Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Přídavný 2.takt motor na bicykl - zkušenosti?
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st červen 13 2018, 5:40    Předmět: Citovat

Dekompresní ventil měl i ten přídavný motor na kolo s 90 ccm, jak píšu výš.
Nějaká sprostá čína (jak jinak).
ten obrázek karburátoru moc kvalitní není, co je to za značku?
Pro ilustraci karburátor Zama v Husqvarně, je tam druhý sací kanál pro start, ovládaný páčkou sytiče, který se otvírá naplno při stratu k provoznímu. Ještě předtím se pumpou našplíchá palivo do sacího prostoru.

U těchto jednoduchých karburátorů hlavně nenechávat mimo sezónu palivo v systému, nebo používat jen čistý bez přídavku biosložky, což je dneska údajně už jen Verva 100. Biosračka se za pár měsíců rozloží a zanese kanálky slizem a humusem.



zama.jpg
 Komentář:
dva sací kanály - Husqvarna
 Velikost:  193.59 kB
 Zobrazeno:  166 krát

zama.jpg


Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
konosuke



Založen: Dec 18, 2006
Příspěvky: 9667
Bydliště: Český Těšín tam v pohraničí

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 7:08    Předmět: Citovat

citát: Dekompresní ventil se asi sám zavře po nastartování motoru. Znamenalo by to najít správné místo v hlavě, vyvrtat a udělat závit? Mám to risknout? Asi by to chtělo jinou hlavu...
jasně, normálně to vrtni a vyzávituj, v případě neúspěchu se otvor zaslepí krátkým šroubkem M5 - M6 či tak něco (napatlat Hermosal) úprava použita z kozídechu S11 když se netěsný letitý chcípák předělal na el. vypínání motoru přerušením jednoho přívodu k indukční cívce

_________________
Co se může pokazit to se taky pokazí. Co se nemůže pokazit to se pokazí taky. (Murphy)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samarit



Založen: Dec 16, 2015
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 13:04    Předmět: Citovat

Crifodo - Typ a vyobrazení toho karburátoru je je tady
konosuke - bojím se, že ta stěna hlavy je moc slabá a závit se vyrve tím tlakem. Když se podíváš na tu hlavu, tak pro svíčku je tam takový nálitek co prodlužuje závit.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 14:30    Předmět: Citovat

dneska asi nejsou hvězdy ve správný pozici

citace:
This page cannot currently be displayed. Our engineers are working hard to fix this problem.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 14:57    Předmět: Citovat

Vzdavas to moc skoro, vacsinou staci refresh a ide to Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
ok1hga



Založen: Nov 28, 2006
Příspěvky: 12062
Bydliště: Česká Třebová

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 17:19    Předmět: Citovat

https://youtu.be/6wS6LtGvmfA

. . . to je boží !
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Artaban001



Založen: Apr 01, 2004
Příspěvky: 9768
Bydliště: Pendrov

PříspěvekZaslal: čt červen 14 2018, 20:13    Předmět: Citovat

Tohleto taky:
https://www.youtube.com/watch?v=-rHOqwmqZIQ
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
samarit



Založen: Dec 16, 2015
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: so červen 16 2018, 12:08    Předmět: Citovat

Ještě mne napadlo, jestli není chyba (při neúnosném startování s běháním po dvorku než chytne) v tom přívodu vzduchu?
Filtr je tam takový řídký molitan, je po jedné jízdě mastný a na dalších fotkách je vidět, že v tom prostoru jsou po jízdě zbytky benzínu (oleje).

