Vítejte na Elektro Bastlírně
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Upload · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Hledat v článcích

Dobrovolné příspěvky na provoz EB

Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Centralni zamykani mazda mx-5 99

 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: st leden 09 2019, 23:33    Předmět: Centralni zamykani mazda mx-5 99 Citovat

Zdravim, konecne jsem se prez svatky dostal ke kompletni repasy dveri a s tim spojeni nekolika veci. Vymena komplet tesneni, vycisteni skel, vycisteni komplet mechanismu stahovani oken, vytlumeni, dodelani hudby a pridani aktuatoru pro dalkove ovladani. Dlouho jsem studoval, jak vyvest kabely ze dveri, coz je u mx relativne problem, ponevadz vse jde prez konektor ve dverich. Vrtat do dveri jsem nechtel a vrtat do konektoru a protahnout jim kabely uz vubec ne, ceka me celolak a chci mit ele co nejcistci. Jedina schudna cesta byla sehnat konektory samce-samici z jineho vozu a pouzit konektory, jsou zde volne sloty, ovsem to se mi nepodarilo a sehnat nove piny bylo slozitejsi nez jsem cekal. Rozhodl jsem se tedy hudbu vest z puvodni kabelaze a pro aktuatory pouzit origo kabelaz pro centralni zamykani. To fungujen tak, ze v zamku ridice je spinac hlidajici odemknute-zamknute vozidlo, ktery spina rozpina aktuator v zamku spolujezdce jako slave. Vzhledem k tomu ze cely system nahradim dalkovym s vlastni jednotkou, vyuzil jsem tuto kabelaz, schema viz priloha. Pouzil jsem vzdy modry a cerveny pro kazdy aktuator.


ele_central lock.png
 Komentář:
 Velikost:  125.8 kB
 Zobrazeno:  48 krát

ele_central lock.png



doors_clean_1.jpg
 Komentář:
 Velikost:  224.84 kB
 Zobrazeno:  53 krát

doors_clean_1.jpg



doors_plastic_1.jpg
 Komentář:
 Velikost:  250.6 kB
 Zobrazeno:  39 krát

doors_plastic_1.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: st leden 09 2019, 23:41    Předmět: Citovat

Jednotka je KEETEC CZ 100, pro odskok kufru jsem vybral elektromagneticky otvirac ktery bude umisten podobne jako v priloze u zamku kufru.


trunk_02.jpg
 Komentář:
 Velikost:  232.25 kB
 Zobrazeno:  31 krát

trunk_02.jpg



trunk_01.JPG
 Komentář:
 Velikost:  47.77 kB
 Zobrazeno:  35 krát

trunk_01.JPG



Door_module.jpg
 Komentář:
 Velikost:  292.62 kB
 Zobrazeno:  39 krát

Door_module.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: st leden 09 2019, 23:52    Předmět: Citovat

Zapojeni jednotky + popis a fuse box u ridice.


fuse_box.jpg
 Komentář:
 Velikost:  150.49 kB
 Zobrazeno:  37 krát

fuse_box.jpg



central_sheet_01_1.jpg
 Komentář:
 Velikost:  297.78 kB
 Zobrazeno:  38 krát

central_sheet_01_1.jpg



central_sheet_02.jpg
 Komentář:
 Velikost:  234.18 kB
 Zobrazeno:  40 krát

central_sheet_02.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: st leden 09 2019, 23:54    Předmět: Citovat

Zapojeni smerovek


ele_smerovky.png
 Komentář:
 Velikost:  236.71 kB
 Zobrazeno:  39 krát

ele_smerovky.png


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 0:58    Předmět: Citovat

Zapojeni, tady uz mam mensi problemy.
Po odpojeni konektoru k origo central lock se dostanu k 6ti kabelum. Dva jsou od spolujezdce, z meho aktuatoru modry cerveny(cerveny zmena na zeleny dle aktuatoru), to same ridic modry cerveny (cervena zmena na zeleny dle aktuatoru) z meho aktuatoru. Cerny ground a oranzovy hot(vodic jde z fuse box D-LOCK 10A) pripojim samostatne na male svorkovnice, pro pripojeni vicero vstupu. KEETEC chce zluty od zapalovani, vezmu z fuse box TURN FUSE 10A (schema zapojeni mazda smerovky viz priloha vyse ) prodluzkou s pojistkou (viz priloha) do treti svokovnice KEY.

Zapojeni aktuatoru dle schema prime ovladani servomotoru. Tzn:
Modro hnedy - Zeleno hnedy - svorkovnice HOT +12
Modro oranzovy - Zeleno oranzovy - svorkovnice GROUND
Modro bily oba modre aktuatory
Zeleno bily oba zelene aktuatory

Zapojeni KEETEC
Cerveny vodic s vestavenou pojistkou 15A svorkovnice HOT
Cerny vodic svorkovnice GROUND
Zluty vodic svorkovnice KEY

Zapojeni signalizace smerovek, zde mam na vyber bilo modry sekvencni vystup (tzn neco jako 3x zablikani?) A nebo rozdvojeny oranzovy s vestavenou 10A pojistkou pro levou a pravou stranu smerovek. Rekneme ze chci sekvencni vystup.

