Založen: Oct 11, 2008 Příspěvky: 6066 Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Zaslal: po červen 10 2019, 12:29 Předmět:
Aha, asi jsem to nenapsal dost jasně. Mám dvě sady kol - letní (orig. disky) a zimní (mají menší ET čili širší rozchod neodpovídající TP). A dávám si pozor, abych na STK přijel vždy s těmi správnými.
Synovce takhle vyhmátli ve Švajcu, když tam přihlašoval Oktávku - mimochodem na kolech, se kterými byla koupena od dealera jako předváděcí vůz
Založen: Oct 06, 2013 Příspěvky: 1320 Bydliště: Ostrava
Zaslal: po červen 10 2019, 13:53 Předmět:
Jó technikovi se nelíbí, technik na STK je u nás bůh.
Bratr má Jawu 50 Dandy. Celou motorku renovoval. Jawa na rámy Dandyn 50 neklepala VIN, jenom pořadové čísla ve výrobě (interní číslování). VIN se všemi údaji je na na štítku, přinýtované na rámu. Z STK ho vyhodili, že číslo na rámu se neshoduje se štítkem - nezájem. Takže telefonát do JAWY, vysvětlil problém a bylo mu řečeno jasně není problém, vystavíme potvrzení že to tak je správně. Nic za to nechtěli.
Takže s potvrzením na odbor dopravy, bez problému zapsali tu skutečnost do TP. Znovu na STK. NE, prostě do prdele NE a NE, já technik z STK to prostě neuznám! Výrobce říká že je vše v pořádku, úřad to nemá problém zapsat do TP, ale technik z STK si postaví hlavu.
Řekl sem mu ať to nechá 30dnů vyhnít, pak předchozí dočasná STK padne a jde jinam. Takže šel na jinou STK, dopředu vysvětlil o co jde a bez problému to tentokrát prošlo. Svině jedny, raději ani nepočítat co ho to jako OSVČ MVDr. stálo peněz na tom projebaném času.
Já bych se těch techniků STK zastal.
Taky mě párkrát vyhodili, ale s odstupem doby to uznávám.
Je to jejich zaměstnání a při dnešních přísných pravidel jsou buď jednou nohou v kriminále nebo vyhazov.
Při naší lidové tvořivosti při úpravách našich miláčků a při úpravě kradených a havarovaných vozidel se fakt není co divit.
Bohužel na to někdy doplatí i ti poctiví...
Založen: Feb 11, 2008 Příspěvky: 2120 Bydliště: Praha
Zaslal: po červen 10 2019, 15:07 Předmět:
tomasjedno napsal(a):
Aha, asi jsem to nenapsal dost jasně. Mám dvě sady kol - letní (orig. disky) a zimní (mají menší ET čili širší rozchod neodpovídající TP). A dávám si pozor, abych na STK přijel vždy s těmi správnými.
No mám taky dvě sady kol, letní Alu disky a zmní plechové, ty jsem si při kupování opsal z TP. Od koupě jsem žil v mylném dojmu, že je to vše v pořádku, když jsem to s nimi koupil a na dřívějších TK to bylo bez problémů. Ale bohužel má ten technik pravdu, tento typ, velikostně nesouhlasí s TP co tam předepisují. Dřív to nikdo pořádně asi nezkoumal, řekl bych, že tento technik asi bude novej a je trochu iniciativnější _________________ Když něco nevíte...klidně se zeptejte Co vás nezabije, to vás posílí Jenys
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červen 10 2019, 18:21 Předmět:
To já to mám ještě o stovku dražší - protože Drobek je N1 a "náklaďáky" (osobáky registrovaný prvním majitelem kvůli odpočtu DPH jako "nákladní" s doinstalovanou mřížkou za sedadla) jsou prostě na zdejší místní STK o kilo dražší než jinak konstrukčně naprosto identický vozidla, ale registrovaný jako M1. Bohužel - přestože vozidlo kategorizovaný jako M1 na N1 přeregistrovat lze, převedení N1 zpátky na M1 i když šlo o továrně provedenou "úpravu" možný není - a to i když fyzický úpravy jsou vysloveně kosmetický související jen se zvýšením nosnosti auta ve verzi N a s povinnou montáží mřížky (tu lze následně vyjmout, povinná je pouze při první registraci) a na vlastní nosný konstrukci auta není mezi "osobákem" a "náklaďákem" fyzicky žádnej rozdíl. Takže i když nejsem OSVČ a "náklaďák" provozuju v režimu osobního vozu, musím cálovat dražší STK ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31852 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: po červen 10 2019, 18:32 Předmět:
Já to vidím jako bezdůvodný odírání majitele ze strany STK - já jsem DPH při koupi v bazaru zaplatil, tak nechápu, proč bych měl bejt do konce životnosti auta dodatečně postihovanej za něco, co si kvůli nižším daním objednal můj předchůdce. Já totiž tu stovku na chodníku nenajdu. _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
... zaujímalo by ma, kde ešte v EU majú ľudia také stresy a problémy s vykonaním STK ako v ČR, SK ...
Robis si srandu? Ake stresy a problemy u nas? Za 20€ bez stresov a problemov, skus toto urobit v Norsku, kde mimochodom technicku kontrolu robia samotne servisy - monopol ako svina, bud to nechas opravit u nich za poriadne peniaze, aj to co netreba, alebo neprejdes Stale vravim, ze ludia stale netusia, ako sa u nas maju dobre a nevazia si toho
Založen: Sep 10,
2004 Příspěvky: 19523 Bydliště: Jičín, Český ráj
Zaslal: po červen 10 2019, 21:02 Předmět:
Když jsem si dovezl svého prvního Swifta z Německa, bylo v obou techničákách zapsáno celkem 2 rozměry ráfků a 8 rozměrů pneumatik (4 letní a 4 zimní). Do českého techničáku mi zapsali po jedné kombinaci ráfek+pneu na léto a na zimu. Když jsem chtěl, ať tam opíšou i ty ostatní, tak to prý nejde, leda bych od dovozce přinesl individuální souhlas se zápisem jiných rozměrů. Tak jsem se obrátil na Suzuki Motors Czech, ti mi na konkrétní VIN napsali potvrzení, že to lze, tak jsem si zaplatil nějaký správní poplatek a do papírů mi to na dopravce zapsali. Na STK nebyl problém, měli to napsaní ve velkém techničáku a taky si to zaevidovali do systému. Ale později mě chytli na cestě a chtěli mě poslat na nejbližší technickou právě kvůli jinému rozměru gum. Prozíravě jsem si po STK udělal a hodil do kastlíku aktuální kopii velkého techničáku, tak jsem to uhádal.
U druhého Swifta jsem jen poslal dotaz k dovozci, proč to na běžně dovážený model nejde napsat hromadně, a dostal jsem odpověď v tom smyslu, že jim anonymní/hromadný souhlas STK neuznává, musí na něm být VIN konkrétního auta. A že ročně vydávají takových souhlasů jen do stovky, že tolik zájemců z řad majitelů všech modelů Suzuki zase u nás není...
Povzdechl jsem si nad zbytečným úřadem a už jsem tam nešel.
U třetího Swifta, toho jsem kupoval v ČR, je zase jedna kombinace ráfek+guma na léto a stejná na zimu. Protože dostávám kopřivku při vyplňování žádostí, radši jsem si počkal, až předepsané gumy pneuservis někde sežene, než bych znovu absolvoval dodatečný zápis dalších rozměrů či rychlostních a zátěžových kategorií na úřadě.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3, 4Další
Strana 2 z 4
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.