Mám tv Philips a nemohu dohledat paragon kvůli reklamaci, stalo se. Koupeno a zaplaceno v prodejně. Mám jen nevyplněný záručák, byl ve folii přílepený na krabici. Potřeboval bych reklamovat. Ale jak? Nenašel by se někdo kdo by mi pomohl k potvrzení záručáku? Info přes soukromou zprávu. Diky.
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7827 Bydliště: Brno
Zaslal: pá červen 29 2018, 14:43 Předmět:
Pokud máš tu televizi kupovanou u slušného prodejce, měli by si doklad dohledat podle S.N.
Ale nechápu, jak ti může pomoct někdo cizí, když ti tam dá razítko- ty přeci potřebuješ razítko té firmy, kdes to koupil... _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá červen 29 2018, 14:51 Předmět:
Stačí i svědectví třetí osoby. Ovšem pokud prodejce řekne ne, není to na ČOI, ale bohužel na soud. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
skus to priamo cez philips, za otazku nic nedas. Ja som si zvykol pri reklamaciach obchadzat predajne a riesit to priamo s autorizovanymi servismi. Ale to bola vacsinou pc technika. jednoducho som isiel na stranku vyrobcu, a tam bolo nieco ako autorizovany servis. podla sn vedeli zistit, ci je este zaruka a ak ano, tak prisiel rovno kurier a odviezol to tam. mal som rovno prehlad co sa deje a reklamacie, alebo opravy boli dost rychle. _________________ No vidis, a tak si sa bal
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3316 Bydliště: Brno
Zaslal: pá červen 29 2018, 15:54 Předmět:
Na philips jsem už volal, myslel jsem že když budu mít štěstí že jim bude stačít říct údaje na štítku. Ze zlou jsem se potázal. Ještě zkusím toho prodejce, snad to dohledá. Jinak jsem v háji, telka s androidem, nesvítí lcd.
Založen: Jan 20, 2008 Příspěvky: 1374 Bydliště: na vejminku
Zaslal: pá červen 29 2018, 16:27 Předmět:
Řešili jsme podobně myčku nádobí u souseda. Platil hotovostí dobírku přímo dopravci a doklad zřejmě zůstal na bedně od myčky. Přijel specialista na mycí stroje, po odkrytování na rámu bylo razítko s měsícem a rokem výroby a podobné datum bylo i na štítku programátoru. Bez dalších řečí myčku opravil, vypsal papír na záruku dílu, který vyměnil a bylo... _________________ Jen blbec se učí svými chybami opakovaně....
Založen: Apr 08, 2004 Příspěvky: 3316 Bydliště: Brno
Zaslal: pá červen 29 2018, 20:31 Předmět:
Platba hotově. Na krabici je napsano v ruštině vyrobeno 04/16 a výroba Polsko. No snad bude ještě v záruce. Byl jsem se zeptat na prodejně co a jak. Chtěl abych mu řekl datum koupě, to mě dostal , a pak ean kod. Že podle EAN kodu to dohledá. Ten jsem vyfocený neměl takže bude druhé kolo. Snad jsem byl ve správné prodejně člověk lítá po různých obchodech, něco koupí tam a něco jinde.
