět: Citovat

Vážení přátelé a kolegové,
byl jsem teď nějaký ten den mimo. Děkuji všem za snahu o pomoc! A hlavně za obětovaný čas. Mám pocit, že už je záhada francouzského vozu vytuněného čínským muitimetrem odhalená. Podle vseho bude ulomený kontakt na cívce startéru. Opatrně jsem, podle rady, odpojil plusový kabel z voltmetru a auto startuje!!! Když vezmu sílu materiálu, vůbec by mne nenapadlo, že je to vůbec možné.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Villda



Založen: Dec 31, 2019
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2020, 21:41    Předmět: Citovat

Do správného řešení se trefil Tuplo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Villda



Založen: Dec 31, 2019
Příspěvky: 13

PříspěvekZaslal: čt leden 16 2020, 21:48    Předmět: Citovat

Vážení auto startuje bez chybičky. Abych rozptýlil odhady o dopadu tohoto typu zbastlení na výsledek STK, Nechám tlačítko na viditelném místě, voltmetr na baterce pod haubnou (přinejhorším jsem si ho po návštěvě značkového autoservisu , kde auto na STK připravovali, nevšiml) a o výsledku zde budu informovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.13 sekund