Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Renalt laguna II dCi 1.9, 88 kW, nestabilní volnoběh
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: čt květen 30 2019, 22:41    Předmět: Citovat

"5. Pokud budou volnoběžné otáčky
opakovaně nestandardní měli bychom
vozidlo předat autorizovanému servisu
s diagnostickým vybavením ke kontrole" Very Happy Very Happy
Starty jsou na brnk, i v zimě to bylo ok. Bude to chtít servisního technika. Na závadu moje znalosti a možnosti nestačí. Tak to bylo bezproblémové autíčko. Jednou to přijít muselo. Děkuji všem za pomoc a jak budu vědět něco konkrétního ozvu se.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: pá květen 31 2019, 19:48    Předmět: Citovat

Možná blbost ale nemůže mít vliv na otáčky nepřiměřená zátěž kompresoru klimatizace? Teď jsem jel s vypnutou klimou, pokles otáček jsem nezaznamenal a až čas ukáže. I rozjezdy od semaforů a pod. v pohodě. Teplotu klimatizace mám nastavenu furt na 21 stupňů a v teplých dnech to určitě uchladit na tu teplotu nelze, také výkon klimatizace už není jak za nova, takže kompresor makal pomalu stále. A tímto režimem jsem mu dal asi zahul.
Diagnostika makala suprově, vymazal jsem chyby z váhy vzduchu. V live režimu je tam asi 64 karet, čily 64 hodnot i v grafickém modu ale když nejsou uvedeny min-max hodnoty kde by se to mělo pohybovat tak z toho chytrý nejsem. Nevím zda hodnota, průběh, kterou vidím je správná nebo mimo toleranci.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 347
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: pá květen 31 2019, 22:47    Předmět: Citovat

Může. Měl by tam být kompresor s klasickou spojkou, takže najít příslušné relátko a zkusit ručně. Jestli je spínaný přes jednotku, pak 12v přímo na spojku (pokud to neumí diagnostika).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so červen 01 2019, 5:41    Předmět: Citovat

Co zkusit ručně? Zap-vyp kompresoru, klimatizace se provádí z ovlád. panelu v autě. Při zapnutí klimatizace se zhoupnou otáčky podobně jak na videu.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
BOBOBO



Založen: Feb 25, 2008
Příspěvky: 18639
Bydliště: Rychnovsko

PříspěvekZaslal: so červen 01 2019, 7:26    Předmět: Citovat

Hele když jsem jezdil ve firemní vochcávce , sám mám jen plyny , tak mi mnohokrát chcípla , když jsem dal při rozjezdu málo plynu . Jsem přesvědčen , že jednotka pod určité otáčky přeruší dodávku paliva .
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 347
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: so červen 01 2019, 14:00    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
... zhoupnou otáčky podobně jak na videu.

Ok, takže po ručním zapnutí klimy cvakne spojka a spadnou otáčky. Při tom samovolném zhoupnutí je spojka slyšet taky?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: so červen 01 2019, 20:17    Předmět: Citovat

Seděl jsem v autě, volnoběh a ovládal klimu. U motoru jsem nestál. Jak jsem psal klima funguje jen to vypadá že kompresor má vetší odpor. Že by to bylo obráceně, motor je v háji a neutáhne korektně klimu je volovina. Už jenom proto že jsem s tím autem s vypnutou klimou jel do Brna asi 20km a bez potíží dojel a auto bylo akčnější, bez zapnuté klimatizace je to jasný. Nevím od čeho se odpíchnout. S vypnutou klimou byl i rozjezd z místa lepší, nebylo nutné tolik šlápnout na plyn a jak se říká auto šlo za plynem. Při rozjezdu tam nebyl ten propad krouťáku který kompenzuji trošku větším sešlápnutím plynu než zabere spojka, což jde zas spojka do háje, jinak to cukne a stojim. Bez klimatizace je to na prd, taky v tom testování klimatizace nastavím teplotu na rozumnou hodnotu , třeba 23 stupnů.
Tonoucí se stébla chytá. Ještě se podívám na řemen, jak je veden.
davemh: otačky z normálu o chlup spadnou hned nato povyskočí k hodnotě 1000 a vrátí se na normál a tam to zůstane. Při každém zapnutí klimatizace to udělalo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 347
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: so červen 01 2019, 21:57    Předmět: Citovat

Pustil jsem si ještě jednou video, a to cyklování mi připadá moc rychlý na to, aby to byl kompresor.

Možná blbost, ale jak vypadá dobíjení a elektrika obecně? V práci máme Ducato, kde občas taky houpal volnoběh nebo zůstal viset na 1000. Někdy nedobíjelo, kontrolka nesvítila. Příčinou bylo uhnilé ukostření motoru a přechoďák.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: ne červen 02 2019, 17:29    Předmět: Citovat

Palubní napětí mě dneska taky napadlo.
Měl jsem zapnutou klimu a průbežně kontroloval jak sedí volnoběh. Pokud jsem zjistil že to houpe tak jsem vypnul klímu. Po vypnutí klimatizace následovalo ještě jedno zhoupnutí a poté se to usadilo na správných a stálých 800-min. Tohle zafungovalo vždycky. Pokud jsem se na volnoběhu pokoušel zapnutím klimatizace aby začali lítat otáčky tak to se mě povedlo minimálně. Většinou buď nic a nebo jen jeden zákmit při zapnutí. Při tom zapnutí klimatizace jsem v autě cítil lehkou klepaturu, nevím jak to přesně napsat. Lehké vibrace, nic zásadního a asi je to normální u staré prče.
O autech toho moc nevím.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: út červen 04 2019, 12:57    Předmět: Citovat

Video jak hulí laguna
https://www.youtube.com/watch?v=7ZVOeanwj_M

Dnes jsem navštívil servis. Diagnostika bez záznamu chyb. První nápad prázdná klima. Tak jak jsem tvrdil že nějak klima funguje tak dnešní den bych řekl že už vůbec. Po podtlakové zkoušce byl zjištěn únik. Pán po hledání kde to netěsní nalezl volnou převlečnou matici. Po naplnění klimatizace problém s kolísáním otáček zůstal. Hledalo se dál a chyba bude v jednom ze dvou snímačů. Jeden snad snímač tlaku a druhý si už nepamatuji. Objednají se oba a zítra se uvidí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31646
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út červen 04 2019, 15:12    Předmět: Citovat

Pravděpodobně teploty. Někdy bejvají kombinovaný - teploty a podtlaku v jednom futrálu.
Každopádně až to budeš mít potvrzený, dej to info i sem.

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 347
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: út červen 04 2019, 20:51    Předmět: Citovat

No, viděl bych to spíš na snímač tlaku railu, nebo jiný mechanický problém v palivové soustavě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1962

PříspěvekZaslal: út červen 04 2019, 21:28    Předmět: Citovat

robo napsal(a):
Video jak hulí laguna
https://www.youtube.com/watch?v=7ZVOeanwj_M

Dnes jsem navštívil servis. Diagnostika bez záznamu chyb. První nápad prázdná klima. Tak jak jsem tvrdil že nějak klima funguje tak dnešní den bych řekl že už vůbec. Po podtlakové zkoušce byl zjištěn únik. Pán po hledání kde to netěsní nalezl volnou převlečnou matici. Po naplnění klimatizace problém s kolísáním otáček zůstal. Hledalo se dál a chyba bude v jednom ze dvou snímačů. Jeden snad snímač tlaku a druhý si už nepamatuji. Objednají se oba a zítra se uvidí.


no vida, takze se s tim pohnulo Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
robo



Založen: Apr 08, 2004
Příspěvky: 3292
Bydliště: Brno

PříspěvekZaslal: st červen 05 2019, 12:01    Předmět: Citovat

Obě čidla se vyměnily a výsledek stejný jako před výměnou. Závada-důvod proč to blbne mechanik neví a tak bohužel. Čidla se vrátila původní. Ještě než jsem odjel mě napadlo vrátit tam původní váhu vzduchu. Od její výměny před 15 dny auto zlobí. Tak došlo i na výměnu za původní váhu vzduchu. Auto se uklidnilo, přestalo děsně kouřit. Ta kouřivost byla hrůzná. Po nastartování před cestou do servisu začali pomalu ihned kolísat otáčky. Cesta zpátky byla v klidu žádný problém s otáčkami motoru. Schválně jsem dojížděl k semaforům na červenou abych mohl stát a sledovat co bude. Otáčky ok.
Váha vzduchu je HELLA. Je to buď šmejd a nebo to je do jiného auta.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1962

PříspěvekZaslal: st červen 05 2019, 12:08    Předmět: Citovat

Tak to je napytel... jak byla ta vaha kupovana? Podle VIN? Ono clovek uplne nepocita, ze by novej dil nefungoval...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
Strana 4 z 5

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund