Vítejte na Elektro Bastlírn?
Nuke - Elektro Bastlirna
  Vytvořit účet Hlavní · Fórum · DDump · Profil · Zprávy · Hledat na fóru · Příspěvky na provoz EB

Vlákno na téma KORONAVIRUS - nutná registrace


Nuke - Elektro Bastlirna: Diskuzní fórum

 FAQFAQ   HledatHledat   Uživatelské skupinyUživatelské skupiny   ProfilProfil   Soukromé zprávySoukromé zprávy   PřihlášeníPřihlášení 

Vibrující motor - nápady došly
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika
Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma  
Autor Zpráva
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: ne březen 04 2018, 12:36    Předmět: Citovat

Starší čtyřvačkový 3,0tdi 176kw má 4 řetězy, 4 kluzné lišty a 4 napínáky. tam je to ještě větší dukátová past. Ale zase ten 3,0TDI jede pěkně, když je v ok stavu...
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PixelOrgy



Založen: Sep 04, 2007
Příspěvky: 1964

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 10:15    Předmět: Citovat

Kratsi retezy se budou imho min vytahovat, prijde me to celkem pekne udelany, a pokud jsou dostatecne dimenzovany, tak to bude i dost trvanlivy.

Mam na motoru podobny reseni a zatim stale funkcni...



tb.jpg
 Komentář:

Stáhnout
 Soubor:  tb.jpg
 Velikost:  290.39 kB
 Staženo:  146 krát

Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 11:44    Předmět: Citovat

Ony se spíš opotřebují ty vodící lišty.
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 13:53    Předmět: Citovat

Napínací lišty praskají, řetězy se natahují, napínáky nemají aretaci a postupně chcípnou, jednotkám přestavitelného časování vaček se vymele otvor kam zapadá aretační čep při vypnutí motoru.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
TAKJAN



Založen: Nov 17, 2011
Příspěvky: 6509
Bydliště: U Litomyšle.

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 18:40    Předmět: Citovat

U WW?
_________________
Spát je dobré. Být mrtev je lepší. Nikdy se nenarodit je nejlepší.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 18:54    Předmět: Citovat

Ne, u VW.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
keemo



Založen: Sep 10, 2007
Příspěvky: 5213
Bydliště: Ostrava, Bratislava

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 19:04    Předmět: Citovat

Shocked to je orloj....
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PeteBurns
Zablokován


Založen: Oct 08, 2007
Příspěvky: 2578

PříspěvekZaslal: po březen 05 2018, 23:55    Předmět: Citovat

Vychcanci, dobre oni vedia, ako z ludi vytiahnut peniaze Confused Tam, kde predtym stacil jeden bezproblemovy remen, teraz nadrbu 4 retaze s 10-timi poruchovymi suciastkami, a aby toho nebolo malo, tak tie rozvody trepnu dozadu ku prevodovke, aby sa bez vybratia motora nedali vymenit, sila...vela stastia pri vybere takehoto motora Twisted Evil

Inak - co sa tyka tych povodnych vibracii motora - Nakadahu, nedusoval si sa nahodou, ze silentbloky boli menene a vobec to nepomohlo? Cize muselo to vibrovat uz aj predtym, kedze si ich menil, nejako sa mi to cele nezda Wink
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
Nakadah



Založen: Oct 06, 2013
Příspěvky: 1320
Bydliště: Ostrava

PříspěvekZaslal: út březen 06 2018, 6:49    Předmět: Citovat

Však byly měněné, ale problém byl v jejich usazení a způsobu montáže. To je celé. Když se navzájem tlačí proti sobě, tak nefungují správně.
Návrat nahoru
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma   Zaslat odpověď       Obsah fóra Diskuzní fórum Elektro Bastlírny -> Auto - Moto technika Časy uváděny v GMT + 1 hodina
Jdi na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Strana 6 z 6

 
Přejdi na:  
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Nemůžete připojovat soubory k příspěvkům
Můžete stahovat a prohlížet přiložené soubory

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Forums ©
Nuke - Elektro Bastlirna

Informace na portálu Elektro bastlírny jsou prezentovány za účelem vzdělání čtenářů a rozšíření zájmu o elektroniku. Autoři článků na serveru neberou žádnou zodpovědnost za škody vzniklé těmito zapojeními. Rovněž neberou žádnou odpovědnost za případnou újmu na zdraví vzniklou úrazem elektrickým proudem. Autoři a správci těchto stránek nepřejímají záruku za správnost zveřejněných materiálů. Předkládané informace a zapojení jsou zveřejněny bez ohledu na případné patenty třetích osob. Nároky na odškodnění na základě změn, chyb nebo vynechání jsou zásadně vyloučeny. Všechny registrované nebo jiné obchodní známky zde použité jsou majetkem jejich vlastníků. Uvedením nejsou zpochybněna z toho vyplývající vlastnická práva. Použití konstrukcí v rozporu se zákonem je přísně zakázáno. Vzhledem k tomu, že původ předkládaných materiálů nelze žádným způsobem dohledat, nelze je použít pro komerční účely! Tento nekomerční server nemá z uvedených zapojení či konstrukcí žádný zisk. Nezodpovídáme za pravost předkládaných materiálů třetími osobami a jejich původ. V případě, že zjistíte porušení autorského práva či jiné nesrovnalosti, kontaktujte administrátory na diskuzním fóru EB.


PHP-Nuke Copyright © 2005 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL. PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Čas potřebný ke zpracování stránky 0.15 sekund