Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Výber jazdenky
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Další
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út prosinec 26 2017, 22:10    Předmět: Citovat

Ja som Ti za ne len vďačný. Tú Feldu som potom stiahol, ale to si už bol rozpísaný. Ale dobre, možno to nájde ešte niekto ďalší. Čím viac vieš, tým lepšie si vyberieš, že áno.

Hurá, podarilo sa mi nájsť grafy tých motorov. Len farby mohol pán navoliť inak. Pre mňa to ale znamená, že čokoľvek iné nahor bude lepšie.


Dobral som sa k nasl. zoznamu:
https://auto.bazos.sk/inzerat/79517243/Citroen-Saxo.php - - - - - - - - - - prelakovať kapotu bude brnkačka, len aby len to;
https://www.autobazar.sk/15038322/vw-golf-1-6/ - - - - - - - - - - - - - - - - skúsim sa nedať Exclamation -- ale zdá sa mi, že ho odspodu chytá hrdza;
https://www.autobazar.sk/15202128/skoda-fabia-1-4-16v-comfort/ - - - - sázka na istotu;
https://www.autobazar.sk/15232714/skoda-fabia-combi-1-4-comfort/ - - - občas treba čo-to preniesť.
Už si to len zrovnať.

Neviem, čo si myslieť o tomto. Má vymenenú spojku a nevie osadiť tiahlo k prevodovke? Ešte ho pekne linkuje. To smrdí.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31873
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: út prosinec 26 2017, 23:15    Předmět: Citovat

Od konce - ta 1,4 50kW má motor Škoda 1,4 OHV s 3x uloženou klikou se vším, co k tomu patří. To znamená lacinej motor, laciný díly, ale dynamika víc jak tunovýho "vydlabanýho ingotu" kdesi v (_!_).
Ta druhá od konce je "stokoňka" s motorem VW - 5x uložená klika, umí až 200km/h, ale má velkej zápor - vysokou náchylnost ke žraní voleje, na vině jsou stírací kroužky, který byly v prvovýrobě udělaný z nějaký čínský sračky a stačí jedinkrát ten motor ohřát k hranici vybublání z expanzky (poskakování v koloně nebo tažení naloženýho přívěsu do dlouhýho táhlýho kopce nízkou rychlostí, kdy se motor nestihne uchladit sám ani náporem, ani Saharou), kroužky se vyhřejou, ztratí pružnost a motor i když je jinak naprosto v pořádku, začne žrát klidně až přes litr másla na 1000km - neboli během 3,5 tisíce km je schopnej se zadřít, pokud ho nezkontroluješ a nedoleješ, protože si sám sežere mazací náplň. Oprava je možná, ale vyjde na zhruba 10 000 v českejch = přibližně 400€. Trvá to zhruba 1 den. Jde při tom dolů palice i vana motoru a vyndavají se komplet ojnice s pístama, jediná klika zůstává na místě, protože se musejí komplet vyměnit všecky kroužky. Následuje cca 1000km na "zajetí" a pak se motor může znovu plně zatěžovat. Je to v podstatě taková "malá generálka", můžeš při tom nechat i přeměřit hlavu na rovinnost a nechat ji případně srovnat, vyměnit gufera na ventilech, zkontrolovat rozvody nebo je i vyměnit, dtto vodní pumpu a olejový čerpadlo, zkontrolovat hydroštely ... Samozřejmě to jsou pak i prachy za opravu navrch. Jedna taková s uvedeným problémem jezdí po Mladý Boleslavi a majitel se rozmejšlí už dva roky, jestli se mu vyplatí nechat ji opravit, nebo každej den kontrolovat měrkou hladinu másla a poctivě každejch 500-600km dolívat po půllitru ...

_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: út prosinec 26 2017, 23:54    Předmět: Citovat

Fajn, jedno lepšie ako druhé. Možno preto je tá 16V v predaji. To si radšej priplatiť za novší ročník. Ešteže tu si. Inak OHV, mne je to fuk. Ale škoda za tú klímu. I keď zase na natankovanie nádrže doliať dve deci, to taká hrôza nie je. Horšie je to s katalyzátorom a so sviečkou.
Čo ten Golfík?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
EKKAR



Založen: Mar 16, 2005
Příspěvky: 31873
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 0:26    Předmět: Citovat

Má jen €uro 3, na rozdíl od tý 74kW fóblije = budeš za něj platit ekoteroristický výpalný. Jinak 1,6 77kW motory platí za výkonný, ale nenažraný - ve všem, v oktávce, v golfu i třeba v roomsteru. Výhodou bylo, že s nima se na fóbliju i na rooma dávala zadní náprava s kotoučema - na všecky ostatní motorizace v beneli šly dozadu jen bubny.
_________________
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - TY MNĚ TAKY Mr. Green Mr. Green !!!
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 0:45    Předmět: Citovat

