Spínač vypadá dost podobně, ale je na něm napsáno že je na těch 10. S redukčním ventilem to ale není vyloženě jeden blok, je tam jedna odbočka na hadici, pak redukční ventil a druhá odbočka. Takhle to možná bylo i továrně, ale díly jsou asi už jiný. Zkusim pořídit fotku.
No ale je fakt, že v rámci přísad se už dávají detergenty snad do všeho, tak to rozpouští usazeniny průběžně. Problémy s rychlým uvolněním jsou dosud při rychlé výměně oleje někde, kde eště detergenty nebyly, nebo kde se olej neměnil strašně dlouho, třeba převodovky, aniž by došlo k vícero výměnám po velice krátké době.
Ale k thematu, přidávám fotky aspoň z telefounu. Na světle sem si všim samolebky na spínači, tak je to aftermarket čína. A s kolečkama sem to taky zakřik, jedno je asi píchlý, dneska už bylo zase prázdný…ale zase by možná šel vyměnit jen ten manometr od redukčního ventilu, ať se to nemusí měnit celý, je tam zase na závitu.
Předpokládám že ten odlehčovací je to nalevo? Má smysl to zkoušet čistit? V manuálu píšou že vyčistit nebo vyměnit…
Založen: Apr 02, 2011 Příspěvky: 17691 Bydliště: Nový Bydžov
Zaslal: čt červenec 19 2018, 23:34 Předmět:
Behemot napsal(a):
Předpokládám že ten odlehčovací je to nalevo? Má smysl to zkoušet čistit? V manuálu píšou že vyčistit nebo vyměnit…
Na tý spodní fotce je na výstupní rampě úplně vlevo tlakovej pojišťovák ale připadá mě, že je nějakej vykuchanej. Normálně by tam mělo být ouško na odzkoušení, zda funguje. Ale možná je jen jinej když je to na 10 barů, na tom odkazu rampy, co jsem dával já je jen na cca 6 barů.
Odlehčovák je kombinovanej s tlakovým spínačem. Když je kotel prázdnej, tak tlak chvíli utíká a pak to přestane. Jeden tlak se bere přímo z kotle na výstupní rampě a druhej tlak se bere tou slabou trubkou z výstupu kompresoru. Jak je ten mosaznej váleček z boku na kotli, co přes něj jde výstup z kompresoru do kotle, tak v něm by měl být pružinovej ventil kterej se otevře až po dosažení nějakýho tlaku v trubce od kompresoru. Bývá na něm vymačkaný sedlo. Zkus se do něj kouknout. Ten tlakovej spínací ventil bych nerozebíral, mě se to nikdy nepovedlo vrátit do zcela původního stavu zapínacího a vypínacího tlaku. Všecko to bývá vevnitř dost zasyflený olejem a emulzí, někdy reznou i "nerezový" pružinky. _________________ Jirka
Časy uváděny v GMT + 1 hodina Jdi na stránku Předchozí1, 2, 3
Strana 3 z 3
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.