Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Signalizace regenerace DPF

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
milmarek



Založen: May 03, 2007
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: čt listopad 14 2019, 21:36    Předmět: Signalizace regenerace DPF Citovat

Zdravím všechny
a mám prosbu, zda se najde někdo. kdo by navrhl schéma zapojení a soupis součástek pro signalizaci zahájení a průběhu regenerace filtru pevných částic.
Nabízí se : " Podľa mňa najspoľahlivejší je termočlánok na telese DPF a pomocou komparátora spínať LED pri teplote nad 400st."

našel jsem např. sondu - https://www.hotair.cz/detail/merici-pristroje/teplomery-a-sondy/termoclankova-sonda-typu-k-tp-01-s-kevlarovou-izolaci-pro-bga-stanice- a multimetry

Ideální stav : když dosáhne teplota pláště filtru více jak 400 o C rozsvítí se ledka na palubní desce, když se teplota vrátí pod 400 oC, led zhasne. Smyslem indikace je napříkad odstavení vozidla, když regenerace není dokončena.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2551
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: čt listopad 14 2019, 22:07    Předmět: Citovat

A co trochu zapátrat a zkusit najít někde nějakej zdroj signálu kterej souvisí s regenerací?Myslim že měřit teplotu na filtru asi nebude moc košér.Teplotu 400°C ti dosáhne i bez regenerace.Vem si, že budeš někde smažit po dálnici do kopce 150km/h, tak teplota výfuku bude klidně 500°C.Teda u diesela.
Co je to za auto?Motorizace?

_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
misocko



Založen: Jun 26, 2009
Příspěvky: 1282
Bydliště: Hlohovec (Sk)

PříspěvekZaslal: čt listopad 14 2019, 22:38    Předmět: Citovat

no ked to bude smazit po dialnici 150 do kopca tak to bude prirodzena regeneracia Very Happy
500°C mam ked tomu vypalim (vyjazd na dialnicu a hned 150) ale ako rychlo nabehne , tak rychlo padne. Normalne ide pod 250 , 300 uz musim tlacit - pomaly ale nejazdim.
ak mas nieco od koncernu , tak ja mam obd skener od cinanov a apku v mobile. Ale pre auta kde takato moznost nieje, by som asi isiel do toho cidla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17682
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: čt listopad 14 2019, 22:40    Předmět: Citovat

Když mi to vypálení filtru poprvé naskočilo asi těsně před příjezdem domů do garáže, tak jsem si myslel, že mi hoří auto. Jak jsem vylejzal z auta tak mi na nohy vyloženě táhl horkej vzduch a smrad byl celkem značnej. Myslím, že to bylo o dost víc než 400 st. Wink Však je u C4 HDI ten filtr nahoru k podlaze celkem dost obloženej tepelnou izolací a plechem na odstínění žáru.
_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
milmarek



Založen: May 03, 2007
Příspěvky: 6

PříspěvekZaslal: čt listopad 14 2019, 23:48    Předmět: Citovat

hlavně, pokud regenerace již byla spuštěna, tak ji nechat proběhnout do konce.Obšírně to řeší na fóru FORDu, je více možností signalizace, ale snímat teplotu mi přijde nejjednodužší. nezávislé na ničem jiném. Kromě regenerace ve filtru taková teplota i při zatížení není, je vstřikována další nafta atd.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.11 sekund