Ahoj Villdo .
, už čtu tvoje druhem vlákno o tvém autě a nedá mi to nereagovat. Také jsem mel už hodně aut, některá blbla více fiat , některé méně Renault . Většina , ale vždy po mechanických věcech , elektronicky né tak často . Naposledy teď Renault megane 2004 dci těsně před prodejem , nechtělo startovat, naštěstí kabelový svazek . Oprava sama doma. Ale človek jak stárne , tak už nechce auto pod které musí furt lést. Každý rok do něj vrážet desítky tisíc kč.
Když bych měl spočíst kolik mě třeba stál Renault, koupené za 100tkč v roce 2009. tzv 5let staré auto z Aček jako "nebourané"
rozvody + čepy asi 25 t kč, pak tyčky řízení 2ks celkem z prací a odtahem 14 000. spojka 10000 kč. pak přední náprava , čepy , horní uložení, ložiska . už známí jen za díly cca 15tkč. , pak brzdy a kotouče s ložiskem cca 10tkč už samo domo, olej vzdy po 15t km. .. ted šlo z domu s 410t km. , ale nikde mě motor nenechal. spotřeba 4,5l/100 . , ale té práce kolem, přední náprava furt každy 2 roky. Ta se renaultu moc nepovedla. Proto šlo těď pryč , už mě nebavilo do ně zase vrazit 50tkč ,aby to mohlo na silnici. Takže cekem za jeho život s náma dalších 100tkč.
Ženy auto ford fiesta 1,3 benzín 2007.rv. 5 rok a bez jediné opravy, ted stka uplně bez problému. super spolehlivé auto.
Takže jestli už těd lítáš kolem auta a plně tomu nerozumíš, zbav se ho a kup něco co tě nebude trápit. Toť můj názor, nebo si najdi nějakého dobrého a levného mechanika.
Vážení přátelé a kolegové,
byl jsem teď nějaký ten den mimo. Děkuji všem za snahu o pomoc! A hlavně za obětovaný čas. Mám pocit, že už je záhada francouzského vozu vytuněného čínským muitimetrem odhalená. Podle vseho bude ulomený kontakt na cívce startéru. Opatrně jsem, podle rady, odpojil plusový kabel z voltmetru a auto startuje!!! Když vezmu sílu materiálu, vůbec by mne nenapadlo, že je to vůbec možné.
Vážení auto startuje bez chybičky. Abych rozptýlil odhady o dopadu tohoto typu zbastlení na výsledek STK, Nechám tlačítko na viditelném místě, voltmetr na baterce pod haubnou (přinejhorším jsem si ho po návštěvě značkového autoservisu , kde auto na STK připravovali, nevšiml) a o výsledku zde budu informovat.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2
Strana 2 z 2
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.