Bilo modry sekvencni vystup (300mA) napojim na fuse box HAZARD 10A prez prodluzku s pojistkou ?
Modro cerny kontrola smerovych svetel vstup svorkovnice HOT +12V?

Zapojeni odskoku kufru:

Fialovy otevreni zavazad. prost. (vystup) - do elektromag odskoku
Z elektromag odskoku druhy konektor ground pridelat na kastli hned u zamku
Fialovy otevreni zavazad. prost. (Vstup) - svorkovnice HOT +12V?



prodluzka s pojistkou.jpg
 Komentář:
 Velikost:  52.95 kB
 Zobrazeno:  29 krát

prodluzka s pojistkou.jpg




Naposledy upravil blackchicken dne čt leden 10 2019, 1:27, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 1:24    Předmět: Citovat

Otazka:
Souslednost pojistek. Nekde jsem cetl ze kazda dalsi pojistka by mela byt mensi. Jake by melo byt spravne zapojeni? Napriklad napajeni cervenym kabelem KEETEC je z vyroby osazeno pojistkou 15A, na svorkovnici HOT privadim z origo door lock konektoru vodic ktery vede z Fuse box D-LOCK 10A, coz je jiz asi spatne. Myslim si ze spravne bych mel vzit z Fuse box CIGAR 20A strcit prodluzku, do ni puvodni 20A, druhy slot pojistku 15A, vodic zapojit do svorkovnice HOT. Ze svorkovnice HOT napojit KEETEC cerveny, ktery ma dalsi pojistku 15A, takto to muze byt? Nebo mam pojistku z kabelu odstranit. Problem je ze pojistka na kabelu je relativne blizko konektoru a musel bych kabel nastavit, coz mi prijde blbe. Tudiz by jen na HOT okruhu bylo 20A-15A-15A. To asi neni normalni Laughing

Doufam ze jsem vse popsal nejak srozumitelne, budu rad za kazdou radu. omlouvam se predem za hloupe dotazy, ale rad se vrtam ve svem aute Rolling Eyes a rad se priucim necemu novemu. Preji vsem vse nejlepsi do noveho roku!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN
Team member
Team member



Založen: Nov 17, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 11:36    Předmět: Citovat

Vůbec bych to neřešil. Při zkratu vyletí všechny a přetížení to stejně neuhlídá.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 13:55    Předmět: Citovat

Diky za nazor, uvidim jeste jak se rozhodnu jestli vezmu z prodluzky z 20A CIGAR.

Jde mi hlavne o toto zapojeni:

citace:

Zapojeni signalizace smerovek, zde mam na vyber bilo modry sekvencni vystup (tzn neco jako 3x zablikani?) A nebo rozdvojeny oranzovy s vestavenou 10A pojistkou pro levou a pravou stranu smerovek. Rekneme ze chci sekvencni vystup.

Bilo modry sekvencni vystup (300mA) napojim na fuse box HAZARD 10A prez prodluzku s pojistkou ?
Modro cerny kontrola smerovych svetel vstup svorkovnice HOT +12V?

Zapojeni odskoku kufru:

Fialovy otevreni zavazad. prost. (vystup) - do elektromag odskoku
Z elektromag odskoku druhy konektor ground pridelat na kastli hned u zamku
Fialovy otevreni zavazad. prost. (Vstup) - svorkovnice HOT +12V?


Tam kde je napsan vstup, znamena to pro mne napajeni z HOT svorkovnice?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN
Team member
Team member



Založen: Nov 17, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 15:51    Předmět: Citovat

U toho elmagnetu odskoku si dej bacha, zda to jeden vývod nemá spojen s kostrou. Mne taková prasárna nenapadla a dost vypekla.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
blackchicken
Nováček
Nováček



Založen: Jul 16, 2011

PříspěvekZaslal: čt leden 10 2019, 19:12    Předmět: Citovat

Co jsem tak studoval, tak vsichni to davaji na kastli hned u zamku.

Stale si nejsem jist dle schema KEETEC co presne znamena vstup a vystup. Jedna se o fialovy kabel odskoku a modro bily - modro cerny signalizace.

VSTUP vzdy znaci privod energie tedy moji svorkovnici HOT +12V?

VYSTUP vzdy znaci propojeni s pristrojem, tedy
+ elektromag odskok a v druhem pripade signalizace FUSE BOX HAZARD 10A. Rozumim tomu dobre?

Dekuji za odpovedi.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Strana 1 z 1

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na adrese admin (zavináč) ebastlirna.cz


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.45 sekund