Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nehoda u Dolného Kubína
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 16:52    Předmět: Citovat

Na 4x4 nemusis mat tank. Moze to byt aj v malickom Subaru Justy. A ked mas blbe gumy, tak ti ani 4x4 nepomoze. Osobne vyskusane na tom Subaru, zaparkovat pozdlzne na zasnezenej ceste v kopci bol dost velky problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kremik



Založen: Mar 30, 2012
Příspěvky: 3571
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:12    Předmět: Citovat

PixelOrgy napsal(a):
Mit auto, ktery vypada a ma rozmery jako offroad, ale neda ani polnacku....

Hned mě napadlo pár značek, ale o takových jsem nepsal.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:13    Předmět: Citovat

Hele, když jsem měl maličkej předohrab Uno, nedělalo mi potíže jezdit v zimě po lese s károu dříví. Občas, když jsem projížděl dolíkem, jsem musel vozidlo rozhulit, aby mě setrvačnost dříví pomohla do kopce, ale pokaždý jsem se s nákladem dostal v pořádku domů.
Ve výsledku je úplně jedno, čím jedeš, když to umíš používat. Někomu nepomůže ani 4x4 spolu s desítkou asistentů.

P. S.: U škůdky byla výhoda motoru vzadu a pohonu na prdel jen při rozjezdu/pomalý jízdě, ale jinak? Samý nevýhody. Muselo se ohřívat 12.5l vody, takže než začala topit, pokud vůbec začala, to trvalo věčnost, no a když v zatáčce ustřelila oproti předku těžší prdel, taky to nebylo moc příjemný. Kdyby hodili motor dopředu, spoustu nevýhod by odstranili. Ale to né, muselo se jet podle bolševickýho plánování, takže až rakev zlomila cca dvacetiletou kletbu motoru vzadu od dob Š1000.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
voitano



Založen: Dec 02, 2009
Příspěvky: 480

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:39    Předmět: Citovat

Ty suv sice vypadají robustně bezpečně, ale má to vysoké těžiště a už jsem viděl spousty videjí, jak to co chvíli leží na krovkách a třepe kolečkama ve vzduchu... Udělat s tím bezpečnou myšku ve větší rychlosti je asi nemožné...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:40    Předmět: Citovat

Po lese som sice nejazdil, ale na zasnezenych cestach na Orave a v Polsku bez problemov stacil predny pohon.

Ti, co jazdia po lese, tvrdia, ze lepsie ako SUV su tam male, ale skutocne terenne auta, napr. Suzuki Jimny alebo aj blba Niva.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Kremik



Založen: Mar 30, 2012
Příspěvky: 3571
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:45    Předmět: Citovat

Prdel ujížděla Š100. Však jsem se kvůli tomu jako čerstvý řidič povozil po svodidle Very Happy Ale pak, když už jsem to věděl, byla s ní legrace. V jakékoli zatáčce se dalo zapištět.
120ky seděly mnohem líp. Ale 120 prostě jela. Jasně, měla i nevýhody, byla trošku slabá (krom jedné - nevím, co přede mnou kdo s tím motorem udělal, ale ta jezdila parádně).
Zas se 105 se dalo jezdit za 4,5 litru, každá měla svoje. Škoda byla, že už se dále nevyvíjely, dvojkové, trojkové verze, atd. Bych u nich zůstal asi pořád.
Neříkám, že s předním náhonem se nedá jezdit vůbec, ale prostě to není ono. Ne vždy se můžeš dost rozjet, atd. Mi stačilo chvíli koukat na křižovatce, příjezd z vedlejší byl mírně do kopce, byla tam troška štěrku, a fakt jen málokdy se stalo, aby tam předohrab nezahrabal.
Však konec konců, stačí autíčko na setrvačník s gumovýma kolečkama a nakloněná knížka. Každý se hned může přesvědčit o výhodách toho kterého náhonu.
Jako netvrdím, že pohánět předek je vždycky špatné. Na dobré silnici to i jede, vzadu je místo na kufr..., to spoustě lidem stačí, proč ne.
Ale nemůže to stačit úplně všem, a proto tu máme i jiné typy vozidel. Je dobře, že tady jsou.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6085
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:51    Předmět: Citovat

MetalGod napsal(a):
Hele, předjížděl jsem 18kW Trabantem škůdky dvojnásobnýho výkonu, takže to jde.

