Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Geometrie Audi A4B5
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: pá srpen 16 2019, 19:46    Předmět: Citovat

Pokial tam mas MacPherson, tak odklon musi ist nastavit hornym ulozenim tlmica. Uz v tom mam chaos, pri quattre je jasne, ze vsetko ide nastavit na oboch napravach, ale nechce sa mi verit, ze by B5 uz nemala vpredu excentry, co si pamatam vsetky Audiny co som robil ich mali, nemohli byt vsetky quattro Shocked
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: pá srpen 16 2019, 20:40    Předmět: Citovat

McPherson má A3. A4 má 4-link přední nápravu. Těhlici drží čtyři ramena. Dvě nahoře, dvě dole. Odklon se nedá štelovat, leda vybalancovat obě strany stejně - povolit nápravnici, ustavit ji tyčí na odklon aby na obou stranách byl stejný a utáhnout. To ale nevím kdo by se mi s tím s prominutím na geometrii sral.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PCmaniac99



Založen: Feb 07, 2008
Příspěvky: 783
Bydliště: Jablonec nad Nisou

PříspěvekZaslal: so srpen 17 2019, 9:56    Předmět: Citovat

Jednou jsem to u té mojí zkoušel, povolil jsem celej ten rám na kterým je motor a převodovkou že s ním trošku pohnu abych měl odklon na obou stranách stejnej... O kousek se to sice pohlo ale žádná sláva to nebyla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne srpen 18 2019, 18:55    Předmět: Citovat

Zkusil sem přehodit kola, levé za pravé a naopak. Beze změny.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Bastlfanda



Založen: Jul 11, 2012
Příspěvky: 301
Bydliště: za Prahó

PříspěvekZaslal: st srpen 21 2019, 21:35    Předmět: Citovat

Debata na dvě strany, ale některý podstatný věci tu úplně nepadly... PCmaniac to i hezky popsal (jo s profi vybavením jako např.ta vyvažovačka se dělá líp než s poloprofi/zastaralým, apod. ... a druhá půlka je o proškolenosti a inteligenci obsluhy...), já teda už několik let geo nedělal, ale zrovna tyhle "víceprvkový" nápravy (to samý "v bledě modrým" má např.Passat) maj jak Nakadah správně zmínil i "proměnlivou sbíhavost při propružení", říká se tomu konstanta sbíhavosti a ta se dokonce nastavuje (asi záleží i jaký má která geometrie data, já mám zběžný srovnání dvou a laserovka vede...) na čepu "hlavice spojovací tyče"/těhlice, což spousta mechaniků bohužel ani neví/neseřizuje... Další věc je třeba ta, že u koncernu jsou/můžou být rozdíly v nastavovaní geo i podle podvozku (PR-kód na dat.štítku - 1BA-standart, pak pro zhoršený cesty, ap.), takže i to správný zvolení přesnýho modelu/podvozku hraje roli... A nejdřív zmínky o puntičkářství a pak prohazování kol (i když to v některých případech - např. tzv. "kuželovitost pneu" - radí i Elsa...), tak snad ne směrových zleva doprava Razz
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: st srpen 28 2019, 18:02    Předmět: Citovat

Závada nalezena. Loni jsem nechal měnit silentbloky nápravnice. Nechal jsem tam dát nové Lemförder. Jen tak mě napadlo, jestli ten mechoš vůbec správně dotáhl šrouby, které tu nápravnici přes ty SB drží. Kulový. Snadno jsem je povolil krátkou ráčnou rukou. Na tohle už fakt nevím co říct...

Jsou tam 4 šrouby na 18ku klíč a mají se dotáhnout na 110Nm + 90°. Zvládl sem to po těch 110Nm maximálně o 45° dlouhým trhákem, víc ležmo pod autem ani hovno.

Ejhle, řízení už najednou není gumové a drží to směr.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2
Strana 2 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund