Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Problém s emisemi VW up!
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
krutor



Založen: Apr 13, 2007
Příspěvky: 377

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 8:40    Předmět: Citovat

Diagnostiku mám origo Vag (VCDS, origo kabel i program). Já jsem těmi emisemi nakonec prošel, protože to lze ještě "očurat" (technik strčil sondu do výfuku jiného auta). Včera jsem byl na těch emisích znova, páč jsem chtěl vědět, kterou hodnotu tam mám špatně (viz první příspěvek). V technikovi ani způsobu měření chyba nebude.
Až přijedu domů, kouknu ještě na ty hodnoty lambda sond (V), jak skáčou a dám vědět.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 8:59    Předmět: Citovat

Pokud jsi šel na STK poprvé po čtyřech letech a po čipu, tak ani nevíš, jestli to bylo předtím v pořádku. Dávat čip do atmosféry, byla odjakživa hovadina (včetně "ostrých vaček" a jiných kokotin).
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 9:11    Předmět: Citovat

Standa99 napsal(a):
Pokud jsi šel na STK poprvé po čtyřech letech a po čipu, tak ani nevíš, jestli to bylo předtím v pořádku.
A proč by nemělo bejt v pořádku? Od nova za to ručí výrobce - a záruka je minimálně 2 roky. Načipování bych se vůbec nebál, pokud je to rozumný navýšení, je to často jediná cesta jak s daným objemem aspoň trochu slušně jet a nemuset se koukat, jak jednoho předjíždějí i traktory...
Standa99 napsal(a):
Dávat čip do atmosféry, byla odjakživa hovadina (včetně "ostrých vaček" a jiných kokotin).
Jo - a Země je plochá deska a děti nosí čáp nebo vrána - copak ještě chytrýho z tebe vyleze??
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
rnbw



Založen: Mar 21, 2006
Příspěvky: 33988
Bydliště: Bratislava

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 9:21    Předmět: Citovat

Vyrobca za to sice ruci, ale kedze je zaruka len 2 roky a prva STK je az po 4 rokoch, tak mu to moze byt jedno...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 10:29    Předmět: Citovat

@EKKAR: Snad to nemáš v tom svém Roomsteru taky? Za pětku hromada kilowattů navíc a při jízdě naplno dojde k vyprázdnění nádrže do dvou hodin, super pocit Very Happy
_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 11:42    Předmět: Citovat

Za prvé - Drobeček je poctivej čtyřválec 1,4. Za druhý - pokud výrobce prodává mechanicky identickej motor ve dvou nebo dokonce víc různě výkonnejch verzích, odlišnejch od sebe jen softem v ŘJ, nedá se při naflashování výkonnější verze vůbec mluvit o nějakým čipování. Běžný dnešní zážehový motory mají při zachování obvyklý životnosti maximum litrovýho výkonu na cca 70-75kW BEZ DALŠÍCH UŽITEČNEJCH BLBINEK. Pokud se motor osadí např. ostrou vačkou, přoměnným časováním rozvodu, mechanickýma elektronicky řízenýma prostředkama pro změnu průtočnýho odporu sání a vejfuku a podobnýma vychytávkama včetně patřičně upravenýho softu, umí atmosféricky plněnej motor litrovej výkon na hranici 100kW (135HP). To všeko furt při udržení životnosti agregátu nad hranicí 100kkm. Po oturbení pak mez výkonu roste prakticky neomezeně, hraničním parametrem začne bejt tepelná odolnost materiálu.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6552
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 11:47    Předmět: Citovat

Vždyť existuje primitivní řešení..
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Standa99



Založen: Jun 29, 2004
Příspěvky: 3478

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 11:53    Předmět: Citovat

@EKKAR: Ty bys měl mít tuningovou firmu, ti mají na stránkách podobné kecy.

Stačí si najít díl TG, kde vrátili (rozpočet byl snad ve statisících Kč) nějakému autu desítky kW po letech zpátky (změřeno na brzdě) a čas na kolo byl o pár sekund lepší, díky Stigovi Smile

_________________
.
..
...
Ať žije zdejší FOSILOVNA Very Happy
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
dj_rizek



Založen: Apr 07, 2005
Příspěvky: 711
Bydliště: blízko Třeboně

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 12:50    Předmět: Citovat

Rozjeli jste to pěkně Laughing

Z mý zkušenosti nemohu souhlasit že výkonový rozdíl bývá obecně pouze SW, toto tvrdí spousta firem ale už nikdo neřeší jak je možný že při výběru náhradních dílů jsou rozdílné díly pro jednotlivé výkonové verze.
Pokud by to tak bylo, jak je možný že u již mnou zmíněnýho PD77kw po přečipování odcházej převodovky atd.

Pokud čip tak přímo odladěnej na daným autě ne nahrát něco, co když přeženu někdo stáhnul z výkonnější verze, tomu prostě nevěřím.

