Založen: May 17, 2004 Příspěvky: 582 Bydliště: Kosice
Zaslal: út říjen 01 2019, 7:49 Předmět:
@EKKAR: je pravda, ze vacsinou otvaram kapotu na autach co maju motor pozdlz a nejaky citroen (motor napriec) mal ten valec vpredu (skor na pravej strane), len vychadzam z toho ze u motorov napriec je prevodovka napravo a valec musi byt niekde na rozmedzi prevodovka/motor, ale je pravda, ze moze byt v zasade aj zo zadnej strany..
Založen: May 22, 2006 Příspěvky: 2551 Bydliště: Posázaví (JN79LT)
Zaslal: út říjen 01 2019, 9:31 Předmět:
Vidíš?A já mám u auta pracovní spojkovej váleček tam, co je spojkový ložisko.Je to jeden kus.Jmenuje se to centrální vysouvač a nedejbože když z něj začne chcát kapalina.Musíš pak trhat převodovku od motoru.Už jsem to dělal na svym autě 3x _________________ Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: st říjen 02 2019, 9:29 Předmět:
Má to fůra nových aut, kolegyně s Oplem Astra GT taky zjistila co to je centrální hydraulický vysouvač spojky. Udělali jí spojku, ale tohle nevyměnili. Hovada. Po 5tkm to začalo chcát a finíto spojko. V záruce to dělali znovu.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17682 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st říjen 02 2019, 15:14 Předmět:
Nejlepší je mít v autě jen plyn, brzdu a volant. Ani ruční brzda a šaltpáka tam není.
Mám to tak 11 let a už bych neměnil, řídit auto mě dávno nebaví ale musím. _________________ Jirka
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31793 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 02 2019, 16:36 Předmět:
Špajzka je automat, "ruční" resp. PARKOVACÍ brzda je elektrická na tlačítko. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 348 Bydliště: Český ráj
Zaslal: st říjen 02 2019, 17:03 Předmět:
Takže jedna až dvě řídící jednotky, nějaké servomotory, elektroventily, kabely, nezbytný software a všudypřítomná možnost poruchy. Přeji ať to ještě dlouho slouží.
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17682 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: st říjen 02 2019, 17:50 Předmět:
No musím to zaklepat, zatím vše 11 let, 150 tisíc maká jak má. C4 Pikaču. Jedinný, co jsem do toho vrazil krom provozních kapalin, filtrů, žárovek a gum byly ramínka stabilizátorů ale ty se na českým silničním tankodromu vymlátí na všem. Dokonce se ještě nehlásí močovina a ty kraviny kolem.
Až se podělá něco nad 30 tisíc, tak má odsloužíno a půjde do kopřiv. _________________ Jirka
Založen: Feb 08, 2005 Příspěvky: 7936 Bydliště: rovina u Kolína
Zaslal: st říjen 02 2019, 19:29 Předmět:
To vy to máte už "vychytaný". To já mám u Feldy 1,9D ke spojce jen 3mm lanovej náhon. Eště se za těch 20 let nikdy neucpal na rozdíl od těch novejch sráčů z koncernu WV. _________________ ..to bude jen ňákej odpůrek
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31793 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: st říjen 02 2019, 20:51 Předmět:
Ta spojka u favořitě/felichčije systém bowden + páka s excentrem byla fakt něco idiotensichr und bombenfest. Nechápu, proč tuhle superhyperjednoduchou a soldáten- und trottlfest mechaniku fokswágni nezachovali a místo ní nasrali hydrauliku, která je při vzdálenosti pedál-spojka u agregátu vpředu proti koncepci "všecko vzadu" úplně zanedbatelná. U "vše vzadu" jsem hydraulickou spojku chápal, natáhnout 5 metrů trubičky je funkčně daleko spolehlivější než 5m bowdenu, ale když je ovládací vzdálenost menší než 1 metr a ovládací sílu lze krásně zredukovat pákou, nechápu důvod k hydraulice ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Jul 02, 2016 Příspěvky: 348 Bydliště: Český ráj
Zaslal: st říjen 02 2019, 21:21 Předmět:
Zřejmě zvýšení komfortu. Když jsem přesedl z Partnera 2.0 (lanko) na něco s hydraulikou (Caddy, Ducato) měl jsem pocit že tam je něco špatně, pedál neměl téměř žádný odpor. Něco jako s tím roomsterem.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.