Tak to zostala len predĺžená Fabia.
Koľko u vás činí ten eko-poplatok?
Ešte som niečo našiel, ale to je o tom istom. Akurát za menší peniaz. Musel by som zrušiť to modré šialenstvo u budíkov, ale o tom až potom.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Milan_F



Založen: Oct 03, 2005
Příspěvky: 1531
Bydliště: nedaleko Humpolce

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 0:56    Předmět: Citovat

To modrý podsvícení budíků jsou takhle original.

Zkus se ještě zeptat na dieselpower foru. Slízaj se tam servisáci a dá se tam najít fůra užitečnejch věcí.


Naposledy upravil Milan_F dne st prosinec 27 2017, 2:08, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 1:10    Předmět: Citovat

Tak je tých podsvitov viac. Pozeral som (Google) a bývajú biele (tedy u iných modelov).
Za €3 a vyššie sa eko daň neplatí.

Ak treba "len" vymeniť krúžky, nestačí dať dole vaňu? Nejde piesty vybrať spodom? Síce druhá záležitosť je ich potom dostať do bloku.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 9:14    Předmět: Citovat

Co je snažší? Sundat hlavu, nebo klikovku se setrvákem, spojkou a možná i převodovkou?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 11:27    Předmět: Citovat

davemh, uz si niekedy pocul, ze mlcat je zlato? Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
davemh



Založen: Jul 02, 2016
Příspěvky: 348
Bydliště: Český ráj

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 11:50    Předmět: Citovat

Asi profesní deformace, nějak mi ty vánoce lezou na mozek.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 11:55    Předmět: Citovat

Ale áno. Neuvedomil som si, že kľukovka piest nepustí. Predpokladal som, že keď sa vhodne otočí, že tam toľko miesta je. Rozobraté som to nemal (nepýtal by som sa). A celé to rozoberať, to radšej tú hlavu. Ospravedlňujem sa.

Naposledy upravil Duvsan dne st prosinec 27 2017, 11:58, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 11:56    Předmět: Citovat

Duvsan, pre teba to plati tiez, dvojnasobne Twisted Evil
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 12:00    Předmět: Citovat

S tým mávam problémy. Very Happy
Nejaký si nabrúsený. Vari Vianoce?
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
pepik9



Založen: Aug 31, 2010
Příspěvky: 2408

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 12:57    Předmět: Citovat

Ono nejde jen porovnávat kW. Hodně záleží na stálém převodu. Teda u benzínu speciálně. Já a strýc jsme koupili faforita stejný měsíc. Já 136, on 135. I když měl papírově o pár koní míň, vždycky mi lehko ujížděl, hlavně v kopcovitém terénu. Ve všech příručkách bylo, že 135 a 136 mají stejný stálý převod, formany měly kratší. Až nedávno v rozhovoru jeho konstruktér H. napsal, že 136 dostala kvůli homologaci (eko) dlouhý převod, a potom 135 měla kratší. Také francouzská auta (10-20) let stará měla kratší převody, takže po okreskách jezdí svižně, ale na dálnici to moc není. U němců stižených ekoúchyláctvím je to naopak.
A u favorita nešly písty vyndat spodem, ani když byla venku klikovka. Žebra bloku mezi válci pod jejich spodním okrajem byla širší a přečnívala do průřezu válce.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Duvsan



Založen: Feb 21, 2009
Příspěvky: 5918
Bydliště: Okres Nitra

PříspěvekZaslal: st prosinec 27 2017, 13:22    Předmět: Citovat

Ja som naučený pre 50 km/h na štvorke točiť približne 2000ot/min. U Fabie to platí. Pravda, švagrova stará Laguna je sprevodovaná inak. Tá by chcela trojku. Ale je to 1,9 turbo, tak nevadí. Akurát brebtá. Možno už pýta vymeniť silentbloky, neviem. Ale bol by som na to pozabudol. Ďakujem za pripomenutie.

Tedy ani u tej starej Fabii. To je asi podobne.


Ešte jeden dotaz, mal mi trknúť skôr. Ako rýchlo sa zohreje haťapka a ako rýchlo 1,4-ka 50kW? Pre moje krátke trasy, no neviem.


Naposledy upravil Duvsan dne čt květen 24 2018, 19:07, celkově upraveno 1 krát.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4 ... 26, 27, 28  Další
Strana 3 z 28

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund