Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

emulátor can-bus signálu pro servopumpu TRW
Jdi na stránku 1, 2  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: ne březen 03 2019, 21:22    Předmět: emulátor can-bus signálu pro servopumpu TRW Citovat

existuje nebo jestli by někdo dokázal vyrobit emulátor can-bus signálu, abych mohl pomocí potenciometru ovládat otáčky servočerpadla z Fabie typ TRW nebo KOYO. našel jsem pouze tento testr: https://www.youtube.com/watch?v=1E9cO_NcWJs
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: ne březen 03 2019, 21:48    Předmět: Citovat

Jednoduchsie bude tam dat 120A regulator z modelov lietadiel.
Akurat daj pozor lebo jeden výrobca pouziva krokovy motor a druhy 3f blcd motor.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: po březen 04 2019, 7:51    Předmět: Citovat

Aha, s tím regulátorem mě to zajímá, prosím mohl bys mi s tím trošku více poradit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: po březen 04 2019, 21:00    Předmět: Citovat

No z8stiz ktroy z tych dvoch vyrobcov pouziva 3f motor, to ti teoreticky viem zistit.

Znicis cele cerpadlo, res odstranis plosak z elektronikou. Ostane tam len ten mensi plosak s 3 kondenzatormi.

Z tohto regulatora odstranis chladis
€ 13,67 8%OFF | New 120A Sensored Brushless ESC Speed Controller for 1/8 1/10 1/12 RC Car Crawler Wholesale
https://s.click.aliexpress.com/e/cpoJLikY
A tranzistory cez teplovodivu podlozku prisrubujes na uvolnene.iesto po elektronike.

Na regulaviu otacok pouzijes servo tester.
€ 1,02 11%OFF | DOIT Servo Tester Gear Test CCPM Consistency Master Checker 3CH 4.8-6V with Indicator Light
https://s.click.aliexpress.com/e/blAteltm

Otazka je co od toho. Cakas to cerpadlo je malicke. A moyor riadis bez spatnej vezby (teda ona tam je len...)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: út březen 05 2019, 8:20    Předmět: Citovat

Špatné servo tu mám(vyhnilý plošný spoj), akorát tedy zjistit jestli je tam 3f motor. Jinak s regulátorem a servo testerem to vyzkouším. Chtěl bych čerpadlo použít na posilovač řízení do závodního auta místo čerpadla co je na motoru. Dík moc za rady
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: út březen 05 2019, 20:28    Předmět: Citovat

3f blcd motor je k plosaku pripojeny 3 skrutkami M5.
http://youtu.be/_EB_dMj8uYE

A ked odide cerpadlo a vyburas sa potom co?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: út březen 05 2019, 21:21    Předmět: Citovat

Na zavodnom aute sa vybura tak ci tak aj bez toho, je to len otazka casu Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31793
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út březen 05 2019, 22:20    Předmět: Citovat

Závodní auta s výjimkou trucků posilovací řízení nepoužívají - je to hlavně kvůli zachování "kontaktu řízení s kolama" - prostě posilovač potlačuje všecky zpětný síly, kterýma bez něj kola v zatáčce působí přes řídící mechanismus na volant. Řidič tak ztrácí část informace o chování předních kol na cestě.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33853
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: út březen 05 2019, 22:45    Předmět: Citovat

No neviem - videl som video z rally, kde jazdcovi zostal volant v ruke. Dalej riadil tym, co mu tam po volante zostalo. To by bez posilnovaca asi neslo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: st březen 06 2019, 9:05    Předmět: Citovat

Díky Atlan!! Smile ,až to poskládám dohromady dám vědět. Pro ostatní komentované - prosím zde je předmětem ovládání serva a ne ovládání volantu, nevím jestli někdo z vás se svezl v závodním autě, tak prosím nekomentujte jestli to neznáte!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Atlan



Založen: May 10, 2004
Příspěvky: 4507
Bydliště: Košice

PříspěvekZaslal: pá březen 08 2019, 8:07    Předmět: Citovat

Zvaz 3ste moznost umiestnenia toho regulatora mimo motora na samostatny chladic. Lebo dost to topi.
A maj by som obavy o bezolovo v aute Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: pá březen 08 2019, 14:30    Předmět: Citovat

A proč to takto složitě řešíš? K čemu ten potenciometr má sloužit? Na nastavení tuhosti řízení? To se dá v té elektronice nakódovat.

EDIT: jo ty máž servo bez té elekroniky, že... A bez ni se tem motor dá roztočit?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: pá březen 08 2019, 20:21    Předmět: Citovat

Kdybych měl funkční servo ty bys to dokázal nakodovat?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
witt



Založen: Apr 01, 2018
Příspěvky: 529

PříspěvekZaslal: pá březen 08 2019, 21:11    Předmět: Citovat

určitě to není problém nakodovat pokud je to připojené v autě, ze kterého to pochází, a jsem téměř přesvědčen, že si to nastavení udrží i po odpojení.
A chceš to kvůli tomu, že to chceš mít tvrdší, než seriovka?

Ona je pak totiž možnost to servo provozovat s odpojeným snímačem úhlu otáčení. Takže čerpadlo nezvyšuje otáčky, pokud kroutíš volantem a tím pádem to trochu ztuhne.

A je ještě otázkou, co to udělá, pokud to nebude dostávat údaj o rychlosti.

Ještě k té úplně první otázce - podle mě přes CAN jen probíhá komunikace čerpadla s ostatními jednotkami, ale není to primárně cesta pro regulaci otáček. Ty si reguluje čerpadlo samo podle údajů ze snímače na hřídeli volantu - takže jeho oblbnutím by to mohlo jít nějak ovládat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Gus



Založen: Sep 27, 2007
Příspěvky: 88

PříspěvekZaslal: so březen 09 2019, 18:05    Předmět: Citovat

kodování v autě znám, myslel jsem že dokážeš nějaký emulátor can signálu, jinak jsem psal že to potřebuji do závodního auta
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku 1, 2  Další
Strana 1 z 2

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.17 sekund