Založen: Jul 21, 2006 Příspěvky: 25741 Bydliště: skoro Brno
Zaslal: pá červen 29 2018, 22:09 Předmět:
NO, na druhou stranu nemůžeš reklamovat pračku v řeznictví. Oni mají taky svoje pravidla. _________________ Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Založen: Sep 27, 2014 Příspěvky: 638 Bydliště: Very Stupid District, hned vedle okresu Postřižiny
Zaslal: so červen 30 2018, 15:43 Předmět:
Takže ty vlastně ani přesně nevíš, kdy a kdes tu televizi koupil..... A chceš, aby ti prodejce vystavil náhradní doklad. A víš, že ho můžeš zatáhnout do pěkného průseru? Jestližes tu televizi koupil ještě před platností EET, tak by to možná nějak šlo, ale po EET ani ránu! Každy doklad bez kódů BKP a FIK je automaticky považován za falzum. Tyto kódy jsou jedinečné a jednorázové a nikam se v zařízení prodejce nezaznamenávají. Proto nelze duplikát účtenky vystavit. Kdyby došlo tvrdý na tvrdý, tj. k vrácení peněz, tak prodejce musí prodejní doklad zkopírovat a odeslat s vyplněným reklamačním listem distributorovi, který mu pak dobropíše nikoliv celou částku, jak si možná myslíš, ale pouze VC s DPH. Tu DPH ovšem prodejce při nádsledném přiznání odevzdá státu, protože se jedná o daňový příjem. Když ovšem tyhle povinnosti nesplní, a bude ti chtít vyhovět, tj. vystaví třeba švidl doklad nebo sepíše blbě reklamační protokol, tak ti to bude muset hezky vycálovat ze svého a ještě bude riskovat, že ten doklad půjdeš ukázat na FÚ a on potom dostane pokutu v řádu několika desítek tisíc korun. Takže pro dobrotu na žebrotu. Nediv se, že ses nesetkal s nadšením, tohle dneska nikdo riskovat nebude.
Založen: Feb 02, 2005 Příspěvky: 9923 Bydliště: Luhačovice
Zaslal: so červen 30 2018, 17:07 Předmět:
Tohle po mně chtěli mockrát. Tuzeři vypálili vlastní blbostí nějaký dražší autozesilovač i se skoro všemi repráky. Po mně, jako servisákovi dovozce a arbitrovi přes záruky, chtěli "za drobnou pozornost" oražený nový záručák, aby to k nám pak mohli poslat "na reklamaci". Nasrat a rozmazat, hajzli.
Zajímavým na tom s jistým odstupem času shledávám fakt /a můžu to i dokázat kopiemi jak korespondence s nimi, tak i záznamy v knize oprav/, že podobné "zájemce" o podvod v drtivé většině tvořili fakt hodně mladí lidé, ohraničil bych to věkem max. 20let. To bylo pár let po přelomu tisíciletí.
Někdo ty mladý tomuhle chování musel naučit, nebo jim to poradit. Tak si říkám, jestli to tenkrát nebyly zrovna exempláře z mojí generace, kdo jim tohle poradil, takhle zkusit vymrdávat s privátní firmou, ne se státem..
Na druhé straně se vůbec nepamatuju, že by něco podobného zkoušel třeba člověk, co nemohl dohledat záručák od AV receiveru za padesát tisíc, co mu odešel primár trafa. Fakt nepamatuju. Tyhle lidi /cca 30+/ většinou udělali jen to, že na rovinu řekli "aparát je sice ještě v záruce, ale nemůžu najít záručák, tak to prosím opravte normálně, za hotový".
A my jsme u nás podle S/N dohledali, kam/kdy to bylo dodaný a u dotyčného prodejce zjistili, kdy přesně to bylo prodaný a dokonce většinou i komu, pokud to byl první majitel. To by dnes kvůli stupidní ochraně osobních údajů už nešlo.
A opravili jsme mu to jako záruku, protože to tak bylo fér. Ten primár odešel prokazatelně ještě v záruce a vinou šlendriánu rejžáka, co ho navíjel, ne vinou uživatele. To se ostatně po určitém cviku a se zkušenostmi dobře pozná taky, jestli to u uživatele dostalo zahulit a kolik.
Skromně dodávám, že to byla v 95% případů moje iniciativa, protože jsem viděl, že je to novej, nedávno pořízenej aparát. Dovozce jako nositel servisu by se na to nepochybně vyprdnul. Tehdy /2004-2008/ se na celej sortiment NADu dávala záruka 5 let, což bylo nařízení šéfky Meegan ze servisní centrály, ne náš výmysl.
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.