Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7815 Bydliště: Brno
Zaslal: čt listopad 15 2018, 21:26 Předmět:
Jeden zasne nad tim, ze i do Ochcavek se davaly motory MPi 55 kW. Ale.dobry, reakce je podle ocekavani. Danharde, zkus napsat Georgovi. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6078 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: čt listopad 15 2018, 21:34 Předmět:
Tohle je tuctovej motor, stejně jako v různej jinejch hnojích koncernu VW
Na rozdíl od škodovácký MB1000, kde jsem si generálku motoru dělal sám (po té co jsem ho zadřel) , tak tady je čudlíků a udělátek jak nasráno.
Založen: Feb 07, 2008 Příspěvky: 784 Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zaslal: čt listopad 15 2018, 21:39 Předmět:
Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.
Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6078 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: čt listopad 15 2018, 21:56 Předmět:
Nojo, spravím si to sám a dám vědět, čím to konkrétně bylo.
ps. taky přisávání falešnéhovzduchu (zelený kroužky těsnění se neměnily
Ale začnu kontrolou těch dynamických hodnot, před výměnou oleje mi to cukalo, jedna svíčka byla zaolejovaná (jde tam ě odtah z motoru) a párkrát mi to střelilo do vejfuku, jelo to na 3. válce.
Uvidíme, jestli to nakoplo Lambdu, nebo jen jestli to nehráblo do dynamickáho nastavení.
Smazáním (firmní nastavení) konstant motoru snad nic nezkazím.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7815 Bydliště: Brno
Zaslal: čt listopad 15 2018, 22:23 Předmět:
S 1,6 MPi 75 kW jsem jezdil kdysi ve firmě, takže mě spotřeba nezajímala.
Ale feldu ještě vlastně mám doteď, jen skoro nepojízdnou, jezdím francouzskou pomstou...
No a abych tady nebyl úplně za vola- tady pár inzerátů na Ochcávku 1,6 MPi, ve slabší verzi: 55 kW _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7815 Bydliště: Brno
Zaslal: čt listopad 15 2018, 22:30 Předmět:
Však já vím, že to není motorizace, kterou řešíš.
Ale kdyby někdo třeba nabyl dojmu, že v Ochcávkách byly jen motory 75 kW...
Víš jak - pro jistotu _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6078 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: čt listopad 15 2018, 23:14 Předmět:
Nechápu, výměna svíček tam byla popsána.
Nevím jak s tím souvisí poznámky nějakého zmmrda ?
Je to něco k tématu ? nebo se potřebuješ jen nějak realizovat ?
To jsi takovej ubožák ?
Založen: Mar 05, 2007 Příspěvky: 6078 Bydliště: Jesenice u Prahy
Zaslal: pá listopad 16 2018, 1:00 Předmět:
PCmaniac99 napsal(a):
Tak nevím kluci. 1.6 AEE 55kw je ve felde i koktě, 1.6 74kw a 75kw už jen v koktě.
Jinak teda napíchnout na diag. Nikde jsem nepostřehl r.v.
Hlavní podezřelí jsou teplotní čidlo, lambda. Zkontrolovat jejich fci pomocí diag (ne jen vyčíst pameť ale podívat se do skutečných hodnot jestli to funguje jak má)
Pokud je vyšší volnoběh, zkusil bych i zákl. nastavení klapky. Pokud skončí chybou tak výměna klapky, u oktávek občas odcházely.
No a tady potřebuju radu kam se mám podívat
Volnoběh je v normálu.
Na palubce teplota o.k., ale motor má asi druhé čidlo. S diagnostikou jsem nikdy nedělal, jsou to okna motoru, engine, co tam uvidím ?
rv 2009, Octavie Tour, 120kkm, to mi nepřipadá moc
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.