Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Nehoda u Dolného Kubína
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 10:31    Předmět: Citovat

Jo. A pojedeš s tím do NDR na dálnici a budeš blokovat provoz Rolling Eyes
Omezovač má mít řidič v hlavě, není na místě komukoliv zasahovat do řízení. Mimo to, rychlost sama o sobě není nebezpečná, se podívej do luftu, jak tam lítaj běžně osmistovkou v hodině. Ne, nebezpečný je nezvládnutí (jakýkoliv) rychlosti, nebezpečný je nepřizpůsobit rychlost aktuálním podmínkám na silnici a stavu vozidla, nemluvě o zdravotním stavu řidiče, ale pokud ten mu nedovoluje bezpečnou jízdu rychlostí aktuálně běžnou na komunikaci, po níž jede, pak nemá za volantem co dělat.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 10:42    Předmět: Citovat

Na takuto nehodu netreba ist 200, staci 120.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samec



Založen: Dec 19, 2017
Příspěvky: 4177

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 10:46    Předmět: Citovat

S SUVčkami je podobný problém, ako s bojovými plemenami psov.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 10:51    Předmět: Citovat

Pouzivaju sa na zvacsenie k****ov? Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 11:22    Předmět: Citovat

Ja myslim, ze dotycny z videa je kokot primo epickych rozmeru, ten uz dal zvetsovat netreba... Nechapu ten "uhybnej" manevr doleva.... O vzdalenosti, kterou drzel od toho Ferrari ani nemluve...

Prijde me, ze je "problem" i v tom, ze vyrobce da do toho 2.5 tunovyho SUV slusnej motor, oblepi to "sportovnima" odznackama, da agresivni masku, a lidi si pak fakt mysli, ze je to sportovni auto... neni a nebude..

taky jezdim casto rychleji, ale kam nevidim, nevjidzim (predjizdeni proti horizontu apod..), ta plna tam je taky vetsinou z nejakyho duvodu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Hill
Administrátor


Založen: Sep 10, 2004
Příspěvky: 19558
Bydliště: Jičín, Český ráj

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 11:32    Předmět: Citovat

Bojová plemena je snadněji zkrátí...
Ale bavit se o samotné rychlosti bez dalšího je nesmysl.
Třikrát nabourané nové auto při rychlosti NULA, minulé auto rovněž při rychlosti NULA rozpárané odzadu dopředu kamionem, který se otáčel na parkovišti, ono to vždy bylo na parkovišti. Auto nejelo a nikdo v něm ani neseděl (v posledně uvedeném případě naštěstí).
To je samozřejmě extrém, nicméně souhlasím s tím, že nepřizpůsobení rychlosti všem okolostojíčnostem (tím ale nemíním jen nadměrnou, ale zrovna tak podměrečnou rychlost) je vždy potenciálně nebezpečná záležitost.
Ostatně na dvacet stehů v obličeji stačila čtyřicítka na fichtlu do kopce, srnka zprava a 15 kg Primalexu v ranci za krkem... v takové situaci skutečně rychlost v širokém rozsahu nehrála podstatnou roli.

_________________
Těm, kdo si nevybírají odpovědi na soukromé zprávy, už příště neodpovím. Tak.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 11:55    Předmět: Citovat

Sakra, jak může bejt SUVčko sportovní, když sportovní auto má bejt lehký, povětšinou menších rozměrů, s dobrou aerodynamikou a těžištěm co možná nejníž položeným? Když se podíváme do minulosti, tak ty auta ani nemusely mít megawattovej motor, byly takový, co měly sotva 100 koní a letěly 2 kila. Ale taky vážily 5x míň jak tyhle penilní protézy.
_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 12:12    Předmět: Citovat

Ja v tom taky moc smyslu nevidim, ale treba ten Cayenne pry zachranil Porsche pred krachem, protoze se zacal masove prodavat.... A stacilo jen prekapotovat Touarega...

Uz i Ferrari asi dochazi prachy, chystaji hybridni SUV - https://www.autoexpress.co.uk/ferrari/30374/ferrari-suv-confirmed-fastest-suv-crown-targeted

Dneska je vsechno otekly a ma 2 tuny, protoze ochrana chodcu, deformacni zony a hromada kravin... Jak kdosi rekl, driv se auta vyrabely na jezdeni, ne na bourani...

