Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7827 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 04 2018, 11:34 Předmět: Televizor Sony- servis
Kolega si někdy loni na podzim koupil u jednoho nejmenovaného velkého prodejce televizor Sony.
Teď zjistit, že mu nefunguje kompozitní ani komponentní vstup.
Poslal tedy dotaz na prodejce, ve kterém se ptal, kde je nějaký servis Sony.
Tady je odpověď:
citace:
Dobrý den,
děkujeme za Vámi zaslaný dotaz.
Bohužel nemáme informace, kde v České republice se nachází autorizovaný servis Sony. Děkujeme za pochopení.
V případě dalších dotazů sena nás neváhejte obrátit.
Chápete to?
A nevíte někdo, kde by v ČR mohl být servis televizorů Sony?
Díky _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Mar 16, 2005 Příspěvky: 31873 Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21
Zaslal: čt leden 04 2018, 11:38 Předmět:
Tak ať na milýho prodejce pošle ČOIku, protože prodejce musí mít informaci minimálně o republikovým zastoupení, aby tu informaci mohl zákošovi předat. Tohle flákání bude mastný ... _________________ Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7827 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 04 2018, 11:46 Předmět:
mi-ro: protože (asi jako každý druhý) by byl rád, kdyby byl bez TV co nejkratší dobu. Takže pokud je možnost si TV zavést do servisu sám, je velká pravděpodobnost, že bude oprava kratší než když to bude řešit přes prodejce.
Sám jsem kdysi v autorizovaných servisech mobilů dělal, asi 1/3 zakázek si lidé přinesli sami, zbylé 2/3 šly od prodejců.
ekkar- kolega chce hlavně opravenou telku, tak to dál řešit nebude.
Kubo- díky, se dívám, že jsem se napřed mohl na Videoklinik podívat- přeci jen je to brněnská stálice.
Díky _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Založen: Jan 13, 2007 Příspěvky: 15519 Bydliště: Olomouc
Zaslal: čt leden 04 2018, 12:07 Předmět:
EKKAR napsal(a):
Tak ať na milýho prodejce pošle ČOIku, protože prodejce musí mít informaci minimálně o republikovým zastoupení, aby tu informaci mohl zákošovi předat. Tohle flákání bude mastný ...
Milá ČOIka se mu na to vykašle. Pokud by chtěl něco opravdu řešit, tak jen přes živnostenský úřad kvůli povinnostem vyplývajících z titulu podnikání.
Osobně bych vzal TV s doklady, zajel k prodejci a slušně bych ho požádal, že ať mi ukáže tu funkčnost, že se možná pletu, nebo ať pracuje na vrácení peněz, když i ta ostatní TV u něho to neumějí.
Založen: Mar 03, 2005 Příspěvky: 2057 Bydliště: někde mezi Brnem a Prostějovem
Zaslal: čt leden 04 2018, 19:28 Předmět:
No ja nevim, ale na co COI ? Prodejce podl me nic neporusil, odpovedel na dotaz a sice ze nevi. Hotovo.
Prodejce neodeprel reseni reklamace, nezamitnul ji, proste nic. Jen nevi, kdo je autorizovan na servis SONY. Nejak v te odpovedi nevidim, ze by odmital resit reklamaci. Myslim, ze kdyz zakaznik tu telku doveze, bude reklamace normalne resena.
Ba naopak - nebude li TV opravena, bude zakaznikovi vracena (ma na to i ten servis 30dni) a dalsi reklamaci bude stejne muset resit pres prodejce, ktery si opet vyzada vyjadreni sveho sml.servisu, na coz ma opet 30dni.
Takze v dusledku se muze reklamace timto zpusobem i protahnout.
Dokonce tech max. 60dnu (kazdy 30) bylo reseno i nekde na COI a opravdu to tak je.
Založen: Nov 17, 2011 Příspěvky: 6509 Bydliště: U Litomyšle.
Zaslal: čt leden 04 2018, 19:51 Předmět:
Ano, při stejné závadě. Pokud ovšem není udána závada přesně stejná, může se to točit dál a dál. Toto mi bylo řečeno ČOI. Vím, jak vyjebali se mnou.. _________________ Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Založen: Dec 13, 2011 Příspěvky: 7895 Bydliště: Earth
Zaslal: čt leden 04 2018, 23:00 Předmět:
Michal22 napsal(a):
mi-ro: protože (asi jako každý druhý) by byl rád, kdyby byl bez TV co nejkratší dobu. Takže pokud je možnost si TV zavést do servisu sám, je velká pravděpodobnost, že bude oprava kratší než když to bude řešit přes prodejce.
Heh, to ale draze zaplatí. Doporučuji rozhodně reklamovat u prodejce. _________________ 010203
Založen: Mar 28, 2012 Příspěvky: 7827 Bydliště: Brno
Zaslal: čt leden 04 2018, 23:27 Předmět:
Hydrawerku- proč usuzuješ?
Koncovému zákazníkovi nemůže servis naúčtovat ani korunu, pokud jej dopředu neupozorní na porušení záručních podmínek. _________________ Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra. Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru. Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru. Nemůžete hlasovat v tomto fóru. Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory
Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.