A nebyly vony zaparkovaný ? Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 17:57    Předmět: Citovat

Alebo cuvali Very Happy
Pamatam si, ze ked som bol maly, tak pri ceste Skodou 120 na dovolenku blokovali dialnicu Trabanty s karavanmi z DDR.

BTW. Keby to SUV narazilo do Skody 120 namiesto Fabie, tak by sa zastavilo az na motore.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 18:04    Předmět: Citovat

danhard: Ne, povětšinou to byli dědkové, co se rozjížděli jak s tunou kamení v kufru. On ten trábik jel až 120km/h, motoricky byl v dobrým stavu, měl jsem vylepšený zapalování, karbec seštelovanej pro co největší výkon (a sytič pro co největší kouřivost Very Happy) a gumy poněkud přefouknutý.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6085
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 18:19    Předmět: Citovat

Měl jsem MB1000, Cortinu 1200, Trabanta Kombi, 2x Favorita, Felicii kombi a teď mám Oktávku 1.6, vím jak to jezdí a nejdůležitější je srdnatej řidič, co nedá nohu z plynu, pak to jede nejvíc Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Bernard



Založen: May 27, 2005
Příspěvky: 3647

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 18:23    Předmět: Citovat

citace:
Polícia obvinila troch vodičov, ktorí sa pretekali na ceste na Orave, z trestného činu všeobecného ohrozenia. Pri nehode, ktorú spôsobili, zomrel jeden muž.
42-ročnému obvinenému mužovi, vodičovi auta zn. Porsche, hrozí v prípade dokázania viny trest odňatia slobody na dva až päť rokov.
Zostávajúcim dvom obvineným hrozí v prípade dokázania viny trest odňatia slobody na šesť mesiacov až tri roky.
Vyšetrovateľ PZ na všetkých troch obvinených mužov spracuje podnet na návrh na ich vzatie do väzby.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6085
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 18:29    Předmět: Citovat

To je jednoduchý, když jim prokážou, že vědomě porušili dopravní předpisy (tj. že třeba jeli rychlostí o hodně vyšší, než povolenou), tak tím způsobili veřejné ohrožení, minimálně z nedbalosti Smile
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 18:57    Předmět: Citovat

No. A to je vono. Jestli někoho zamordovat, tak se vyplatí zamordovat ho autem. Tenhle dostane 4 roky, v půlce ho pustěj za dobrý chování, papínek mu koupí nový auto a může zase na silnicích řádit.
Prostě se má zavinění smrtelný dopravní nehody způsobený vědomým nezákonným chováním za volantem rovnat úmyslnýmu zabití, neboli vraždě. Furt je to úplně něco jinýho, než když takovou nehodu způsobím dejme tomu uklouznutím na ledu a vjetím do protisměru.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
danhard



Založen: Mar 05, 2007
Příspěvky: 6085
Bydliště: Jesenice u Prahy

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 19:02    Předmět: Citovat

Umyslné zabití ne, ale z nedbalosti ano. Toť právní dimenze.
Nevím jak to na Slovensku funguje, ale kdybych ho zastupoval, tak by skončil s podmínkou Laughing
Mladická nerozvážnost, von už bude hodnej Laughing

ps. mě takhle sestřelil borec bráchu, ani se nevysvětlilo, proč vjel do protisměru ?
Brácha neměl šanci, jel s nějakou citynákupnítaškou od dcery a borec to do něj napálil čelně nějakým SUvéčkem.
2km od baráku, kterej před tím 5 let stavěl Rolling Eyes
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Yarda1



Založen: Feb 11, 2009
Příspěvky: 2581

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 19:47    Předmět: Citovat

Vzpomněl jsem si na řízka co jezdil automobilové soutěže. Prý když závod skončí, tak se pozná kdo je závodník a kdo divák. Závodník že sedne do svého auta a nikdo si nevšimne, že se něco děje. Divák sedne do svého auta, plný plyn, kola se protáčejí, drny lítají a auto se řvoucím motorem mizí v oblacích prachu a kouře.
Kdo něco umí, nepotřebuje se předvádět.
Většina z nás to asi zažila a měli jsme štěstí, že jsme to přežili.

Na zadní sklo auta co s ním teď jezdím jsem si pal tuhle samolepku:¨

ve významu: "Klidně mne předjeď, frajere, já si na silnicích nepotřebuji dokazovat, jaký jsem king."

_________________
Ve strojovně je voda a na palubě se tančí.


Naposledy upravil Yarda1 dne po říjen 01 2018, 19:50, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 3 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.14 sekund