Na druhou stranu, treba tento tlustoch pri ostre jizde celkem prekvapuje Smile

https://www.youtube.com/watch?v=lX7pN0s2akU
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 12:28    Předmět: Citovat

To Ferrari má krom téměř samých nevýhod na obyčejný silnici/dálnici jednu podstatnou výhodu:
Když se to s tím umí, šofér je na to auto naučenej a má tedy odhad jeho chování, dá se s tím úplně cokoliv rychle a tím i bezpečně předjet. Čím dřív se zařadí zpátky do svého pruhu, tím bezpečněji.
Nechali mě na pravém sedáku svézt, viděl jsem to na vlastní oči.
Byl to tak bleskovej manévr, než jsem se v tom vřeštění V12 vzpamatoval, byli jsme půl kiláku před předjížděným autem. Takhle rychlý manévry ani v obyč autech dělat nejdou, ani s třista koňmi při dvou tunách.
A jestli tyhle supersporty zrychlujou např. z 90 na 150 za 2s, tak je potom to předjetí mnohem bezpečnější, než s jakýmkoliv běžným autem a ten obrovský výkon i široký gumy mají svý opodstatnění.
Ale to samý jsou špičkový brzdy, co ke 450kW motoru V12 nezbytně patří.
Naši otcové asi oprávněně tvrdili, že dobrý brzdy jsou lepší, než dobrej motor.
Jasně, můžem se taky bavit o tom, jestli třílitrový Porsche při bezpečným předjíždění šunka proti šesti-sedmilitrovýmu Ferrari, nebo není. Asi jak v čem. Taky není Ferrari jako Ferrari, že. Taková Testarossa je myslím takový Ferrari pro chudý, nebo tak nějak...Moc už na silnicích vidět nejsou a jsou i poměrně levný. Teda oproti ostatním modelům, nebo ojetějšímu Lambu.
Dřív byly Testaross mraky. Sem do lázní s tím jezdili lovit místní děvky talijánský popeláři, co to měli z půjčoven a sešly se tu klidně i čtyři. Myslím ani jedna ta Testarossa nebyla rudá, z půjčoven asi logicky.
Ani neuměly tak řvát Very Happy, teda ty Testarossy, ne ty děvky. Do určitý doby tady do nich ani nebyl 98 benzín Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 12:53    Předmět: Citovat

Bezpečně předjet můžeš i s klasickým dvoulitrem, jako mám já, ale prostě se nesmíš bát za to zabrat, využít všechno, co motor nabízí, nebejt prostě připosranej a předjíždět traktor půl minuty, aby ses náhodou nevyklopil. Samozřejmě musíš vědět (ne se domnívat), že před sebou nikoho ani neomezíš, ani neohrozíš.

Tůdle jsem viděl jedno vídeo na Trubce - 4proudá silnice, asi rychlostka, vpravo esůvéčko s vozejkem, zrychlující z cca 80km/h na cca 100-110km/h (těžko říct, jestli překročil rychlostní limit vozejku, ale to není podstatný), no a aktér se ho jal v rychlým pruhu předjíždět. Esůvéčko drželo konstantní rychlost, no a tenhle předjíždějící kokot ho předjížděl taky tou stovkou až stodesítkou, prostě stejnou rychlostí. Předjížděl ho dobrejch 5km, dokud se ten v esůvéčku neslitoval a nepřibrzdil. A pak v popisu videa plakal, jako že bránění v předjíždění, snad kolem sebe metal i paragrafama, všichni v komentářích ho označovali za kokota, že neumí předjíždět, že buď přidá (ten v esůvéčku furt jel konstantní rychlostí), nebo, když na to nemá, ať zpomalí a zařadí se do pravýho pruhu. Ten samozřejmě dával každýmu na odiv, že má pravdu on, že jsou všichni idioti, vzteklej jak při hypermenstruaci, no prostě na pěst.

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33984
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 13:00    Předmět: Citovat

Problem tych "sportovych" SUV je, ze vykon sice maju, ale ide to iba rovno a je problem tych 2,5 tony zastavit. Ake brzdy by tam museli byt, aby to ten k***t ubrzdil za tym Ferrari?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
sinclair



Založen: Feb 02, 2005
Příspěvky: 9923
Bydliště: Luhačovice

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 13:10    Předmět: Citovat

No nevím MG, pokavad ten dvoulitr nebude mít dvě rychlý turba, tak asi moc ne. Bezpečný a rychlý předjetí si představuju od toho zážitku z Ferrari úplně jinak.
A proto předjíždím celkem minimálně, ač převážně jezdím sám. Pokud vysloveně nezdržuje slabou sedmdesátkou na přehledný okresce, nechávám všecky žít. Felda je lehká, tento exemplář má prý dost povedenej motor a navíc "chipset", sání a vejfuk od Jandy/Cimbu. Janda se s tím pak projížděl a tipnul si to okolo osmdesáti koní. Jistěže mohl kecat, nikdo to objektivně neměřil. Ale je to fakt hodně poznat na akceleraci i třeba na tom, jak snadno v případě potřeby vometu třeba dvojkový Fabie s 1.4MPi. Ony mají myslím o dva metráky víc než ta Felda, při zhruba stejným výkonu.
Ale když nemusím, nepředjíždím. Neprasím ostatní, nemám tak na jakýkoli silnici s rozumnými šoféry problém. Při odbočování doleva najíždím levými koly na/za čáru, pouštím ostatní zezadu i z protisměru a tak zatím nebourám. Zatím..
Přitom podle chování jejich řidičů objektivně zdržuju asi jenom ty mladý, namachrovaný čuráčky s těma služebníma Vochcávkama, fmetlefdechtunahlínách, co mají snad i na parkovišti napilno..
Právě tihle šoféři taky podle mě objektivně produkují nejvíc kritických situací, do kterých by se jinak ostatní nedostali.
Jedu si po rychlostce do UH povolených 110 /měřívají tam/, čuráček za mnou bliká a vytrubuje jak na honu, úplně jak šílenej.
Dávám jen fakáče z okna, nic jinýho dělat ani nejde - a to je potom tanec a pokusy o výchovu starýho dědka s Feldou, to byste měli vidět. Přitom klobouk či čepici nenosím Very Happy