Na této fotce je zavřený přívod vzduchu (malá dirka pro start studeného motoru)

na druhé fotce otevřený vzduch.
Neměla by být ta dirka větší/menší?
------
Při startování snad postupuji správně:
Studený motor - nacucám benzín do plovákové komory, zavřu tu klapku s malou dírkou, rozjedu a pustím spojku. Když mám štěstí, tak to blafne. Pak tu klapku otevřu a když mám štěstí, tak to chytne. Aby to udrželo otáčky, nesmím zapomenout předem přitáhnout štoubek volnoběhu (ten však musím po zahřátí zase povolit, aby to moc při volnoběhu neřvalo).
Teplý motor - po krátké zastávce (benzín nezavírám) krátce se rozjedu a po puštění spojky hned chytne a jede.
Jak to vylepšit? (ptal jsem se zkušeného automechanika a ten nedoporučil vrtat hlavu válce pro dekompresní ventilek. Hlava by prý nevydržela.)
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samarit



Založen: Dec 16, 2015
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: ne červen 24 2018, 8:09    Předmět: Citovat

Na silnici i do terénu také s dvojtaktem.
Helma, brýle, rukavice, náloketníky a nákoleníky nutností. Wink
Super!
https://www.youtube.com/watch?v=UKC5UjQXhFE
a taky
https://www.youtube.com/watch?v=Mw1G7uBSQI4
https://www.youtube.com/watch?v=IogeYo6qcF0
a je to k použití variabilní
http://www.rollercycle.com/images/rchc2.png
http://www.rollercycle.com/images/modular-larger.jpg
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2409

PříspěvekZaslal: ne červen 24 2018, 9:12    Předmět: Citovat

Jen pro zajímavost: v SM je článek o člověku, co celý život opravuje wartburgy, a ten doporučuje místo M2T dávat motorový olej (10W40, 15W40). Prý kvůli čistícím aditivům.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
samarit



Založen: Dec 16, 2015
Příspěvky: 116

PříspěvekZaslal: po červen 25 2018, 8:02    Předmět: Citovat

Já na všechny dvoutakty používám olej Stihl z podnikové prodejny je ještě levnější.
Ten 10W40 a 15W40 je olej do čtyřtaktů? Ten se může míchat do benzínu pro dvoutakty? Pro mne by to bylo levnější řešení nez Stihl - cenově srovnatelné s M2T. Jen aby dvoutakty vydrželi!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31852
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: po červen 25 2018, 8:17    Předmět: Citovat

Jedině ty nejmodernější pro LongLife interval a motory s filtrem pevnejch částic - neboli ty nejdražší. Všecky vostatní dávají po spálení větší množství pevnejch nespalitelnejch zbytků, než spešl dvoutaktní máslo. Tudíž i víc zasírají karbonem vejfukovej trakt - všecky ty aditiva a saponátový čistící složky totiž fungujou jen dokud volej teče a oplachuje, pokud se jen usazuje jako šlupka s černajícím podkladem, jsou k h0vnu. To by si měl každej uvažujíci o másle pro 2-stroke engine nejdřív pořádně ujasnit.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
denis15



Založen: Jun 21, 2005
Příspěvky: 641
Bydliště: Opava

PříspěvekZaslal: út červen 26 2018, 17:52    Předmět: Citovat

Do babety liju plnosyntetický olej pro 2takty, nějaký Castrol. Ano, není levný, ale míchám 1:50, nehulí to tak a drží. Jezdí to nato od GO asi 4 roky a v pohodě. Po sezoně očista výfuku a pohoda.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31852
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út červen 26 2018, 19:00    Předmět: Citovat

Jo, pokud je výslovně na obalu napsaný "2T" nebo "Two Stroke", pak není vo čem debatovat. Lepší než M2T z Parama bylo úplně všecko s výjimkou ruskejch másel - ať to byl Shell, nebo Castrol, Exxon, Texaco - prostě cokoliv včetně másel dederónskejch a feferónskejch. Dokonce i čistej ricin je lepší ...
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Crifodo



Založen: Oct 11, 2005
Příspěvky: 15005

PříspěvekZaslal: st červen 27 2018, 19:37    Předmět: Citovat

Tak jsem se podíval na to vyobrazení karburátoru, no vypadá to nějak až moc vypráskaně, ostatně cena taky naznačuje. Karburátor do Simsona proti tomu byl orloj. Zkusím omrknout u kolegy co má za karburátor na tom 90 ccm motorku přídavným, co má chcípak už z výroby. Taky od žlutýho plemene.
Do dvoutaktů lejeme polosyntetiku Motul 510 nebo tak nějak, cena přiměřená, nečoudí nesmrdí, není nač si stěžovat.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
Strana 5 z 9

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund