Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

TV Philips 39pfl3188h podsvícení
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33753
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2018, 9:17    Předmět: Citovat

FW na HDD ma aj Panasonic, ale tam staci po vymene HDD vlozit CD s firmwarom a obnovi sa to.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Heno



Založen: Mar 21, 2015
Příspěvky: 1900

PříspěvekZaslal: ne duben 15 2018, 11:52    Předmět: Citovat

Je to ako porovnávať japonský motor s nemeckým.
Síce platí, že čím modernejšie auto tým má motor niektoré veci vyslovene riešené horšie z hladiska servisu a aj s ohladom na plánované opotrebovanie, ale japonské motory sú stále na tom lepšie.
Tak nejaký stred medzi VW a Toyotou je asi Hyundai-KIA, tak to isté platí v elektronike.
Vrchol spolahlivosti a kvality motorov bol niekedy v polovici 90 rokov s výnimkou narkomanských konštrukcii PSA a odvtedy všetci akosi pochopili, že benzínový motor od Hondy, ktorý vydrží 1000000km alebo 1,9TDi turbo-diesel pumpa-tryska od VW nie je potrebný a tak začali upravovať konštrukciu motorov a meniť intervaly výmeny dielov napr. takto:
- z pôvodného intervalu výmeny rozvodového remeňa 60000 u 1,8T 20V VW posledné mali výmenný interval 120000km, ale väčšinou okolo 100000 remen preskočil.
- miesto dvojradových rozvodových reťazí už len jednoradové akože bez nutnosti výmeny - Ford tdci + delhi vstrekovací systém, kde po cca 200000 sa vysotlaké čerpadlo comon rail doslova rozpadne a pilinami zapchá všetky vtrekovače
- miesto kombinovaného napináku rozvodovej reťaze (tlakom oleja a zároveň mechanickej aretácie poslednej polohy napnutia reťaze) použili len napínanie pomocou tlaku oleja, čo spôsobovalo na 1,2HTP VW preskočenie retaze pri studenom štarte kým olejová pumpa natlačila olej do napináku v prípade, že reťaz už bola pomerne voľná ale podla manuálu bol zároveň predĺžený výmenný interval.
- Piesty bez otvorov na stekanie oleja pod stieracími piestnymi krúžkami zabezpečujú to, že stierací piestny krúžok sa zapečie do piestu po 100000-150000km zvlášť ak sa olej mení v predpísaných predĺžených intervaloch a to následne spôsobuje svýšenú spotrebu oleja - niektoré 1,4 16V od VW
- tenké vložky valcov znemožnujúce urobiť výbrus - niektoré motory BMW
- Konštrukcia piesneho čapu bez segeriek - takže piest sa nedá od ojnice demontovať v prípade poškodenia ojnice alebo piesu táto konštrukcia znemožňuje výmenu ojnice alebo piestu, ale je potrebné kúpiť komplet ojnicu s piestom, lebo má piesny čap nalisovaný.
- nielen hliníkový blok, ale aj hliníkový spodok motora kde je upevnený klukový hriadel zabezpečí postupné praskanie spodku, čo znamená, že motor sa po naplánovanej životnosti doslova rozpadne.
- Niektoré motory VW V8 a V6, ktoré majú 3 rozvodové reťaze ale aj napr. niektoré 4 valce 16V Chevrolet (bývalé Daewoo) majú kryt rozvodov uchytený nie len na bloku motora ale aj na spodku a hlave, čo významne komplikuje výmenu reťazí, pretože treba najprv motor komplet vymontovať z auta a navyše v prípade opravy hlavy - napr. brúsenia jej povrchu neexistuje hrubšie tesnenie pod hlavu, ktoré by vyrovnalo pokles hlavy oproti uchytom krytu rozvodov a tým pádom ak je potrebné hlavu demontovať, tak stará hlava už je nepoužiteľná.

Iným slovom nám chcú povedať, že neopravujte motory, pretože sú jednorázové ako vlastne celý koncept moderných áut, a my sa budeme snažiť Vám opravy maximálne skomplikovať.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
eboss



Založen: Feb 01, 2007
Příspěvky: 41

PříspěvekZaslal: po červen 04 2018, 17:27    Předmět: Citovat

Tak bych se vrátil k původnímu. Objednal jsem 6V LED Z číny, proto ta pauza, všechny jsem vyměnil (18ks), šlo to docela dobře, po složení TV jede jako zamlada. To zapojení LED asi není moc šťastný a asi to postupně všechny poškodilo.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Televizory, monitory a projektory - PORADNA pro amatéry a začátečníky Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3
Strana 3 z 3

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.12 sekund