Já bych navrhoval abyste si založili firmu na tuning motorů, jdete do toho docela ostře.
Argue

Myslím si že vzhledem k tomu co již psali všude možně o tom že auta emisema s novým systémem neprochází by bylo třeba zjistit proč tomu tak je i u takhle "jednoduchýho" motůrku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
p32



Založen: Jan 13, 2007
Příspěvky: 15535
Bydliště: Olomouc

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 13:21    Předmět: Citovat

Potřeboval bych vylepšit své kolo, aby mi jezdilo rychleji. Už jsem ho dvakrát umyl a vyleštil a furt to není ono. Spotřeba je stejná a to dokonce i když šlapu. Tedy z kopce to jede rychleji i když nešlapu. Což je fakt zajímavé, nešlapu a jedu rychleji. A když šlapu, tak mě zase bolí nohy hned po třicátém kilometru. Slyšel jsem, že když se to načipuje u značkové firmy a prej stačí jen novější software, tak to jede až o 15% rychleji a s menším šlapáním. Nemohl by to někdo načipovat doma, aby to bylo levnější. Ale tak do vzdálenosti maximálně 50 km, protože dál bych na té Ukrajině asi nedojel. Laughing
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
fero_b



Založen: May 17, 2004
Příspěvky: 582
Bydliště: Kosice

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 13:37    Předmět: Citovat

@p32: mechanici od Cancellaru ti to otunia Very Happy

Vcelku dobre je to posledne video, kde je suboj dvoch cyklistov, a cancellara ho sejme a pekne sedi na sedadle, a ten druhy sa aj postavi do pedalov aj tak ide pomalsie Smile

https://sport.aktuality.sk/c/305872/video-na-cancellaru-sa-vali-lavina-ten-hlupak-mal-pravdepodobne-motor/
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2417

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 14:23    Předmět: Citovat

Zkontroluj výfuk mezi hlavou a katalyzátorem, jestli v něm není nějaká díra nebo propálené těsnění.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
_luky_



Založen: Jan 28, 2009
Příspěvky: 626
Bydliště: okres Beroun, kraj Středočeský

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 14:46    Předmět: Citovat

Se obávám, že autor vlákna si uživá politiku snižování emisí plnými doušky. Máš 4 roky staré auto a to již nevyhovuje dnešním požadavkům na emise. Nějaká chytrá hlava z Bruselu by ti určitě vysvětlila, že bys měl nechat auto ekologicky zlikvidovat a koupit si nové, méně znečišťující. Že na to drtivá většina obyvatel téhle díry nemá, si nikdo nepřipouští. A že je to blbost se nesmí nahlas říkat.
Podle mého zdroje v autoservisu jsou tyhle problémy zvlášť s pár let starými auty. Ty starší tyhle problémy paradoxně nemají, protože limity jsou jiné. A kvůli tomu focení a registrům a online připojením už to nejde obejít (teda ne tak snadno...).
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31989
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 16:08    Předmět: Citovat

dj_rizek napsal(a):
Rozjeli jste to pěkně Laughing

Z mý zkušenosti nemohu souhlasit že výkonový rozdíl bývá obecně pouze SW, toto tvrdí spousta firem ale už nikdo neřeší jak je možný že při výběru náhradních dílů jsou rozdílné díly pro jednotlivé výkonové verze.
Pokud by to tak bylo, jak je možný že u již mnou zmíněnýho PD77kw po přečipování odcházej převodovky atd.

Pokud čip tak přímo odladěnej na daným autě ne nahrát něco, co když přeženu někdo stáhnul z výkonnější verze, tomu prostě nevěřím.

Já bych navrhoval abyste si založili firmu na tuning motorů, jdete do toho docela ostře.
Argue

Myslím si že vzhledem k tomu co již psali všude možně o tom že auta emisema s novým systémem neprochází by bylo třeba zjistit proč tomu tak je i u takhle "jednoduchýho" motůrku.
Pokud máš třeba právě v Citigu (VW Up! nebo Seat Mii) motor 1.0 MPI s výkonem 44 a 55kW a v katalogu náhradních dílů má celej motor komplet kus od kusu u obou výkonovejch variant STEJNÝ OBJEDNACÍ ČÍSLA, tak to asi bude tak, jak jsem nejen já napsal - že se ty motory OPRAVDU BUDOU LIŠIT ASI JEN SOFTWAREM !!!! A můžeš si tady navrhovat co chceš, po světě se to naprosto běžně dělá, že se z jednoho mechanickýho celku motoru pomocí softu "vyvinou" slabší výkonový varianty - ať už kvůli tomu, že ten motor s omezeným výkonem se dá použít s vyšší spolehlivostí a životností k něčemu jinýmu než do auta, anebo že třeba mladým adeptům šoférování zákony některejch států (a ne Kocourkovství s Ovarem na Hradě) umožňujou řídit slabší vozidla už od 16 roků bez dozoru osoby starší 18 nebo i 21 roků - anebo prostě a jednoduše auto s motorem o menším udávaným výkonu MÁ V NĚKTEREJCH STÁTECH LACINĚJŠÍ POVINNÝ POJIŠTĚNÍ (odpovědnost) - a ne jak u nás de.bilně podle objemu válců, ale podle indikovanýho výkonu pohonný jednotky. Uškrtit motor ny výkonu pomocí softwaru není žádnej kumšt a je to ve finále VÝVOJOVĚ I VÝROBNĚ mnohem levnější varianta, než objednávat 2 -3 různý sady dílů na různý výkonový varianty motoru. Takže VW prostě a jednoduše využívá možnosti - a produkuje 2 výkonový verze trojhrnku, jednu utaženou víc a druhou míň. Nic jinýho než zas a znova snahu ušetřit bych za tím nehledal. Pokud se někomu líběj konspirativní teorie, má možnost - já se ale s mechanikem běžně bavím a mám i pár známejch přímo v koncernu, takže u některejch informací opravdu nemusím váhat a můžu říct "ano, takhle se to i když to vypadá divně, dnes naprosto běžně dělá".
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6552
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: st leden 17 2018, 16:17    Předmět: Citovat

Pokud atmo benzin nemá více výkonových variant, nemá cenu jej čipovat.Těch pár koní za to prostě nestojí, navíc to pak jede jen ve vysokých otáčkách a nízké ztratí krouťák. Kámoš čipy dělá, ale efekt mají jen u smraďochů.
Čipoval mi ale 535i, ale pro jiný předstih při ježdění na plyn. To se projevilo menší spotřebou.

_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Strana 2 z 4

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.23 sekund