Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Roomster - problém se spojkou
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: út říjen 01 2019, 7:49    Předmět: Citovat

@EKKAR: Smile je pravda, ze vacsinou otvaram kapotu na autach co maju motor pozdlz Smile a nejaky citroen (motor napriec) mal ten valec vpredu (skor na pravej strane), len vychadzam z toho ze u motorov napriec je prevodovka napravo a valec musi byt niekde na rozmedzi prevodovka/motor, ale je pravda, ze moze byt v zasade aj zo zadnej strany.. Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Sandal



Založen: May 22, 2006
Příspěvky: 2551
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

PříspěvekZaslal: út říjen 01 2019, 9:31    Předmět: Citovat

Vidíš?A já mám u auta pracovní spojkovej váleček tam, co je spojkový ložisko.Je to jeden kus.Jmenuje se to centrální vysouvač a nedejbože když z něj začne chcát kapalina.Musíš pak trhat převodovku od motoru.Už jsem to dělal na svym autě 3x Mám z tebe bolení hlavy Pray Na posrání
_________________
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 8:15    Předmět: Citovat

@Sandal: co je to za vehikel? To je super vylepsenie, ked musis kvoli blbej gumicke v hydraulike rozoberat spojenie prevodovka/motor Smile vyvoj nezastavis Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 9:29    Předmět: Citovat

Má to fůra nových aut, kolegyně s Oplem Astra GT taky zjistila co to je centrální hydraulický vysouvač spojky. Udělali jí spojku, ale tohle nevyměnili. Hovada. Po 5tkm to začalo chcát a finíto spojko. V záruce to dělali znovu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17682
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 15:14    Předmět: Citovat

Nejlepší je mít v autě jen plyn, brzdu a volant. Ani ruční brzda a šaltpáka tam není.
Mám to tak 11 let a už bych neměnil, řídit auto mě dávno nebaví ale musím. Wink

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 15:54    Předmět: Citovat

A ta převodovka s ruční brzdou je ovládaná čím? Počítačem? Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31793
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 16:36    Předmět: Citovat

Špajzka je automat, "ruční" resp. PARKOVACÍ brzda je elektrická na tlačítko.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 17:03    Předmět: Citovat

Takže jedna až dvě řídící jednotky, nějaké servomotory, elektroventily, kabely, nezbytný software a všudypřítomná možnost poruchy. Přeji ať to ještě dlouho slouží.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17682
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 17:50    Předmět: Citovat

No musím to zaklepat, zatím vše 11 let, 150 tisíc maká jak má. C4 Pikaču. Jedinný, co jsem do toho vrazil krom provozních kapalin, filtrů, žárovek a gum byly ramínka stabilizátorů ale ty se na českým silničním tankodromu vymlátí na všem. Dokonce se ještě nehlásí močovina a ty kraviny kolem.
Až se podělá něco nad 30 tisíc, tak má odsloužíno a půjde do kopřiv.

_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
mi-ro



Založen: Feb 08, 2005
Příspěvky: 7936
Bydliště: rovina u Kolína

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 19:29    Předmět: Citovat

To vy to máte už "vychytaný". To já mám u Feldy 1,9D ke spojce jen 3mm lanovej náhon. Eště se za těch 20 let nikdy neucpal na rozdíl od těch novejch sráčů z koncernu WV.
_________________
..to bude jen ňákej odpůrek
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31793
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 20:51    Předmět: Citovat

Ta spojka u favořitě/felichčije systém bowden + páka s excentrem byla fakt něco idiotensichr und bombenfest. Nechápu, proč tuhle superhyperjednoduchou a soldáten- und trottlfest mechaniku fokswágni nezachovali a místo ní nasrali hydrauliku, která je při vzdálenosti pedál-spojka u agregátu vpředu proti koncepci "všecko vzadu" úplně zanedbatelná. U "vše vzadu" jsem hydraulickou spojku chápal, natáhnout 5 metrů trubičky je funkčně daleko spolehlivější než 5m bowdenu, ale když je ovládací vzdálenost menší než 1 metr a ovládací sílu lze krásně zredukovat pákou, nechápu důvod k hydraulice ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 21:21    Předmět: Citovat

Zřejmě zvýšení komfortu. Když jsem přesedl z Partnera 2.0 (lanko) na něco s hydraulikou (Caddy, Ducato) měl jsem pocit že tam je něco špatně, pedál neměl téměř žádný odpor. Něco jako s tím roomsterem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33853
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 21:36    Předmět: Citovat

No a ako to robia Japonci, ze tam je hydraulika a aj po 22 rokoch to funguje?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Celeron



Založen: Apr 02, 2011
Příspěvky: 17682
Bydliště: Nový Bydžov

PříspěvekZaslal: st říjen 02 2019, 22:19    Předmět: Citovat

No jsou to prostě Japonci, už hodně dávno neplatí, Japonec = pitomec. Laughing
_________________
Jirka

Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Lukas-Peca



Založen: May 06, 2007
Příspěvky: 4047
Bydliště: Zlín

PříspěvekZaslal: čt říjen 03 2019, 5:54    Předmět: Citovat

Hydraulika odchází postupně, lanko jednoho dne náhle praskne. U starého Seatu se mi to stalo, ale tam to možná byla spíš silná struna než lanko.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Zobrazit autorovy WWW stránky
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.20 sekund