Chlapi, nejmíň předvídatelný jsou baby v těch opuchlých SUV. To je děs. Nemají ani základní odhad, autoškola se jim vyhulila z hlavy, natož nějaký instinkty, snad krom jedinýho - zdržovat, protože se bojej. Bojej se jet rychlejc, což se často zaměňuje za babám vrozenou rozvahu a opatrnost /některý to ale mají/. Bojej se, že kdyby to křáply, tak je starej zjebe do bezvědomí, bojej se, protože třeba vezou děcko - kterákoli z možností. Výsledek je, že se ta baba na silnici chová jako druhdy Avie na rovině. Ani rychlý, ale ani pomalý na předjíždění a kráva, přes kterou nevidět. Dneska je ještě viditelnost krom velikosti těch SUV tuplovaná tmavenýma sklama.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
MetalGod



Založen: May 30, 2006
Příspěvky: 6558
Bydliště: Seč

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 13:28    Předmět: Citovat

Hele, předjížděl jsem 18kW Trabantem škůdky dvojnásobnýho výkonu, takže to jde. A jestli místo dvou vteřin předjíždíš trojnásobnou dobu, není relevantní, protože stejně k bezpečnýmu předjetí musíš mít adekvátní podmínky, jen třeba při předjíždění kolony můžeš předjet víc aut na kratším úseku, což se nemusí vyplatit, když někdo vepředu se taky rozhodne předjíždět, ale nepodívá se do zrcátka, což je místní tradicí. Já to ubrzdím spíš, protože nevyvinu takovou rychlost a Ty rychlejší reakční schopnost pravděpodobně nemáš.

P. S.: Místo fakáče, nebo dementskýho zvyku zapnout potom dálkovky a prskat si na čelní sklo, mám jinej prostředek, kterej je primárně určenej na neukázněný pumpičkáře (souběžná jízda) - špatně seštelovanou trysku ostřikovače (stříká trochu vejš a doprava, přestříkne střechu) Very Happy

_________________
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Kremik



Založen: Mar 30, 2012
Příspěvky: 3571
Bydliště: Havířov

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 16:27    Předmět: Citovat

Co máte proti SUV? To je snad o řidiči, a ne o autě. Čím mají potom jezdit lidi, pokud nejezdí pouze trasu hypáč- sběrák?
Poslední slušný auto byla Š120.
Od té doby samej předohrab, a to teda pardon, to třeba není pro mě. Proto jsem se držel 120ky co to šlo.
No a když už to nešlo, a s ničím běžným bych po dešti nevyjel od baráku, nic jiného než 4kolka vám prostě nezbude.
A řeknu vám, je to bomba. Třeba po zasněženým poli, do kopce, s vozejkem, žádný problém.
Rozhodně nejezdím jak hovado. Občas lehce rychlost překračuju, ale ani ne tak proto, že bych sám chtěl, prostě nechci bejt překážkou provozu. A přesto mě spousta idiotů předjíždí.
Takže to určitě není o autě.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1965

PříspěvekZaslal: po říjen 01 2018, 16:44    Předmět: Citovat

S120 slusny auto jo?

Taky nemusim predohraby, ale porad je solidni vyber z RWD a AWD..

Ja treba vylozene "proti" SUV nic nemam, jen jsem to nepochopil... Mit auto, ktery vypada a ma rozmery jako offroad, ale neda ani polnacku.... To je podobny siditko, jako ty falesny vyfuky, co ma dneska kazdy druhy auto... Ti "lepsi" vyrobci alespon do te koncovky dali tu trubku... Ale stejne, kdyz vidim auto, ktery ma pod kapotou naftovou R4, a zezadu zlovestne koukaji ty 2 oooobrovsky koncovky.... Smile

Jako problem vidim to, ze se resi jen rychlost (ano, jde lehce merit), a ne zpusob jizdy - odstupy, pouzivani blinkru, predvidatelnost..
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Nezařaditelné Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.16 sekund