Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: čt září 26 2019, 20:20 Předmět:
Ty jsi se zrovna probudil? Bacha na to, některý asociace jsou nebezpečný... _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Jo, to mě pobavilo, ale i zamrazilo. Proč lidi kvůli tomu volají policii? Copak je tím nějak ohrožoval nebo tak?
Jinak škoda busu, takových už moc nebude. Taky nejde o "zájezdový" model (podle předních dveří co jsou vidět), nýbrž o linkové provedení ŠL 11. Se zájezdovou ŠD 11 to ale mělo identický podvozek a pohonné ústrojí. Městská (ŠM 11) měla automat. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Jun 26, 2009 Příspěvky: 1283 Bydliště: Hlohovec (Sk)
Zaslal: čt září 26 2019, 21:08 Předmět:
pussy = mačička ( koťatko ? ) , papierovy slovnik pre školakov
a vzhladom na to že si to v americkych filmoch pospevuju deti, asi to nebude v zaklade myslene ako "broskynka" , takisto napr cock - kohut
Jo, to mě pobavilo, ale i zamrazilo. Proč lidi kvůli tomu volají policii? Copak je tím nějak ohrožoval nebo tak?
...
Přitom se na základě jak RTOček, tak šimlů stavěly naprosto regulérně jak stěhováky, tak i transportéry závodních aut pro spoustu týmů východní Evropy. Adámek, Mičánek, Lím, i "Krakonoš" Krámský v ničem jiným svoje auta nevozili ... To zas prostě Skopčáci chtějí nasadit Čechovi psí hlavu zbůhdarma a pro nic za nic a potřebujou nějakej viditelnej důvod ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7559 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: čt září 26 2019, 22:03 Předmět:
Tak. Z RTO se to vyrábělo i továrně, myslím že v SVA Holýšov. Předek byl stejný jak bus RTO a zadek skříň. Ono vlastně RTO je na stejném podvozku jak náklaďáky, na rozdíl od Šx 11, které vznikly od prvopočátku jako autobus.
Ty Šx 11 na stěhováky předělával nějaký podnik v Mariánských Lázních, ale taky asi nešlo o nějakou masovou výrobu.
No a na transport na závody se předělávaly i Karosy sedmistovky. A aby byl výčet úplný, tak v Karose postavili na zakázku i speciály z řady 900; třeba pro divadlo Spejbla a Hurvínka nebo pro nějakou filharmonii.
A k těm skopčákům - tak to víš že Čecha rádi osolí a pohoní si na něm ego. Řekl bych, že měl všechny papíry apod v pohodě. No a ti pitomci co na něj volali benga by si měli nafackovat _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31829 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt září 26 2019, 23:10 Předmět:
On mezi RTOčkem a Š-11 byl jeden poměrně nezanedbatelnej rozdíl - bus 706 RTO byl postavenej na dlouhým žebřinovým rámu pocházejícím z dlouhýho valníku RO, zatímco Š-11 byly busy se samonosnou kastlí, posazenou jen na pomocným rámu držícím motor, nápravy visely přes silentbloky v kastli. Tudíž pokud se měl ze Š-11 stát stěhovák (čehokoliv), musel se do tý zadní části vevařit pomocnej rám, nesoucí vrata, případně nějakou zdvižnou plošinu resp. šikmou nájezdovou rampu s možností ji v koncový poloze zvednout do vodorovný polohy. A to kolikrát na ty rzí sežraný vyřazený šimly z dopravních podniků jednoduše učunit nešlo, protože materiál, kterej by ten pomocnej rám měl držet, dávno sežrala rez ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Dec 24, 2017 Příspěvky: 7559 Bydliště: Praha 6 - Petřiny
Zaslal: pá září 27 2019, 13:47 Předmět:
No vždyť to píšu, RTO bylo postavený ještě na základech Š706 (Barča) vyvinuté přes válku a Š11 v Karose od počátku konstruovali jako autobus. Mělo to proti RTO níž podlahu a taky pneumatické odpružení -> cestovní komfort se posunul o řád výše. Mluvím samozřejmě o šedesátých letech; pravdou je, že ve své době byly Š11 (obzvláště první ŠD11 s šestikvalty ZF) ve východním bloku poměrně bezkonkurenční. Pak se "katovaly kosty", šestikvalt ZF nahradil pětikvalt Praga a design se sjednotil se zbytkem řady.
V nějaké knize jsem měl pěknou fotku toho stěhovacího RTO. Najdu. _________________ Frýba a láska zvítězí nad Hemalou a nenávistí!
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.